Gaming Marketing Days już 20-21 października!
Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI - to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 20-21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Gaming Marketing Days to druga edycja międzynarodowej konferencji online organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM). Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni - 20 i 21 października. Konferencja jest skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać fenomen gamingu w działaniach marketingowych, łącząc reprezentowane przez nich marki ze społecznościami graczy i fanów esportu. Podczas konferencji uczestnicy poznają ciekawe dane dotyczące graczy, interesujące case studies aktywacji marek nieendemicznych, ważne trendy oraz narzędzia i platformy przydatne w gaming marketingu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Pierwsza prelekcja w ramach konferencji odbędzie się w środę 20 października o godzinie 12:00 - Joe Offer z GWI przedstawi dane dotyczące graczy, a następnie Piotr Bombol z Gamesetu wytłumaczy, jak przeprowadzić kampanię gaming marketingową w oparciu o dane i insighty. Tuż po nim Mariusz Gąsiewski z Google opowie o potencjale mobilnego gamingu. Po przerwie Bart Pielaszek z Opery podzieli się wiedzą na temat tworzenia produktów dla graczy na przykładzie przeglądarki Opera GX. Następnie Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo opowiedzą o tym, jak różne marki z portfolio firmy komunikują się z fanami gier i esportu w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Prelegenci omówią m.in. współpracę PepsiCo Labs ze startupami gamingowymi i esportowymi, a także działania marki Mtn Dew Game Fuel. Na koniec Pia Schörner z BMW opowie o tym, jak reprezentowana przez nią marka funkcjonuje w świecie esportu.
Drugi dzień konferencji rozpocznie się już o godzinie 10:30. Na początek Jan Bojko z Twitcha opowie o tym, jak wykorzystać potencjał tej platformy w działaniach gaming marketingowych. Możliwości kolejnej platformy przedstawi natomiast Karol Sobczak z TikToka. Następnie Eugene Zelenyi z FACEIT podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi usług finansowych w esporcie oraz współpracy z VISA i Gazprombankiem. W drugiej części dnia o kampanii edukacyjnej marki Hochland Kanapkowy opowiedzą Monika Dutka z firmy Hochland oraz Karolina Kisły z Gamesetu. Tobias Natterer z DDB Germany przedstawi natomiast case study Uncensored Library, która pomogła Reporterom bez Granic dotrzeć do młodych ludzi, którzy cierpią z powodu surowej cenzury w internecie. Pierre Acuña i Fabrice Plazolles z Havas Sports & Entertainment Paris opowiedzą z kolei o równie ważnej akcji L'Enfant Bleu, która powstała po to, by pomóc dzieciom w zgłaszaniu przemocy domowej podczas pandemii.
Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Wydarzenie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Prelegenci po każdej prezentacji odpowiedzą na pytania widzów. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co
Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co
Partnerem Gaming Marketing Days jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Patronami medialnymi konferencji są natomiast Esports Insider, Marketer+, Marketing przy Kawie, a także The Esports Ads.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.