Slodkie nowości w 2022 roku
Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/
Slodkie, polska firma znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2022 rok. W „Novelties” przedstawiono cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów różnych krajów naszego kontynentu. Wśród nich znalazły się m.in. mini batoniki musli idealne na imprezy masowe czy eleganckie bombonierki prezentowe z czekoladą mleczną lub rubinową, produkowane we własnej Czekoladowni marki Slodkie.
Firma Slodkie wydała nowy katalog produktowy, otwierający rok 2022 w branży słodyczy reklamowych. W „Novelties” przedstawiono całą gamę nowych słodkości, stworzonych z myślą o spotkaniach firmowych, imprezach masowych czy prezentach dla partnerów biznesowych i współpracowników. W katalogu znalazło się blisko 40 produktów, a wśród nich m.in. Smart Box, czyli brandowany słoiczek z zamkniętymi w środku słodkościami. Jest to jeden z bestsellerów marki Slodkie, którego oferta w tym roku została poszerzona o pektynowe żelki. Ponadto w katalogu znalazły się Mini Musli Bar – mały poręczny batonik, będący źródłem białka, witamin i minerałów. Mini Musli Bar może zostać zapakowany w folię biodegradowalną i dowolnie spersonalizowany. Wśród słodyczy o charakterze prezentowym zaprojektowanych na jubileusze czy święta Slodkie zaproponowało Bombonierkę Elegance, czyli sześć wyjątkowych, pralin w geometrycznym kształcie, zamkniętych w jednej, eleganckiej bombonierce.
Każdego roku przygotowujemy dla naszych klientów zestaw nowości, ubierając je w katalog publikowany w styczniu. W tym roku nie mogło być inaczej, choć przestawiliśmy się na bardziej ekologiczną wersję. Novelties jest bowiem dostępny wyłącznie w formie elektronicznej, co wpisuje się w filozofię marki Slodkie. W naszych działaniach od lat przyświeca nam podejście zgodne ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i troską o środowisko naturalne – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.
Firma w swoich działaniach aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i CSR. Folia zastępowana jest wariantem biodegradowalnym wykonanym z celulozy. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności. Jest to potwierdzenie, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów.
Katalog „Novelties” jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.