Slodkie nowości w 2022 roku
Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/
Slodkie, polska firma znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2022 rok. W „Novelties” przedstawiono cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów różnych krajów naszego kontynentu. Wśród nich znalazły się m.in. mini batoniki musli idealne na imprezy masowe czy eleganckie bombonierki prezentowe z czekoladą mleczną lub rubinową, produkowane we własnej Czekoladowni marki Slodkie.
Firma Slodkie wydała nowy katalog produktowy, otwierający rok 2022 w branży słodyczy reklamowych. W „Novelties” przedstawiono całą gamę nowych słodkości, stworzonych z myślą o spotkaniach firmowych, imprezach masowych czy prezentach dla partnerów biznesowych i współpracowników. W katalogu znalazło się blisko 40 produktów, a wśród nich m.in. Smart Box, czyli brandowany słoiczek z zamkniętymi w środku słodkościami. Jest to jeden z bestsellerów marki Slodkie, którego oferta w tym roku została poszerzona o pektynowe żelki. Ponadto w katalogu znalazły się Mini Musli Bar – mały poręczny batonik, będący źródłem białka, witamin i minerałów. Mini Musli Bar może zostać zapakowany w folię biodegradowalną i dowolnie spersonalizowany. Wśród słodyczy o charakterze prezentowym zaprojektowanych na jubileusze czy święta Slodkie zaproponowało Bombonierkę Elegance, czyli sześć wyjątkowych, pralin w geometrycznym kształcie, zamkniętych w jednej, eleganckiej bombonierce.
Każdego roku przygotowujemy dla naszych klientów zestaw nowości, ubierając je w katalog publikowany w styczniu. W tym roku nie mogło być inaczej, choć przestawiliśmy się na bardziej ekologiczną wersję. Novelties jest bowiem dostępny wyłącznie w formie elektronicznej, co wpisuje się w filozofię marki Slodkie. W naszych działaniach od lat przyświeca nam podejście zgodne ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i troską o środowisko naturalne – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.
Firma w swoich działaniach aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i CSR. Folia zastępowana jest wariantem biodegradowalnym wykonanym z celulozy. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności. Jest to potwierdzenie, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów.
Katalog „Novelties” jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.