MAN Truck & Bus Polska rusza z kampanią “Elektromechanicznie przyszłościowi”
Agencja digital employer branding LoveJob wygrała przetarg na realizację kampanii wizerunkowo rekrutacyjnej dla MAN Truck & Bus Polska. Zakres współpracy obejmuje stworzenie kompleksowej strategii w zakresie wzmocnienia wizerunku pożądanego pracodawcy oraz realizację działań z zakresu marketingu rekrutacyjnego.
MAN Truck & Bus Polska obecny jest na polskim rynku od niemal 30 lat. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego Koncernu MAN Truck & Bus Se - europejskiego lidera wśród producentów pojazdów ciężarowych, samochodów dostawczych oraz autobusów marki MAN i Neoplan, który na całym świecie zatrudnia ponad 36 000 pracowników w ponad 180 państwach. Spółka MAN Truck & Bus Polska zajmuje się pełną obsługą sprzedażową i gwarancyjną, dostarczając gotowe rozwiązania flotowe, elektromobilne oraz assistance, W Polsce zlokalizowane są również dwie fabryki MAN. Łącznie w Polsce MAN zatrudnia prawie 6000 pracowników.
Wybraliśmy LoveJob spośród innych agencji, gdyż zaproponowane działania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i zrozumienie wyzwań rekrutacyjnych w branży motoryzacyjnej. Agencja przekonała nas swoim digitalowym i taktycznym podejściem komunikacji z talentami, doświadczonym zespołem ekspertów oraz ogromną kreatywnością. Cieszymy się, że zyskaliśmy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i współczesne trendy w rekrutacji - wskazuje Marta Stefańska, Manager ds. Komunikacji MAN Truck & Bus Polska sp. z o.o.
Agencja digital employer branding LoveJob specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych działań z zakresu employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego i komunikacji wewnętrznej. Od ponad 5 lat odpowiada na potrzeby klientów korporacyjnych, którzy mierzą się z wyzwaniami konkurencyjnego rynku pracodawców. Sercem prowadzonych przez nią projektów jest digital. Agencja jest autorem m.in. kampanii “Poznajmy się”, która została wybrana przez portal PulsHR jedną z najciekawszych kampanii 2019. W portfolio Agencji znajduje się szereg działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i employer brandingu m.in. dla Santander Consumer Banku, Grupy Maspex, Umicore, Porsche Inter Auto oraz Vesuvius Poland.
Czujemy ogromną satysfakcję, że to właśnie nas MAN Truck & Bus Polska wybrał na swojego partnera. Za naszym podejściem stoi niezwykle zaangażowany zespół z multidyscyplinarną wiedzą z różnych obszarów - dzięki temu mogliśmy rekomendować koncepcję opartą o insighty, która jest odpowiedzią na realne wyzwania - komentuje Anna Arak - Stachacz, COO www.lovejob.pl
Nadzór strategiczny LoveJob na rzecz MAN Truck & Bus Polska sprawuje Patrycja Czerwińska, Employer Branding Expert, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, za koordynację projektu odpowiedzialny jest Szymon Bielat, Senior Project Specialist.
Oferta agencji została wybrana w drodze konkursu ofert.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.