Konsumenci wybrali – SM Mlekpol doceniona w konkursie Złote Innowacje 2021
W 4. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w gronie laureatów w kategorii Nabiał znalazł się serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką, który został doceniony przez konsumentów za wyjątkowy smak. Natomiast wprowadzenie na rynek Dipów śmietanowych typu crème fraiche okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów, co potwierdziło wyróżnienie w tejże grupie.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol pobiła swój zeszłoroczny wynik, tym razem odnosząc sukces:
- w grupie Smak: 1 miejsce za serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką” – zaskakuje orientalnym smakiem nawiązującym do kuchni indyjskiej, zachwyca aksamitną i kremową konsystencją;
- w grupie Odpowiedź na potrzeby: wyróżnienie za linię Dipów śmietanowych typu crème fraiche. Połączenie śmietany z charakterystycznymi dodatkami, daje nowoczesny i pyszny efekt, który warto wykorzystać w gotowaniu, urozmaicając swoją kuchnię. Produkt dostępny jest w trzech oryginalnych wariantach smakowych
– z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz pomidorami, papryką i chili.
Triumf w tym dużym i cenionym ogólnopolskim konkursie, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty FMCG niezmiernie nas cieszy. Dumą napawa fakt, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. Wskazują oni wyroby, które w danym roku ich zdaniem bezpośrednio wpływały na ich zachowania zakupowe. Dlatego miło nam, że nasze produktowe nowości odniosły sukces w tak istotnych kategoriach. Wyniki tego konkursu utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze propozycje nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom i spełniły ich oczekiwania – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
W tym roku w głosowaniu udział wzięły 124 innowacyjne produkty FMCG. Konsumenci w badaniu internetowym wyłonili zwycięzców w 31 grupach, w 5 kategoriach.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.