Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie
Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Ich cechą charakterystyczną jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.
Wyróżniające się akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii Mlekpolu odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki Mazurski Smak. Intensywne działania reklamowe w połączeniu z malarską formą ponownie zapewnią dobrą widoczność kampanii, która zachęca do spróbowania produktów, łączących tradycję z nowoczesnością.
Komunikację marketingową rozpoczynamy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzą się do przygotowania dań na świąteczny stół. Właśnie w tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne, akwarelowe animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów – naturalność, czystość oraz sielankowy klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 rok. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka pokazane zostaną w kontekście mazurskiego lata, naturalnie kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display będą też wsparciem w okresie Bożego Narodzenia, aby w tym magicznym czasie konsumenci mogli cieszyć się produktami przywodzącymi na myśl uwielbiane smaki z kuchni babć.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska Brand Manager marki oraz agencje Los Mejores oraz Wavemaker.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.