Komunikaty PR

Hala Koszyki w znakomitej formie.

2021-10-05  |  16:35
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Pandemia COVID-19 była i nadal jest wyzwaniem dla całego rynku nieruchomości w Polsce i na świecie. Niestraszna okazała się dla Hali Koszyki w Warszawie – flagowego projektu wielofunkcyjnego w portfelu Globalworth, czołowego właściciela i zarządcy biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Popularne miejsce spotkań mieszkańców stolicy utrzymało znakomite wyniki i pozyskało nowych najemców.

"Po 1,5 roku pandemii jesteśmy gotowi na pierwsze podsumowania, które są dla nas bardzo pozytywne. Przez ten trudny dla całego rynku okres nie zwolniliśmy tempa ani na chwilę. Nawet wtedy, gdy musieliśmy zamknąć część sklepów i ograniczyć działanie lokali gastronomicznych, nie zrezygnowaliśmy z komunikowania się z naszymi klientami i organizowania dla nich niezwykłych wydarzeń. Zmieniła się tylko formuła – na hybrydową bądź całkowicie wirtualną. Dobrze odnaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, a nasi najemcy i goście Koszyków docenili naszą aktywność i kreatywność."

Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland

Hala pełna wydarzeń
 
Po drugim, ponad półrocznym lockdownie, Hala Koszyki z przytupem otworzyła ogródki gastronomiczne i przywitała stęsknionych gości. Wcześniej przed budynkiem stanął wielki zegar odmierzający czas do wyczekiwanego przez wszystkich momentu. Punktualnie o północy, z 14 na 15 maja, rozpoczął się widowiskowy pokaz świetlno-dźwiękowy, poprzedzony wspólnym odliczaniem, który symbolicznie otworzył polską gastronomię. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem warszawiaków, a także ogólnopolskich mediów, które transmitowały je na żywo.

Od marca 2020 w Hali Koszyki odbyło się w sumie kilkadziesiąt wydarzeń na żywo i online, wśród których były liczne koncerty, wernisaże, wystawy, warsztaty, performance, seanse kina letniego, występy teatru improwizowanego i wiele innych atrakcji. Do najbardziej spektakularnych należały koncerty gwiazd: Natalii Przybysz, Smolik // Kev Fox, Mery Spolsky i Marii Peszek, transmitowane na Facebooku, które obejrzało w sumie kilkaset tysięcy osób. Pod koniec lipca hala stała się areną e-sportu w turnieju Counter-Strike: Global Offensive na specjalnie zaprojektowanej na to wydarzenie wirtualnej mapie Koszyków.

Najemcy wybierają Koszyki  

"Nasze starania docenili również najemcy – przez cały okres trwania pandemii staraliśmy się ich wspierać na wielu płaszczyznach. Teraz widzimy, że nasza pomoc i rozmowy przyniosły skutek w postaci utrwalenia dobrych relacji. W ciągu ostatniego roku, pomimo trudnej sytuacji na rynku, przedłużyliśmy w sumie 26 umów najmu oraz podpisaliśmy 3 nowe kontrakty."

Anna Merta, Leasing Director Retail w Globalworth Poland

Wśród najemców handlowych i gastronomicznych Hali Koszyki, z którymi przedłużono umowy, znajdują się m. in.: Semolino, Warszawski Sen, Ćma, Port Royal, Bar Koszyki, Mango, Buena vista Social Food, Curry Leaves, Damas, Forbo, Aclari, Duka, Tuk Tuk, EUROSPAR, Magia d’ Italia, Gringo, Jeff’s, Bar Koszyki, Kraina Serów, Soul Food.

W Koszykach od maja funkcjonują również dwa nowe lokale: restauracja Zachodni Brzeg, która serwuje dania kuchni bliskowschodniej, oraz The Fry, gdzie powstają prawdziwe belgijskie frytki przygotowywane ze świeżych ziemniaków.  

Wśród najmów biurowych swoje umowy przedłużyli Mindspace, Symphar, Lloyd Properties i Multimedia. Pojawił się również nowy najemca: kancelaria RESIST Rezanko Sitek, świadcząca kompleksowe usługi doradcze dla biznesu.

"Komercyjny sukces Hali Koszyki to efekt wielu składowych: fenomenu i atmosfery miejsca, fantastycznych najemców, którzy tworzą jego bogatą ofertę, a także pracy znakomitego zespołu profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu i zarządzaniu projektami mixed-use. Teraz to doświadczenie wykorzystujemy również w Renomie, która przechodzi szeroko zakrojoną metamorfozę. Dzięki niej historyczna perła architektury Wrocławia docelowo stanie się popularnym miejscem spotkań, mody, biznesu i dobrego smaku."

Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.