Komunikaty PR

Hala Koszyki w znakomitej formie.

2021-10-05  |  16:35
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Pandemia COVID-19 była i nadal jest wyzwaniem dla całego rynku nieruchomości w Polsce i na świecie. Niestraszna okazała się dla Hali Koszyki w Warszawie – flagowego projektu wielofunkcyjnego w portfelu Globalworth, czołowego właściciela i zarządcy biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Popularne miejsce spotkań mieszkańców stolicy utrzymało znakomite wyniki i pozyskało nowych najemców.

"Po 1,5 roku pandemii jesteśmy gotowi na pierwsze podsumowania, które są dla nas bardzo pozytywne. Przez ten trudny dla całego rynku okres nie zwolniliśmy tempa ani na chwilę. Nawet wtedy, gdy musieliśmy zamknąć część sklepów i ograniczyć działanie lokali gastronomicznych, nie zrezygnowaliśmy z komunikowania się z naszymi klientami i organizowania dla nich niezwykłych wydarzeń. Zmieniła się tylko formuła – na hybrydową bądź całkowicie wirtualną. Dobrze odnaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, a nasi najemcy i goście Koszyków docenili naszą aktywność i kreatywność."

Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland

Hala pełna wydarzeń
 
Po drugim, ponad półrocznym lockdownie, Hala Koszyki z przytupem otworzyła ogródki gastronomiczne i przywitała stęsknionych gości. Wcześniej przed budynkiem stanął wielki zegar odmierzający czas do wyczekiwanego przez wszystkich momentu. Punktualnie o północy, z 14 na 15 maja, rozpoczął się widowiskowy pokaz świetlno-dźwiękowy, poprzedzony wspólnym odliczaniem, który symbolicznie otworzył polską gastronomię. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem warszawiaków, a także ogólnopolskich mediów, które transmitowały je na żywo.

Od marca 2020 w Hali Koszyki odbyło się w sumie kilkadziesiąt wydarzeń na żywo i online, wśród których były liczne koncerty, wernisaże, wystawy, warsztaty, performance, seanse kina letniego, występy teatru improwizowanego i wiele innych atrakcji. Do najbardziej spektakularnych należały koncerty gwiazd: Natalii Przybysz, Smolik // Kev Fox, Mery Spolsky i Marii Peszek, transmitowane na Facebooku, które obejrzało w sumie kilkaset tysięcy osób. Pod koniec lipca hala stała się areną e-sportu w turnieju Counter-Strike: Global Offensive na specjalnie zaprojektowanej na to wydarzenie wirtualnej mapie Koszyków.

Najemcy wybierają Koszyki  

"Nasze starania docenili również najemcy – przez cały okres trwania pandemii staraliśmy się ich wspierać na wielu płaszczyznach. Teraz widzimy, że nasza pomoc i rozmowy przyniosły skutek w postaci utrwalenia dobrych relacji. W ciągu ostatniego roku, pomimo trudnej sytuacji na rynku, przedłużyliśmy w sumie 26 umów najmu oraz podpisaliśmy 3 nowe kontrakty."

Anna Merta, Leasing Director Retail w Globalworth Poland

Wśród najemców handlowych i gastronomicznych Hali Koszyki, z którymi przedłużono umowy, znajdują się m. in.: Semolino, Warszawski Sen, Ćma, Port Royal, Bar Koszyki, Mango, Buena vista Social Food, Curry Leaves, Damas, Forbo, Aclari, Duka, Tuk Tuk, EUROSPAR, Magia d’ Italia, Gringo, Jeff’s, Bar Koszyki, Kraina Serów, Soul Food.

W Koszykach od maja funkcjonują również dwa nowe lokale: restauracja Zachodni Brzeg, która serwuje dania kuchni bliskowschodniej, oraz The Fry, gdzie powstają prawdziwe belgijskie frytki przygotowywane ze świeżych ziemniaków.  

Wśród najmów biurowych swoje umowy przedłużyli Mindspace, Symphar, Lloyd Properties i Multimedia. Pojawił się również nowy najemca: kancelaria RESIST Rezanko Sitek, świadcząca kompleksowe usługi doradcze dla biznesu.

"Komercyjny sukces Hali Koszyki to efekt wielu składowych: fenomenu i atmosfery miejsca, fantastycznych najemców, którzy tworzą jego bogatą ofertę, a także pracy znakomitego zespołu profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu i zarządzaniu projektami mixed-use. Teraz to doświadczenie wykorzystujemy również w Renomie, która przechodzi szeroko zakrojoną metamorfozę. Dzięki niej historyczna perła architektury Wrocławia docelowo stanie się popularnym miejscem spotkań, mody, biznesu i dobrego smaku."

Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.