McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie za zrealizowane w 2021 roku kampanie otrzymała łącznie sześć statuetek – dwie złote, trzy srebrne oraz jedną brązową.
– Rok 2021 był dla McCANN niezwykle udany pod kątem liczby nominacji i otrzymanych nagród na festiwalach dotyczących kreatywności, innowacji oraz efektywności biznesowej. To z czego jesteśmy najbardziej dumni to różnorodność kampanii, które znalazły uznanie na tak renomowanych konkursach jak Cannes Lions, Webby Awards, NY Festivals, The One Show, Golden Drum, czy na zakończonej właśnie gali EFFIE Awards. Takie wyniki świadczą o bardzo wysokim i wyrównanym poziomie projektów, które współtworzymy z naszymi Klientami na rzecz bardzo różnorodnych marek oraz grup konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Siedem nominacji przyznanych McCANN Poland przez Jury EFFIE Awards składającego się z ponad 170 wybitnych ekspertów w rezultacie przełożyło się na 6 nagród.
– Sukces w tegorocznym EFFIE cieszy tym bardziej, że to kolejny rok z rzędu kiedy McCANN jest jedną z najefektywniejszych agencji w kraju. To także dowód na skuteczność naszej metodologii strategicznej – Truth to Meaning – dzięki której tworzymy tak efektywny kontent komunikacyjny. – powiedział Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN Poland.
Nagrodzone na EFFIE Awards kampanie McCANN Poland to:
Random dla Storytel, która otrzymała dwie złote statuetki w kategoriach kultura i rozrywka oraz branded content. To wielokanałowa kampania kontentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random – słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube, w ramach której McCANN odpowiadał za konsulting badawczo-strategiczny.
Kiedy do Carrefour dla Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Commerce oraz brązową statuetkę w kategorii B2B. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.
E-Skarbonka napędzana przez Mastercard, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.
#MatteInkSong by Maybelline NY, która otrzymała srebrną statuetkę w kategorii brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.
– EFFIE Awards od wielu lat wyznacza trendy w branży marketingowej i definiuje standardy efektywności. To dla nas zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie laureatów, a tytuł „Agencji roku” to nie tylko powód do świętowania, ale też ogromna mobilizacja by za rok powtórzyć ten sukces. Jesteśmy dumni i wdzięczni naszym klientom z którymi realizujemy kampanie będące inspiracją i wyznacznikiem efektywnej komunikacji biznesowej dla naszej branży. – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Group Business Director McCANN.
EFFIE Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych. W Polsce organizowany od 1999 roku. Z okazji jubileuszu 20-lecia SAR – Effie Poland, w 2019 roku McCANN Poland (wówczas jeszcze jako McCANN Worldgroup) znalazła się w rankingu TOP20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych w Polsce.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.