McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie za zrealizowane w 2021 roku kampanie otrzymała łącznie sześć statuetek – dwie złote, trzy srebrne oraz jedną brązową.
– Rok 2021 był dla McCANN niezwykle udany pod kątem liczby nominacji i otrzymanych nagród na festiwalach dotyczących kreatywności, innowacji oraz efektywności biznesowej. To z czego jesteśmy najbardziej dumni to różnorodność kampanii, które znalazły uznanie na tak renomowanych konkursach jak Cannes Lions, Webby Awards, NY Festivals, The One Show, Golden Drum, czy na zakończonej właśnie gali EFFIE Awards. Takie wyniki świadczą o bardzo wysokim i wyrównanym poziomie projektów, które współtworzymy z naszymi Klientami na rzecz bardzo różnorodnych marek oraz grup konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Siedem nominacji przyznanych McCANN Poland przez Jury EFFIE Awards składającego się z ponad 170 wybitnych ekspertów w rezultacie przełożyło się na 6 nagród.
– Sukces w tegorocznym EFFIE cieszy tym bardziej, że to kolejny rok z rzędu kiedy McCANN jest jedną z najefektywniejszych agencji w kraju. To także dowód na skuteczność naszej metodologii strategicznej – Truth to Meaning – dzięki której tworzymy tak efektywny kontent komunikacyjny. – powiedział Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN Poland.
Nagrodzone na EFFIE Awards kampanie McCANN Poland to:
Random dla Storytel, która otrzymała dwie złote statuetki w kategoriach kultura i rozrywka oraz branded content. To wielokanałowa kampania kontentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random – słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube, w ramach której McCANN odpowiadał za konsulting badawczo-strategiczny.
Kiedy do Carrefour dla Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Commerce oraz brązową statuetkę w kategorii B2B. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.
E-Skarbonka napędzana przez Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.
#MatteInkSong by Maybelline NY, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.
– EFFIE Awards od wielu lat wyznacza trendy w branży marketingowej i definiuje standardy efektywności. To dla nas zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie laureatów, a tytuł „Agencji roku” to nie tylko powód do świętowania, ale też ogromna mobilizacja by za rok powtórzyć ten sukces. Jesteśmy dumni i wdzięczni naszym klientom z którymi realizujemy kampanie będące inspiracją i wyznacznikiem efektywnej komunikacji biznesowej dla naszej branży. – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Group Business Director McCANN.
EFFIE Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych. W Polsce organizowany od 1999 roku. Z okazji jubileuszu 20-lecia SAR – Effie Poland, w 2019 roku McCANN Poland (wówczas jeszcze jako McCANN Worldgroup) znalazła się w rankingu TOP20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych w Polsce.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.