Komunikaty PR

Serwisy internetowe Grupy PTWP z rekordowymi wynikami w styczniu r/r

2022-02-08  |  01:00
Biuro prasowe

Serwisy internetowe Grupy PTWP notują rekordowe wyniki. Prawie 500 proc. wzrostem może pochwalić się rynekzdrowia.pl, który w styczniu 2022 r. odwiedziło 1,7 mln unikalnych użytkowników. Wyniki poprawiły także m.in. wnp.pl oraz farmer.pl. Łączna liczba unikalnych użytkowników, którzy w styczniu odwiedzili serwisy Grupy PTWP przekroczyła  9,2 mln.

- Otwieramy rok bardzo dobrymi wynikami popularności serwisów z Grupy PTWP. To efekt naszej pracy, którą wykonaliśmy, aby jak najlepiej dostosować portale do oczekiwań czytelników. Jesteśmy obecnie liderem serwisów branżowych i sukcesywnie wzmacniamy swoją pozycję w poszczególnych sektorach - podkreśla Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP. - Największym wzrostem unikalnych użytkowników, wśród portali Grupy, cieszy się rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem stycznia 2021 r. o 483 proc. W tym czasie, wzrost unikalnych użytkowników o 52 proc. zanotował również farmer.pl. To niekwestionowany lider w swojej kategorii tematycznej. W całej naszej Grupie portali niezmiennie największe zasięgi ma wnp.pl, który także poprawił swój wynik w styczniu r/r o 21 proc., angażując w publikowane treści prawie 2,2 mln UU - informuje prezes Grupy PTWP.

Grupa PTWP jest wydawcą, organizatorem eventów oraz zarządcą obiektów. Specjalnością działalności Grupy są branżowe portale internetowe, które łącznie w styczniu br. odwiedziło ponad 9,2 mln unikalnych użytkowników. W portfolio serwisów znajdują się m.in.: wnp.pl, portalspoarzadowy.pl pulshr.pl, propertynews.pl, propertydesign.pl, rynekzdrowia.pl, infodent24.pl, farmer.pl, dlahandlu..pl, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl, well.pl. Spółka planuje również rozwój swoich segmentów działalności o nowe rozwiązania z zakresu e-commerce.

- Zamierzamy monetyzować potencjał oraz zasięgi naszych serwisów. Widzimy dużą szansę zwłaszcza w sektorze rolnym, który do tej pory nie został odpowiednio zagospodarowany. Realizujemy w tej kwestii znaczące inwestycje oraz tworzymy integralną infrastrukturę e-commerce. Do naszego zespołu dołączyli również eksperci z zakresu technologii i handlu, którzy pracują nad unikalnymi rozwiązaniami – podsumowuje Wojciech Kuśpik.

Grupa PTWP w trzecim kwartale 2021 r. wypracowała 3,42 mln zł zysku brutto. Narastająco, po trzech kwartałach 2021 r., zysk brutto wyniósł 7,43 mln zł, EBIDTA osiągnęła poziom 8,55 mln zł, a przychody ze sprzedaży netto przekroczyły 37 mln zł. Pod koniec ubiegłego roku zarząd Grupy PTWP poinformował o rozpoczęciu czynności związanych z przeniesieniem notowań firmy w 2022 roku z NewConnect na główny rynek GPW w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.