Komunikaty PR

Kluczowe awanse w McCANN Poland

2022-02-03  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Od 1 lutego br. Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński awansowali na stanowiska Co-Managing Directorów w McCANN, aby razem pokierować działaniami operacyjnymi agencji.

Małgorzata Tereszczenko funkcję Co-Managing Directora będzie łączyć ze stanowiskiem Client Management Lead i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Nadal będzie odpowiadać też za efektywność zespołu Client Management.  Tereszczenko pracuje w McCANN od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę i rozwój działań dla marki Mastercard. Stworzone pod jej sterami liczne kampanie zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach.

„To dla mnie ogromne wyróżnienie i kolejny krok w moim rozwoju zawodowym. Cieszę się, że moje zaangażowanie w kluczowe projekty agencji zostało docenione i powierzono mi możliwość wpływania na decyzje na poziomie operacyjnym. Wysokie standardy i nasza budowana na nowo kultura współpracy zarówno w agencji jak i z klientami w środowisku pracy zdalnej jest cenionym wyróżnikiem przez naszych partnerów” – mówi Małgorzata Tereszczenko.

Marcin Sosiński, funkcję Co-Managing Directora będzie łączył z zarządzaniem kreacją McCANN i  udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Z branżą reklamową związany od 18 lat, z czego dwie trzecie swojej kariery spędził w McCANN. Zaczynał jako Art Director, żeby od 2018 już jako Executive Creative Director zarządzać działem kreacji. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród i wyróżnień na festiwalach reklamowych za granicą i w Polsce. Jest też członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.

„McCANN to miejsce, w którym od lat mogłem rozwijać swoją kreatywność, jednocześnie ucząc się jak zarządzać zespołem i rozwijać biznes. Cieszę się, że firma stawia przede mną coraz to większe wyzwania, dając szansę na osobisty rozwój i wpływ na rozwój marki na polskim rynku reklamowym” – powiedział Marcin Sosiński.

Zmiany w McCANN Poland na poziomie operacyjnym to jeden z elementów ewolucji struktury, która ma za zadanie wzmocnić działania grupy w Polsce, umożliwiając rozwój swoich kluczowych ludzi.

„Rok 2021 był dla nas wyjątkowo udany pod kątem docenienia działań agencji, ukoronowanej tytułem najbardziej skutecznej agencji kreatywnej na rynku w Rankingu EFFIE Awards Poland.  Małgorzata i Marcin mieli ogromny wkład w kluczowe sukcesy agencji i są gotowi, aby przejąć jej operacyjny leadership na tym etapie jej rozwoju” - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.