MAN Truck & Bus Polska rusza z kampanią “Elektromechanicznie przyszłościowi”
Agencja digital employer branding LoveJob wygrała przetarg na realizację kampanii wizerunkowo rekrutacyjnej dla MAN Truck & Bus Polska. Zakres współpracy obejmuje stworzenie kompleksowej strategii w zakresie wzmocnienia wizerunku pożądanego pracodawcy oraz realizację działań z zakresu marketingu rekrutacyjnego.
MAN Truck & Bus Polska obecny jest na polskim rynku od niemal 30 lat. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego Koncernu MAN Truck & Bus Se - europejskiego lidera wśród producentów pojazdów ciężarowych, samochodów dostawczych oraz autobusów marki MAN i Neoplan, który na całym świecie zatrudnia ponad 36 000 pracowników w ponad 180 państwach. Spółka MAN Truck & Bus Polska zajmuje się pełną obsługą sprzedażową i gwarancyjną, dostarczając gotowe rozwiązania flotowe, elektromobilne oraz assistance, W Polsce zlokalizowane są również dwie fabryki MAN. Łącznie w Polsce MAN zatrudnia prawie 6000 pracowników.
Wybraliśmy LoveJob spośród innych agencji, gdyż zaproponowane działania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i zrozumienie wyzwań rekrutacyjnych w branży motoryzacyjnej. Agencja przekonała nas swoim digitalowym i taktycznym podejściem komunikacji z talentami, doświadczonym zespołem ekspertów oraz ogromną kreatywnością. Cieszymy się, że zyskaliśmy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i współczesne trendy w rekrutacji - wskazuje Marta Stefańska, Manager ds. Komunikacji MAN Truck & Bus Polska sp. z o.o.
Agencja digital employer branding LoveJob specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych działań z zakresu employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego i komunikacji wewnętrznej. Od ponad 5 lat odpowiada na potrzeby klientów korporacyjnych, którzy mierzą się z wyzwaniami konkurencyjnego rynku pracodawców. Sercem prowadzonych przez nią projektów jest digital. Agencja jest autorem m.in. kampanii “Poznajmy się”, która została wybrana przez portal PulsHR jedną z najciekawszych kampanii 2019. W portfolio Agencji znajduje się szereg działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i employer brandingu m.in. dla Santander Consumer Banku, Grupy Maspex, Umicore, Porsche Inter Auto oraz Vesuvius Poland.
Czujemy ogromną satysfakcję, że to właśnie nas MAN Truck & Bus Polska wybrał na swojego partnera. Za naszym podejściem stoi niezwykle zaangażowany zespół z multidyscyplinarną wiedzą z różnych obszarów - dzięki temu mogliśmy rekomendować koncepcję opartą o insighty, która jest odpowiedzią na realne wyzwania - komentuje Anna Arak - Stachacz, COO www.lovejob.pl
Nadzór strategiczny LoveJob na rzecz MAN Truck & Bus Polska sprawuje Patrycja Czerwińska, Employer Branding Expert, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, za koordynację projektu odpowiedzialny jest Szymon Bielat, Senior Project Specialist.
Oferta agencji została wybrana w drodze konkursu ofert.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.