Konsumenci wybrali – SM Mlekpol doceniona w konkursie Złote Innowacje 2021
W 4. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w gronie laureatów w kategorii Nabiał znalazł się serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką, który został doceniony przez konsumentów za wyjątkowy smak. Natomiast wprowadzenie na rynek Dipów śmietanowych typu crème fraiche okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów, co potwierdziło wyróżnienie w tejże grupie.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol pobiła swój zeszłoroczny wynik, tym razem odnosząc sukces:
- w grupie Smak: 1 miejsce za serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką” – zaskakuje orientalnym smakiem nawiązującym do kuchni indyjskiej, zachwyca aksamitną i kremową konsystencją;
- w grupie Odpowiedź na potrzeby: wyróżnienie za linię Dipów śmietanowych typu crème fraiche. Połączenie śmietany z charakterystycznymi dodatkami, daje nowoczesny i pyszny efekt, który warto wykorzystać w gotowaniu, urozmaicając swoją kuchnię. Produkt dostępny jest w trzech oryginalnych wariantach smakowych
– z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz pomidorami, papryką i chili.
Triumf w tym dużym i cenionym ogólnopolskim konkursie, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty FMCG niezmiernie nas cieszy. Dumą napawa fakt, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. Wskazują oni wyroby, które w danym roku ich zdaniem bezpośrednio wpływały na ich zachowania zakupowe. Dlatego miło nam, że nasze produktowe nowości odniosły sukces w tak istotnych kategoriach. Wyniki tego konkursu utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze propozycje nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom i spełniły ich oczekiwania – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
W tym roku w głosowaniu udział wzięły 124 innowacyjne produkty FMCG. Konsumenci w badaniu internetowym wyłonili zwycięzców w 31 grupach, w 5 kategoriach.
Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.