Kluczowe awanse w McCANN Poland
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Od 1 lutego br. Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński awansowali na stanowiska Co-Managing Directorów w McCANN, aby razem pokierować działaniami operacyjnymi agencji.
Małgorzata Tereszczenko funkcję Co-Managing Directora będzie łączyć ze stanowiskiem Client Management Lead i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Nadal będzie odpowiadać też za efektywność zespołu Client Management. Tereszczenko pracuje w McCANN od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę i rozwój działań dla marki Mastercard. Stworzone pod jej sterami liczne kampanie zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach.
„To dla mnie ogromne wyróżnienie i kolejny krok w moim rozwoju zawodowym. Cieszę się, że moje zaangażowanie w kluczowe projekty agencji zostało docenione i powierzono mi możliwość wpływania na decyzje na poziomie operacyjnym. Wysokie standardy i nasza budowana na nowo kultura współpracy zarówno w agencji jak i z klientami w środowisku pracy zdalnej jest cenionym wyróżnikiem przez naszych partnerów” – mówi Małgorzata Tereszczenko.
Marcin Sosiński, funkcję Co-Managing Directora będzie łączył z zarządzaniem kreacją McCANN i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Z branżą reklamową związany od 18 lat, z czego dwie trzecie swojej kariery spędził w McCANN. Zaczynał jako Art Director, żeby od 2018 już jako Executive Creative Director zarządzać działem kreacji. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród i wyróżnień na festiwalach reklamowych za granicą i w Polsce. Jest też członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.
„McCANN to miejsce, w którym od lat mogłem rozwijać swoją kreatywność, jednocześnie ucząc się jak zarządzać zespołem i rozwijać biznes. Cieszę się, że firma stawia przede mną coraz to większe wyzwania, dając szansę na osobisty rozwój i wpływ na rozwój marki na polskim rynku reklamowym” – powiedział Marcin Sosiński.
Zmiany w McCANN Poland na poziomie operacyjnym to jeden z elementów ewolucji struktury, która ma za zadanie wzmocnić działania grupy w Polsce, umożliwiając rozwój swoich kluczowych ludzi.
„Rok 2021 był dla nas wyjątkowo udany pod kątem docenienia działań agencji, ukoronowanej tytułem najbardziej skutecznej agencji kreatywnej na rynku w Rankingu EFFIE Awards Poland. Małgorzata i Marcin mieli ogromny wkład w kluczowe sukcesy agencji i są gotowi, aby przejąć jej operacyjny leadership na tym etapie jej rozwoju” - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.