Komunikaty PR

Marka E.Wedel nagrodzona w prestiżowym konkursie PR

2021-12-06  |  13:00
Biuro prasowe

Marka E.Wedel otrzymała 3 statuetki w XIX edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze. Za koncept i realizację nagrodzonych projektów odpowiada agencja WALK PR.

 „E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online”

Wirtualny spacer po Fabryce otrzymał brązową statuetkę w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu. Z uwagi na okres pandemiczny zorganizowanie eventu z tradycyjnym zwiedzaniem Fabryki Czekolady E.Wedel podczas Nocy Muzeów było niemożliwe. Marka nie chciała jednak dopuścić do tego, by w tak trudnych czasach, tysiące chętnych do zobaczenia tego wyjątkowego miejsca obeszło się tylko smakiem czekolady jedzonej w izolacji domowej. Jako że działania prowadzone w 2021 r. są ukłonem w kierunku historii E.Wedel, która obchodzi 170-lecie oraz słynącego z niecodziennych pomysłów i innowacji Jana Wedla, zwiedzanie online wydało się idealnym narzędziem, aby dostarczyć fanom słodkich tabliczek wyjątkowe doświadczenie, które będzie bezpieczną alternatywą dla tradycyjnego zwiedzania. Za działania digitalowe związane z projektem odpowiadała agencja Golden Submarine.

 „E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii”

Podcasty opowiadające historie związane z marką otrzymały nagrody w aż 2 kategoriach: brązową statuetkę w kategorii content marketing – branded content oraz brązową statuetkę w kategorii sektor spożywczy. W erze nadprodukcji treści, gdy o uwagę odbiorcy walczą setki informacji, tylko niezwykłe historie zapadają w pamięć. Autentyczna historia obroni się sama – pod warunkiem, że nada się jej odpowiednią formę. Marka E.Wedel postanowiła więc wrócić do korzeni i opowiedzieć o swojej historii w cyklu 5 podcastów. Nowoczesne słuchowiska o historii, która wydarzyła się lata temu, trafiły do tysięcy młodych odbiorców, pokazując, że o tradycji i dziedzictwie można mówić w ciekawy i inspirujący sposób, a autentyczne treści mają niezwykłą moc.

Współpraca z doświadczonym i kompetentnym partnerem przy realizacji ciekawych
i angażujących projektów sama w sobie jest niebywałą przyjemnością. Tym milej, jeśli efekty takiej współpracy są dodatkowo doceniane w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze. Nasze projekty wyróżniały się kompleksowym podejściem do planowania działań oraz elastycznością w związku z niestabilną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z efektów pracy agencji WALK PR, z którą współpracujemy już od 2018 roku 
– mówi Dominika Igielińska-Kluk, Branded Content Manager E.Wedel.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.