Marka E.Wedel nagrodzona w prestiżowym konkursie PR

Marka E.Wedel otrzymała 3 statuetki w XIX edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze. Za koncept i realizację nagrodzonych projektów odpowiada agencja WALK PR.
„E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online”
Wirtualny spacer po Fabryce otrzymał brązową statuetkę w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu. Z uwagi na okres pandemiczny zorganizowanie eventu z tradycyjnym zwiedzaniem Fabryki Czekolady E.Wedel podczas Nocy Muzeów było niemożliwe. Marka nie chciała jednak dopuścić do tego, by w tak trudnych czasach, tysiące chętnych do zobaczenia tego wyjątkowego miejsca obeszło się tylko smakiem czekolady jedzonej w izolacji domowej. Jako że działania prowadzone w 2021 r. są ukłonem w kierunku historii E.Wedel, która obchodzi 170-lecie oraz słynącego z niecodziennych pomysłów i innowacji Jana Wedla, zwiedzanie online wydało się idealnym narzędziem, aby dostarczyć fanom słodkich tabliczek wyjątkowe doświadczenie, które będzie bezpieczną alternatywą dla tradycyjnego zwiedzania. Za działania digitalowe związane z projektem odpowiadała agencja Golden Submarine.
„E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii”
Podcasty opowiadające historie związane z marką otrzymały nagrody w aż 2 kategoriach: brązową statuetkę w kategorii content marketing – branded content oraz brązową statuetkę w kategorii sektor spożywczy. W erze nadprodukcji treści, gdy o uwagę odbiorcy walczą setki informacji, tylko niezwykłe historie zapadają w pamięć. Autentyczna historia obroni się sama – pod warunkiem, że nada się jej odpowiednią formę. Marka E.Wedel postanowiła więc wrócić do korzeni i opowiedzieć o swojej historii w cyklu 5 podcastów. Nowoczesne słuchowiska o historii, która wydarzyła się lata temu, trafiły do tysięcy młodych odbiorców, pokazując, że o tradycji i dziedzictwie można mówić w ciekawy i inspirujący sposób, a autentyczne treści mają niezwykłą moc.
Współpraca z doświadczonym i kompetentnym partnerem przy realizacji ciekawych
i angażujących projektów sama w sobie jest niebywałą przyjemnością. Tym milej, jeśli efekty takiej współpracy są dodatkowo doceniane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze. Nasze projekty wyróżniały się kompleksowym podejściem do planowania działań oraz elastycznością w związku z niestabilną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z efektów pracy agencji WALK PR, z którą współpracujemy już od 2018 roku – mówi Dominika Igielińska-Kluk, Branded Content Manager E.Wedel.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.