Komunikaty PR

Marka E.Wedel nagrodzona w prestiżowym konkursie PR

2021-12-06  |  13:00
Biuro prasowe

Marka E.Wedel otrzymała 3 statuetki w XIX edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze. Za koncept i realizację nagrodzonych projektów odpowiada agencja WALK PR.

 „E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online”

Wirtualny spacer po Fabryce otrzymał brązową statuetkę w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu. Z uwagi na okres pandemiczny zorganizowanie eventu z tradycyjnym zwiedzaniem Fabryki Czekolady E.Wedel podczas Nocy Muzeów było niemożliwe. Marka nie chciała jednak dopuścić do tego, by w tak trudnych czasach, tysiące chętnych do zobaczenia tego wyjątkowego miejsca obeszło się tylko smakiem czekolady jedzonej w izolacji domowej. Jako że działania prowadzone w 2021 r. są ukłonem w kierunku historii E.Wedel, która obchodzi 170-lecie oraz słynącego z niecodziennych pomysłów i innowacji Jana Wedla, zwiedzanie online wydało się idealnym narzędziem, aby dostarczyć fanom słodkich tabliczek wyjątkowe doświadczenie, które będzie bezpieczną alternatywą dla tradycyjnego zwiedzania. Za działania digitalowe związane z projektem odpowiadała agencja Golden Submarine.

 „E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii”

Podcasty opowiadające historie związane z marką otrzymały nagrody w aż 2 kategoriach: brązową statuetkę w kategorii content marketing – branded content oraz brązową statuetkę w kategorii sektor spożywczy. W erze nadprodukcji treści, gdy o uwagę odbiorcy walczą setki informacji, tylko niezwykłe historie zapadają w pamięć. Autentyczna historia obroni się sama – pod warunkiem, że nada się jej odpowiednią formę. Marka E.Wedel postanowiła więc wrócić do korzeni i opowiedzieć o swojej historii w cyklu 5 podcastów. Nowoczesne słuchowiska o historii, która wydarzyła się lata temu, trafiły do tysięcy młodych odbiorców, pokazując, że o tradycji i dziedzictwie można mówić w ciekawy i inspirujący sposób, a autentyczne treści mają niezwykłą moc.

Współpraca z doświadczonym i kompetentnym partnerem przy realizacji ciekawych
i angażujących projektów sama w sobie jest niebywałą przyjemnością. Tym milej, jeśli efekty takiej współpracy są dodatkowo doceniane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze. Nasze projekty wyróżniały się kompleksowym podejściem do planowania działań oraz elastycznością w związku z niestabilną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z efektów pracy agencji WALK PR, z którą współpracujemy już od 2018 roku 
– mówi Dominika Igielińska-Kluk, Branded Content Manager E.Wedel.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.