Globalworth i Hala Koszyki ze Złotymi Spinaczami i MIXX Awards
Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
W Złotych Spinaczach, najważniejszym i największym konkursie branży PR w Polsce, zespół PR i marketingu Globalworth został doceniony za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w maju tego roku, która dostała aż dwie statuetki: srebrną i brązową. Celem tego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. Przed Halą Koszyki, która jest własnością firmy Globalworth, stanął wtedy wielki Zegar Gastronomii odmierzający czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całej Polsce. W ramach wydarzenia przed halą został zorganizowany gastronomiczny sylwester, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.
"Przy symbolicznym budżecie, w ciągu zaledwie tygodnia, naszą akcją udało nam się skupić uwagę czołowych polskich stacji telewizyjnych i radiowych, portali internetowych i tytułów prasowych. Hala Koszyki stała się miejscem symbolicznym dla branży gastronomicznej w Polsce, w którym zakończył się trwający ponad 200 dni lockdown,a zorganizowane przez nas wydarzenie często określano mianem „gastronomicznego sylwestra”. Warty podkreślenia jest także fakt, że Globalworth był jedną z niewielu firm w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy, która otrzymała nagrody za samodzielny, autorski projekt prowadzony bez wsparcia agencji PR. Konkurencja była bardzo duża, walczyliśmy z największymi firmami z różnych branż, które prowadziły swoje akcje w oparciu o sztab ludzi i potężne budżety. Już same nominacje – w dwóch kategoriach – były dla nas sporym wyróżnieniem, a równa walka stoczona z gigantami rynku sprawiła, że satysfakcja ze zdobytych nagród jest ogromna."
Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland
Hala Koszyki została również wyróżniona w MIXX Awards – czołowym konkursie marketingowo-digitalowym w Polsce. Dwie statuteki (srebro i brąz) powędrowały do gamingowego projektu „Walka o Koszyki”, który został zrealizowany przez Globalworth wspólnie z firmą budowlaną Erbud i agencją Gameset. W marcu tego roku obie firmy zorganizowały konkurs na zaprojektowanie mapy do kultowej gry FPS, która miała być odzwierciedleniem przestrzeni Hali Koszyki. Gracze zagrali na niej pod koniec lipca w czasie finałowych rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive zorganizowanych w Koszykach. Projekt ten stał się też głównym elementem kampanii employer-braningowej Erbudu, która została nagrodzona dwoma Złotymi Spinaczami w tegorocznej edycji konkursu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.