Slodkie nowości w 2022 roku
Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/
Slodkie, polska firma znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2022 rok. W „Novelties” przedstawiono cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów różnych krajów naszego kontynentu. Wśród nich znalazły się m.in. mini batoniki musli idealne na imprezy masowe czy eleganckie bombonierki prezentowe z czekoladą mleczną lub rubinową, produkowane we własnej Czekoladowni marki Slodkie.
Firma Slodkie wydała nowy katalog produktowy, otwierający rok 2022 w branży słodyczy reklamowych. W „Novelties” przedstawiono całą gamę nowych słodkości, stworzonych z myślą o spotkaniach firmowych, imprezach masowych czy prezentach dla partnerów biznesowych i współpracowników. W katalogu znalazło się blisko 40 produktów, a wśród nich m.in. Smart Box, czyli brandowany słoiczek z zamkniętymi w środku słodkościami. Jest to jeden z bestsellerów marki Slodkie, którego oferta w tym roku została poszerzona o pektynowe żelki. Ponadto w katalogu znalazły się Mini Musli Bar – mały poręczny batonik, będący źródłem białka, witamin i minerałów. Mini Musli Bar może zostać zapakowany w folię biodegradowalną i dowolnie spersonalizowany. Wśród słodyczy o charakterze prezentowym zaprojektowanych na jubileusze czy święta Slodkie zaproponowało Bombonierkę Elegance, czyli sześć wyjątkowych, pralin w geometrycznym kształcie, zamkniętych w jednej, eleganckiej bombonierce.
Każdego roku przygotowujemy dla naszych klientów zestaw nowości, ubierając je w katalog publikowany w styczniu. W tym roku nie mogło być inaczej, choć przestawiliśmy się na bardziej ekologiczną wersję. Novelties jest bowiem dostępny wyłącznie w formie elektronicznej, co wpisuje się w filozofię marki Slodkie. W naszych działaniach od lat przyświeca nam podejście zgodne ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i troską o środowisko naturalne – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.
Firma w swoich działaniach aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i CSR. Folia zastępowana jest wariantem biodegradowalnym wykonanym z celulozy. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności. Jest to potwierdzenie, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów.
Katalog „Novelties” jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.