Komunikaty PR

DPD Polska po raz siódmy ze statuetką Superbrands

2021-10-06  |  10:00
Biuro prasowe

DPD Polska po raz siódmy otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Firma po raz kolejny zapewniła także wsparcie logistyczne przedsięwzięcia.

Prestiżowe tytuły przyznawane są na podstawie badania Superbrands, będącego największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. W tegorocznej edycji wyłoniono 33 laureatów, którzy dzięki wyróżnieniu wzmocnili swoją pozycję oraz utwierdzili klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w danej kategorii. W tym roku hasłem przewodnim projektu jest „the new normal”. To właśnie zdobywanie i utrzymanie zaufania odbiorców w nowej, kształtującej się rzeczywistości stało się dla marek jednym z największych wyzwań.

 

Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w 90 krajach na całym świecie. Od 26 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.

W ramach badania, którego realizatorem jest instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, co dwa lata grupa dziesięciu tysięcy respondentów poddaje weryfikacji 2000 marek pogrupowanych w ponad stu kategoriach. Weryfikowane są między innymi: znajomość marki, odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich dwunastu miesiącach, oraz opinie o niej. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2022-05-19 | 16:00

Mission Swim Ewy Chodakowskiej i Ammalfi Fashion nawiązują współpracę

Ammalfi Fashion - międzynarodowy dystrybutor marek premium w kategoriach sleepwear, homewear, swimwear i lingerie, i marka kostiumów kąpielowych Ewy Chodakowskiej Mission Swim łączą siły. Z początkiem kwietnia 2022 roku marka
Media i PR ROBYG zachęca, by ukwiecać miasta i rozdaje nasiona
2022-05-19 | 13:00

ROBYG zachęca, by ukwiecać miasta i rozdaje nasiona

Dzwonki ogrodowe, rezedy wonne, szałwię, macierzankę i rumianek – ponad 40 różnych gatunków roślin będą mogły posadzić pierwszaki. Do siania łąk kwietnych zachęca
Media i PR Rój 160 dronów nad Warszawą - kosmiczny spektakl zachwycił przechodniów [VIDEO]
2022-05-19 | 12:50

Rój 160 dronów nad Warszawą - kosmiczny spektakl zachwycił przechodniów [VIDEO]

Rój 160 dronów nad Warszawą - kosmiczny spektakl zachwycił przechodniów [VIDEO] W poniedziałkowy wieczór nad warszawskim niebem pojawiło się 160 migoczących

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Super woda Alcalia

Firma

Warszawa dołącza do prestiżowego grona. Miasto wyrasta na jednego ze start-upowych liderów

Stolica Polski z każdym rokiem umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się hub dla start-upów. Na potencjał tutejszego rynku wpływają m.in. wykształcona kadra techniczna, coraz większe zainteresowanie ze strony międzynarodowych funduszy i rozwinięty ekosystem wspierania innowacji. Warszawa dołączyła właśnie do prestiżowego grona miast, które mają własną edycję przewodnika „Startup Guide”. Ma on ułatwić początkującym przedsiębiorcom, również z zagranicy, start na tutejszym rynku. – To niesamowite, że ktoś w Bostonie będzie mógł wziąć go do ręki i pomyśleć: „może warto byłoby zacząć robić coś ciekawego w Europie, właśnie w Warszawie” – mówi Aureliusz Górski, dyrektor wykonawczy Fundacji Venture Café Warsaw, współinicjator przewodnika

Handel

Białoruska gospodarka płaci za wspieranie Rosji w konflikcie z Ukrainą. Recesja może w tym roku sięgnąć 15 proc.

Udostępnienie terytorium kraju wojskom rosyjskim do dodatkowego ataku na Ukrainę spowodowało wprowadzenie kolejnych sankcji na reżim Alaksandra Łukaszenki, co znacząco uderza w białoruski eksport. Rosja i kraje Azji nie są w stanie zapewnić popytu na zablokowane towary, zwłaszcza paliwa i nawozy. Skutkiem jest inflacja szybsza niż w Polsce, wysokie bezrobocie i coraz większe niezadowolenie społeczne, z czym Mińsk stara się walczyć administracyjnymi posunięciami. Rozwój sytuacji zależy od dalszych decyzji Łukaszenki w sprawie wojny w Ukrainie. Aktywne włączenie się Białorusi w walki po stronie Rosji nie jest najbardziej prawdopodobnym scenariuszem.

Ubezpieczenia

Polacy coraz bardziej obawiają się gwałtownych zjawisk pogodowych. To skłania ich do ubezpieczenia swojego majątku

Zjawiska pogodowe mogą wyrządzić spore szkody w mieszkaniach, domach czy na posesjach. Burze, gwałtowne ulewy, huragany – których szczyt przypada zwykle na wiosnę i lato – nawiedzają Polskę coraz częściej, co oznacza także większe szkody katastroficzne, często liczone w setkach tysięcy złotych. – W ubiegłym roku największa szkoda katastroficzna wynosiła blisko milion złotych – mówi Andrzej Paduszyński z Compensy. Nic dziwnego, że nieruchomości w Polsce są coraz częściej ubezpieczane. Odpowiednio dobrana polisa i suma ubezpieczenia pozwoli naprawić szkody, ale zadziała także w przypadku np. kradzieży mienia czy zalania sąsiada z dołu.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.