Komunikaty PR

Gaming Marketing Days już 20-21 października!

2021-10-13  |  16:00
Biuro prasowe

Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI - to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 20-21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Gaming Marketing Days to druga edycja międzynarodowej konferencji online organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM). Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni - 20 i 21 października. Konferencja jest skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać fenomen gamingu w działaniach marketingowych, łącząc reprezentowane przez nich marki ze społecznościami graczy i fanów esportu. Podczas konferencji uczestnicy poznają ciekawe dane dotyczące graczy, interesujące case studies aktywacji marek nieendemicznych, ważne trendy oraz narzędzia i platformy przydatne w gaming marketingu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Pierwsza prelekcja w ramach konferencji odbędzie się w środę 20 października o godzinie 12:00 - Joe Offer z GWI przedstawi dane dotyczące graczy, a następnie Piotr Bombol z Gamesetu wytłumaczy, jak przeprowadzić kampanię gaming marketingową w oparciu o dane i insighty. Tuż po nim Mariusz Gąsiewski z Google opowie o potencjale mobilnego gamingu. Po przerwie Bart Pielaszek z Opery podzieli się wiedzą na temat tworzenia produktów dla graczy na przykładzie przeglądarki Opera GX. Następnie Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo opowiedzą o tym, jak różne marki z portfolio firmy komunikują się z fanami gier i esportu w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Prelegenci omówią m.in. współpracę PepsiCo Labs ze startupami gamingowymi i esportowymi, a także działania marki Mtn Dew Game Fuel. Na koniec Pia Schörner z BMW opowie o tym, jak reprezentowana przez nią marka funkcjonuje w świecie esportu.

Drugi dzień konferencji rozpocznie się już o godzinie 10:30. Na początek Jan Bojko z Twitcha opowie o tym, jak wykorzystać potencjał tej platformy w działaniach gaming marketingowych. Możliwości kolejnej platformy przedstawi natomiast Karol Sobczak z TikToka. Następnie Eugene Zelenyi z FACEIT podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi usług finansowych w esporcie oraz współpracy z VISA i Gazprombankiem. W drugiej części dnia o kampanii edukacyjnej marki Hochland Kanapkowy opowiedzą Monika Dutka z firmy Hochland oraz Karolina Kisły z Gamesetu. Tobias Natterer z DDB Germany przedstawi natomiast case study Uncensored Library, która pomogła Reporterom bez Granic dotrzeć do młodych ludzi, którzy cierpią z powodu surowej cenzury w internecie. Pierre Acuña i Fabrice Plazolles z Havas Sports & Entertainment Paris opowiedzą z kolei o równie ważnej akcji L'Enfant Bleu, która powstała po to, by pomóc dzieciom w zgłaszaniu przemocy domowej podczas pandemii.

Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Wydarzenie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Prelegenci po każdej prezentacji odpowiedzą na pytania widzów. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co

Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co

Partnerem Gaming Marketing Days jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Patronami medialnymi konferencji są natomiast Esports Insider, Marketer+, Marketing przy Kawie, a także The Esports Ads.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.