McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie za zrealizowane w 2021 roku kampanie otrzymała łącznie sześć statuetek – dwie złote, trzy srebrne oraz jedną brązową.
– Rok 2021 był dla McCANN niezwykle udany pod kątem liczby nominacji i otrzymanych nagród na festiwalach dotyczących kreatywności, innowacji oraz efektywności biznesowej. To z czego jesteśmy najbardziej dumni to różnorodność kampanii, które znalazły uznanie na tak renomowanych konkursach jak Cannes Lions, Webby Awards, NY Festivals, The One Show, Golden Drum, czy na zakończonej właśnie gali EFFIE Awards. Takie wyniki świadczą o bardzo wysokim i wyrównanym poziomie projektów, które współtworzymy z naszymi Klientami na rzecz bardzo różnorodnych marek oraz grup konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Siedem nominacji przyznanych McCANN Poland przez Jury EFFIE Awards składającego się z ponad 170 wybitnych ekspertów w rezultacie przełożyło się na 6 nagród.
– Sukces w tegorocznym EFFIE cieszy tym bardziej, że to kolejny rok z rzędu kiedy McCANN jest jedną z najefektywniejszych agencji w kraju. To także dowód na skuteczność naszej metodologii strategicznej – Truth to Meaning – dzięki której tworzymy tak efektywny kontent komunikacyjny. – powiedział Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN Poland.
Nagrodzone na EFFIE Awards kampanie McCANN Poland to:
Random dla Storytel, która otrzymała dwie złote statuetki w kategoriach kultura i rozrywka oraz branded content. To wielokanałowa kampania kontentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random – słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube, w ramach której McCANN odpowiadał za konsulting badawczo-strategiczny.
Kiedy do Carrefour dla Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Commerce oraz brązową statuetkę w kategorii B2B. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.
E-Skarbonka napędzana przez Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.
#MatteInkSong by Maybelline NY, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.
– EFFIE Awards od wielu lat wyznacza trendy w branży marketingowej i definiuje standardy efektywności. To dla nas zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie laureatów, a tytuł „Agencji roku” to nie tylko powód do świętowania, ale też ogromna mobilizacja by za rok powtórzyć ten sukces. Jesteśmy dumni i wdzięczni naszym klientom z którymi realizujemy kampanie będące inspiracją i wyznacznikiem efektywnej komunikacji biznesowej dla naszej branży. – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Group Business Director McCANN.
EFFIE Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych. W Polsce organizowany od 1999 roku. Z okazji jubileuszu 20-lecia SAR – Effie Poland, w 2019 roku McCANN Poland (wówczas jeszcze jako McCANN Worldgroup) znalazła się w rankingu TOP20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych w Polsce.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.