Komunikaty PR

MAN Truck & Bus Polska rusza z kampanią “Elektromechanicznie przyszłościowi”

2022-03-07  |  14:00
Biuro prasowe

Agencja digital employer branding LoveJob wygrała przetarg na realizację kampanii wizerunkowo rekrutacyjnej dla MAN Truck & Bus Polska. Zakres współpracy obejmuje stworzenie kompleksowej strategii w zakresie wzmocnienia wizerunku pożądanego pracodawcy oraz realizację działań z zakresu marketingu rekrutacyjnego.

MAN Truck & Bus Polska obecny jest na polskim rynku od niemal 30 lat. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego Koncernu MAN Truck & Bus Se - europejskiego lidera wśród producentów pojazdów ciężarowych, samochodów dostawczych oraz autobusów marki MAN i Neoplan, który na całym świecie zatrudnia ponad 36 000 pracowników w ponad 180 państwach. Spółka MAN Truck & Bus Polska zajmuje się pełną obsługą sprzedażową i gwarancyjną, dostarczając gotowe rozwiązania flotowe, elektromobilne oraz assistance, W Polsce zlokalizowane są również dwie fabryki MAN. Łącznie w Polsce MAN zatrudnia prawie 6000 pracowników.

Wybraliśmy LoveJob spośród innych agencji, gdyż zaproponowane działania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i zrozumienie wyzwań rekrutacyjnych w branży motoryzacyjnej. Agencja przekonała nas swoim digitalowym i taktycznym podejściem komunikacji z talentami, doświadczonym zespołem ekspertów oraz ogromną kreatywnością. Cieszymy się, że zyskaliśmy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i współczesne trendy w rekrutacji - wskazuje Marta Stefańska, Manager ds. Komunikacji MAN Truck & Bus Polska sp. z o.o.

Agencja digital employer branding LoveJob specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych działań z zakresu employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego i komunikacji wewnętrznej. Od ponad 5 lat odpowiada na potrzeby klientów korporacyjnych, którzy mierzą się z wyzwaniami konkurencyjnego rynku pracodawców. Sercem prowadzonych przez nią projektów jest digital. Agencja jest autorem m.in. kampanii “Poznajmy się”, która została wybrana przez portal PulsHR jedną z najciekawszych kampanii 2019. W portfolio Agencji znajduje się szereg działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i employer brandingu m.in. dla Santander Consumer Banku, Grupy Maspex, Umicore, Porsche Inter Auto oraz Vesuvius Poland.

Czujemy ogromną satysfakcję, że to właśnie nas MAN Truck & Bus Polska wybrał na swojego partnera. Za naszym podejściem stoi niezwykle zaangażowany zespół z multidyscyplinarną wiedzą z różnych obszarów - dzięki temu mogliśmy rekomendować koncepcję opartą o insighty, która jest odpowiedzią na realne wyzwania - komentuje Anna Arak - Stachacz, COO www.lovejob.pl

Nadzór strategiczny LoveJob na rzecz MAN Truck & Bus Polska sprawuje Patrycja Czerwińska, Employer Branding Expert, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, za koordynację projektu odpowiedzialny jest Szymon Bielat, Senior Project Specialist.

Oferta agencji została wybrana w drodze konkursu ofert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.