Komunikaty PR

Hala Koszyki w znakomitej formie.

2021-10-05  |  16:35
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Pandemia COVID-19 była i nadal jest wyzwaniem dla całego rynku nieruchomości w Polsce i na świecie. Niestraszna okazała się dla Hali Koszyki w Warszawie – flagowego projektu wielofunkcyjnego w portfelu Globalworth, czołowego właściciela i zarządcy biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Popularne miejsce spotkań mieszkańców stolicy utrzymało znakomite wyniki i pozyskało nowych najemców.

"Po 1,5 roku pandemii jesteśmy gotowi na pierwsze podsumowania, które są dla nas bardzo pozytywne. Przez ten trudny dla całego rynku okres nie zwolniliśmy tempa ani na chwilę. Nawet wtedy, gdy musieliśmy zamknąć część sklepów i ograniczyć działanie lokali gastronomicznych, nie zrezygnowaliśmy z komunikowania się z naszymi klientami i organizowania dla nich niezwykłych wydarzeń. Zmieniła się tylko formuła – na hybrydową bądź całkowicie wirtualną. Dobrze odnaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, a nasi najemcy i goście Koszyków docenili naszą aktywność i kreatywność."

Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland

Hala pełna wydarzeń
 
Po drugim, ponad półrocznym lockdownie, Hala Koszyki z przytupem otworzyła ogródki gastronomiczne i przywitała stęsknionych gości. Wcześniej przed budynkiem stanął wielki zegar odmierzający czas do wyczekiwanego przez wszystkich momentu. Punktualnie o północy, z 14 na 15 maja, rozpoczął się widowiskowy pokaz świetlno-dźwiękowy, poprzedzony wspólnym odliczaniem, który symbolicznie otworzył polską gastronomię. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem warszawiaków, a także ogólnopolskich mediów, które transmitowały je na żywo.

Od marca 2020 w Hali Koszyki odbyło się w sumie kilkadziesiąt wydarzeń na żywo i online, wśród których były liczne koncerty, wernisaże, wystawy, warsztaty, performance, seanse kina letniego, występy teatru improwizowanego i wiele innych atrakcji. Do najbardziej spektakularnych należały koncerty gwiazd: Natalii Przybysz, Smolik // Kev Fox, Mery Spolsky i Marii Peszek, transmitowane na Facebooku, które obejrzało w sumie kilkaset tysięcy osób. Pod koniec lipca hala stała się areną e-sportu w turnieju Counter-Strike: Global Offensive na specjalnie zaprojektowanej na to wydarzenie wirtualnej mapie Koszyków.

Najemcy wybierają Koszyki  

"Nasze starania docenili również najemcy – przez cały okres trwania pandemii staraliśmy się ich wspierać na wielu płaszczyznach. Teraz widzimy, że nasza pomoc i rozmowy przyniosły skutek w postaci utrwalenia dobrych relacji. W ciągu ostatniego roku, pomimo trudnej sytuacji na rynku, przedłużyliśmy w sumie 26 umów najmu oraz podpisaliśmy 3 nowe kontrakty."

Anna Merta, Leasing Director Retail w Globalworth Poland

Wśród najemców handlowych i gastronomicznych Hali Koszyki, z którymi przedłużono umowy, znajdują się m. in.: Semolino, Warszawski Sen, Ćma, Port Royal, Bar Koszyki, Mango, Buena vista Social Food, Curry Leaves, Damas, Forbo, Aclari, Duka, Tuk Tuk, EUROSPAR, Magia d’ Italia, Gringo, Jeff’s, Bar Koszyki, Kraina Serów, Soul Food.

W Koszykach od maja funkcjonują również dwa nowe lokale: restauracja Zachodni Brzeg, która serwuje dania kuchni bliskowschodniej, oraz The Fry, gdzie powstają prawdziwe belgijskie frytki przygotowywane ze świeżych ziemniaków.  

Wśród najmów biurowych swoje umowy przedłużyli Mindspace, Symphar, Lloyd Properties i Multimedia. Pojawił się również nowy najemca: kancelaria RESIST Rezanko Sitek, świadcząca kompleksowe usługi doradcze dla biznesu.

"Komercyjny sukces Hali Koszyki to efekt wielu składowych: fenomenu i atmosfery miejsca, fantastycznych najemców, którzy tworzą jego bogatą ofertę, a także pracy znakomitego zespołu profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu i zarządzaniu projektami mixed-use. Teraz to doświadczenie wykorzystujemy również w Renomie, która przechodzi szeroko zakrojoną metamorfozę. Dzięki niej historyczna perła architektury Wrocławia docelowo stanie się popularnym miejscem spotkań, mody, biznesu i dobrego smaku."

Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.