Komunikaty PR

Polska transmisja PGL Major przyjazna osobom Głuchym

2021-11-03  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

W czwartkowe popołudnie (4 listopada) rozpocznie się faza finałowa faza PGL Major Stockholm 2021. Polska transmisja tego wydarzenia w dniach 6 i 7 listopada będzie  przystosowana dla osób Głuchych w ramach akcji #GamingBezBarier. 

Rozgrywki rangi Major to najważniejsze wydarzenie w świecie Counter-Strike’a, w którym biorą udział najwybitniejsze zespoły z całego świata. Obecnie w walce pozostała najlepsza ósemka, która już 4 listopada przystąpi do decydujących meczów wyłaniających ostatecznego zwycięzcę. W puli nagród znajduje się 2.000.000 dolarów. 

Tej klasy wydarzenie zasługuje na najlepszą oprawę, dlatego też agencja gamingowa Fantasyexpo wraz z firmą FRENZY przygotuje polską transmisję, która w dniach 6-7 listopada będzie tłumaczona na żywo na polski język migowy. Zarówno organizator, jak i partnerzy - Samsung Odyssey, KFC, BLIK, Logitech G, Pringles, Reebok oraz Grześki  - dołożą starań, aby relacja z dwóch finałowych dni została dostosowana do potrzeb osób Głuchych. Na ekranie pojawią się tłumacze języka migowego z Centrum Języka Migowego CODA, przekazując emocje casterów oraz wiedzę ekspertów. 

W gronie komentatorskim polskiej transmisji znajdą się czołowi spikerzy polskiej sceny CS:GO - Piotr “Izak” Skowyrski, Paweł “SAJU” Pawełczak, Maciej “Morgen” Żuchowski oraz Łukasz “Hermes” Pożyczek. Dodatkowo zorganizowany zostanie kącik ekspertów, w którym pojawią się Radek “mad1” Florkowski, Kuba “KubiK” Kubiak oraz Maciej “Luz” Bugaj. Za translację dla osób Głuchych będą odpowiedzialne Karina Akseńczuk, Jolanta Gromada oraz Bernard Kinov. Relację z rozgrywek będzie można oglądać w serwisie Twitch na kanale www.twitch.tv/izakooo oraz w telewizji na antenie Polsat Games. Pierwsze mecze rozpoczną się o godzinie 16:30. 

- Cieszę się, że polski gamingowy słownik polskiego języka migowego ponownie znajdzie swoje zastosowanie na transmisji esportowej, i to turnieju najwyższej rangi. Gaming nie powinien mieć barier, powinien być dostępny dla każdego, by łączyć społeczność wokół ekskluzywnych wydarzeń, jakim niewątpliwie jest PGL Major 2021. Dzięki zaproszonym na finałowe mecze tłumaczom, osoby głuche będa mogły doświadczać pełni esportowych emocji, rozumiejąc wypowiedzi komentatorów i analityków obecnych na transmisji - komentuje Justyna Oracz, Head of communications, Fantasyexpo 

- Nie ulega wątpliwości, że turniej rangi mistrzostw świata jest dla fanów Counter-Strike’a prawdziwym świętem esportu. W trakcie PGL Majora w Sztokholmie kibice tworzą wspólnotę, łącząc się w pasji do ulubionej gry. Cieszę się więc, że wraz z Fantasyexpo pracujemy nad przesuwaniem kolejnych granic, sprawiając, że osoby niesłyszące mogą czerpać jeszcze większą radość ze wspierania swoich ulubieńców. #GamingBezBarier to jednocześnie lepszy esport - mówi Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający Frenzy.

Akcja #GamingBezBarier rozpoczęła się blisko rok temu, kiedy agencja Fantasyexpo przygotowała pierwszy gamingowy słownik polskiego języka migowego, na potrzeby którego stworzono wspólnie z Fundacją Akademia Młodych Głuchych oraz firmą SEVENET 19 nowych znaków, charakterystycznych dla terminologii CS:GO oraz wideo tłumaczące zasady rozgrywki osobom niesłyszącym, które do tej pory nie miały styczności z grą. Słownik swoją premierę miał w grudniu ubiegłego roku, kiedy został zastosowany na finałach Dywizji Mistrzowskiej w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.