Komunikaty PR

Serwisy internetowe Grupy PTWP z rekordowymi wynikami w styczniu r/r

2022-02-08  |  01:00
Biuro prasowe

Serwisy internetowe Grupy PTWP notują rekordowe wyniki. Prawie 500 proc. wzrostem może pochwalić się rynekzdrowia.pl, który w styczniu 2022 r. odwiedziło 1,7 mln unikalnych użytkowników. Wyniki poprawiły także m.in. wnp.pl oraz farmer.pl. Łączna liczba unikalnych użytkowników, którzy w styczniu odwiedzili serwisy Grupy PTWP przekroczyła  9,2 mln.

- Otwieramy rok bardzo dobrymi wynikami popularności serwisów z Grupy PTWP. To efekt naszej pracy, którą wykonaliśmy, aby jak najlepiej dostosować portale do oczekiwań czytelników. Jesteśmy obecnie liderem serwisów branżowych i sukcesywnie wzmacniamy swoją pozycję w poszczególnych sektorach - podkreśla Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP. - Największym wzrostem unikalnych użytkowników, wśród portali Grupy, cieszy się rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem stycznia 2021 r. o 483 proc. W tym czasie, wzrost unikalnych użytkowników o 52 proc. zanotował również farmer.pl. To niekwestionowany lider w swojej kategorii tematycznej. W całej naszej Grupie portali niezmiennie największe zasięgi ma wnp.pl, który także poprawił swój wynik w styczniu r/r o 21 proc., angażując w publikowane treści prawie 2,2 mln UU - informuje prezes Grupy PTWP.

Grupa PTWP jest wydawcą, organizatorem eventów oraz zarządcą obiektów. Specjalnością działalności Grupy są branżowe portale internetowe, które łącznie w styczniu br. odwiedziło ponad 9,2 mln unikalnych użytkowników. W portfolio serwisów znajdują się m.in.: wnp.pl, portalspoarzadowy.pl pulshr.pl, propertynews.pl, propertydesign.pl, rynekzdrowia.pl, infodent24.pl, farmer.pl, dlahandlu..pl, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl, well.pl. Spółka planuje również rozwój swoich segmentów działalności o nowe rozwiązania z zakresu e-commerce.

- Zamierzamy monetyzować potencjał oraz zasięgi naszych serwisów. Widzimy dużą szansę zwłaszcza w sektorze rolnym, który do tej pory nie został odpowiednio zagospodarowany. Realizujemy w tej kwestii znaczące inwestycje oraz tworzymy integralną infrastrukturę e-commerce. Do naszego zespołu dołączyli również eksperci z zakresu technologii i handlu, którzy pracują nad unikalnymi rozwiązaniami – podsumowuje Wojciech Kuśpik.

Grupa PTWP w trzecim kwartale 2021 r. wypracowała 3,42 mln zł zysku brutto. Narastająco, po trzech kwartałach 2021 r., zysk brutto wyniósł 7,43 mln zł, EBIDTA osiągnęła poziom 8,55 mln zł, a przychody ze sprzedaży netto przekroczyły 37 mln zł. Pod koniec ubiegłego roku zarząd Grupy PTWP poinformował o rozpoczęciu czynności związanych z przeniesieniem notowań firmy w 2022 roku z NewConnect na główny rynek GPW w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.