Komunikaty PR

Gaming Marketing Days już 20-21 października!

2021-10-13  |  16:00
Biuro prasowe

Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI - to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 20-21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Gaming Marketing Days to druga edycja międzynarodowej konferencji online organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM). Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni - 20 i 21 października. Konferencja jest skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać fenomen gamingu w działaniach marketingowych, łącząc reprezentowane przez nich marki ze społecznościami graczy i fanów esportu. Podczas konferencji uczestnicy poznają ciekawe dane dotyczące graczy, interesujące case studies aktywacji marek nieendemicznych, ważne trendy oraz narzędzia i platformy przydatne w gaming marketingu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Pierwsza prelekcja w ramach konferencji odbędzie się w środę 20 października o godzinie 12:00 - Joe Offer z GWI przedstawi dane dotyczące graczy, a następnie Piotr Bombol z Gamesetu wytłumaczy, jak przeprowadzić kampanię gaming marketingową w oparciu o dane i insighty. Tuż po nim Mariusz Gąsiewski z Google opowie o potencjale mobilnego gamingu. Po przerwie Bart Pielaszek z Opery podzieli się wiedzą na temat tworzenia produktów dla graczy na przykładzie przeglądarki Opera GX. Następnie Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo opowiedzą o tym, jak różne marki z portfolio firmy komunikują się z fanami gier i esportu w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Prelegenci omówią m.in. współpracę PepsiCo Labs ze startupami gamingowymi i esportowymi, a także działania marki Mtn Dew Game Fuel. Na koniec Pia Schörner z BMW opowie o tym, jak reprezentowana przez nią marka funkcjonuje w świecie esportu.

Drugi dzień konferencji rozpocznie się już o godzinie 10:30. Na początek Jan Bojko z Twitcha opowie o tym, jak wykorzystać potencjał tej platformy w działaniach gaming marketingowych. Możliwości kolejnej platformy przedstawi natomiast Karol Sobczak z TikToka. Następnie Eugene Zelenyi z FACEIT podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi usług finansowych w esporcie oraz współpracy z VISA i Gazprombankiem. W drugiej części dnia o kampanii edukacyjnej marki Hochland Kanapkowy opowiedzą Monika Dutka z firmy Hochland oraz Karolina Kisły z Gamesetu. Tobias Natterer z DDB Germany przedstawi natomiast case study Uncensored Library, która pomogła Reporterom bez Granic dotrzeć do młodych ludzi, którzy cierpią z powodu surowej cenzury w internecie. Pierre Acuña i Fabrice Plazolles z Havas Sports & Entertainment Paris opowiedzą z kolei o równie ważnej akcji L'Enfant Bleu, która powstała po to, by pomóc dzieciom w zgłaszaniu przemocy domowej podczas pandemii.

Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Wydarzenie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Prelegenci po każdej prezentacji odpowiedzą na pytania widzów. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co

Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co

Partnerem Gaming Marketing Days jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Patronami medialnymi konferencji są natomiast Esports Insider, Marketer+, Marketing przy Kawie, a także The Esports Ads.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.