Komunikaty PR

Konsumenci wybrali – SM Mlekpol doceniona w konkursie Złote Innowacje 2021

2021-10-26  |  12:00
Biuro prasowe

W 4. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w gronie laureatów w kategorii Nabiał znalazł się serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką, który został doceniony przez konsumentów za wyjątkowy smak. Natomiast wprowadzenie na rynek Dipów śmietanowych typu crème fraiche okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów, co potwierdziło wyróżnienie w tejże grupie.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol pobiła swój zeszłoroczny wynik, tym razem odnosząc sukces:

  • w grupie Smak: 1 miejsce za serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką” – zaskakuje orientalnym smakiem nawiązującym do kuchni indyjskiej, zachwyca aksamitną i kremową konsystencją;
  •  w grupie Odpowiedź na potrzeby: wyróżnienie za linię Dipów śmietanowych typu crème fraiche. Połączenie śmietany z charakterystycznymi dodatkami, daje nowoczesny i pyszny efekt, który warto wykorzystać w gotowaniu, urozmaicając swoją kuchnię. Produkt dostępny jest w trzech oryginalnych wariantach smakowych
    – z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz pomidorami, papryką i chili.

Triumf w tym dużym i cenionym ogólnopolskim konkursie, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty FMCG niezmiernie nas cieszy. Dumą napawa fakt, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. Wskazują oni wyroby, które w danym roku ich zdaniem bezpośrednio wpływały na ich zachowania zakupowe. Dlatego miło nam, że nasze produktowe nowości odniosły sukces w tak istotnych kategoriach. Wyniki tego konkursu utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze propozycje nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom i spełniły ich oczekiwania – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W tym roku w głosowaniu udział wzięły 124 innowacyjne produkty FMCG. Konsumenci w badaniu internetowym wyłonili zwycięzców w 31 grupach, w 5 kategoriach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.