Komunikaty PR

Slodkie nowości w 2022 roku

2022-01-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Quiam
Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/

Slodkie, polska firma znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2022 rok. W „Novelties” przedstawiono cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów różnych krajów naszego kontynentu. Wśród nich znalazły się m.in. mini batoniki musli idealne na imprezy masowe czy eleganckie bombonierki prezentowe z czekoladą mleczną lub  rubinową, produkowane we własnej Czekoladowni marki Slodkie.

 

Firma Slodkie wydała nowy katalog produktowy, otwierający rok 2022 w branży słodyczy reklamowych. W „Novelties” przedstawiono całą gamę nowych słodkości, stworzonych z myślą o spotkaniach firmowych, imprezach masowych czy prezentach dla partnerów biznesowych i współpracowników. W katalogu znalazło się blisko 40 produktów, a wśród nich m.in. Smart Box, czyli brandowany słoiczek z zamkniętymi w środku słodkościami. Jest to jeden z bestsellerów marki Slodkie, którego oferta w tym roku została poszerzona o pektynowe żelki. Ponadto w katalogu znalazły się Mini Musli Bar – mały poręczny batonik, będący źródłem białka, witamin i minerałów. Mini Musli Bar może zostać zapakowany w folię biodegradowalną i dowolnie spersonalizowany. Wśród słodyczy o charakterze prezentowym zaprojektowanych na jubileusze czy święta Slodkie zaproponowało Bombonierkę Elegance, czyli sześć wyjątkowych, pralin w geometrycznym kształcie, zamkniętych w jednej, eleganckiej bombonierce.

Każdego roku przygotowujemy dla naszych klientów zestaw nowości, ubierając je w katalog publikowany w styczniu. W tym roku nie mogło być inaczej, choć przestawiliśmy się na bardziej ekologiczną wersję. Novelties jest bowiem dostępny wyłącznie w formie elektronicznej, co wpisuje się w filozofię marki Slodkie. W naszych działaniach od lat przyświeca nam podejście zgodne ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i troską o środowisko naturalne – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

Firma w swoich działaniach aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i CSR. Folia zastępowana jest wariantem biodegradowalnym wykonanym z celulozy. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności. Jest to potwierdzenie, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów. 

Katalog „Novelties” jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.