Marka E.Wedel nagrodzona w prestiżowym konkursie PR

Marka E.Wedel otrzymała 3 statuetki w XIX edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze. Za koncept i realizację nagrodzonych projektów odpowiada agencja WALK PR.
„E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online”
Wirtualny spacer po Fabryce otrzymał brązową statuetkę w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu. Z uwagi na okres pandemiczny zorganizowanie eventu z tradycyjnym zwiedzaniem Fabryki Czekolady E.Wedel podczas Nocy Muzeów było niemożliwe. Marka nie chciała jednak dopuścić do tego, by w tak trudnych czasach, tysiące chętnych do zobaczenia tego wyjątkowego miejsca obeszło się tylko smakiem czekolady jedzonej w izolacji domowej. Jako że działania prowadzone w 2021 r. są ukłonem w kierunku historii E.Wedel, która obchodzi 170-lecie oraz słynącego z niecodziennych pomysłów i innowacji Jana Wedla, zwiedzanie online wydało się idealnym narzędziem, aby dostarczyć fanom słodkich tabliczek wyjątkowe doświadczenie, które będzie bezpieczną alternatywą dla tradycyjnego zwiedzania. Za działania digitalowe związane z projektem odpowiadała agencja Golden Submarine.
„E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii”
Podcasty opowiadające historie związane z marką otrzymały nagrody w aż 2 kategoriach: brązową statuetkę w kategorii content marketing – branded content oraz brązową statuetkę w kategorii sektor spożywczy. W erze nadprodukcji treści, gdy o uwagę odbiorcy walczą setki informacji, tylko niezwykłe historie zapadają w pamięć. Autentyczna historia obroni się sama – pod warunkiem, że nada się jej odpowiednią formę. Marka E.Wedel postanowiła więc wrócić do korzeni i opowiedzieć o swojej historii w cyklu 5 podcastów. Nowoczesne słuchowiska o historii, która wydarzyła się lata temu, trafiły do tysięcy młodych odbiorców, pokazując, że o tradycji i dziedzictwie można mówić w ciekawy i inspirujący sposób, a autentyczne treści mają niezwykłą moc.
Współpraca z doświadczonym i kompetentnym partnerem przy realizacji ciekawych
i angażujących projektów sama w sobie jest niebywałą przyjemnością. Tym milej, jeśli efekty takiej współpracy są dodatkowo doceniane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze. Nasze projekty wyróżniały się kompleksowym podejściem do planowania działań oraz elastycznością w związku z niestabilną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z efektów pracy agencji WALK PR, z którą współpracujemy już od 2018 roku – mówi Dominika Igielińska-Kluk, Branded Content Manager E.Wedel.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.