Komunikaty PR

SM Mlekpol kulinarnie inspiruje w kolejnym sezonie „Doradcy Smaku”

2022-02-25  |  10:00
Biuro prasowe

Wiosenna edycja w świeżej odsłonie – z nową prowadzącą, pełną oryginalnych pomysłów i energii – Darią Ładochą. W każdym odcinku programu „Doradca Smaku” zachęci do gotowania poprzez łączenie nowych smaków oraz poszukiwanie ciekawych składników. W wybranych przepisach inspiracją do gotowania i własnych odkryć kulinarnych staną się produkty marek Łaciate, Mazurski Smak, Rolmlecz oraz Maślanka Mrągowska.

„Doradca smaku” to program kulinarny emitowany na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie od poniedziałku do czwartku o 20.10, w czasie wysokiej oglądalności, autorytet w sztuce kulinarnej – Daria Ładocha udowodni, że gotowanie jest przyjemne, proste i absolutnie dla każdego. Program dostarcza wielu inspiracji do rozwijania pasji kulinarnych. Skierowany jest do osób, które szukają nowoczesnych przepisów na ciekawe dania dla swoich bliskich. 
W wybranych odcinkach zaprezentowane zostaną potrawy z zastosowaniem produktów SM Mlekpol, tworzonych z pasją i tradycją od ponad 40 lat.

Obecność SM Mlekpol w nowym sezonie „Doradcy Smaku” jest kontynuacją udanej długoletniej współpracy. Aktywne użycie produktów SM Mlekpol w czołowym programie kulinarnym w Polsce wpływa na budowę wizerunku marek w świadomości widzów. Program inspiruje zarówno do odkrywania znanych, czasami już zapomnianych przepisów, jak i do sięgania po nowe receptury z użyciem naszych produktów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Wyroby SM Mlekpol będę lokowane w 14 odcinkach emitowanych w wiosennej ramówce stacji TVN od końca lutego do maja 2022. Emisje powtórkowe będzie można oglądać od maja do lipca. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich zapraszających na program z udziałem: sera Mascarpone, masła Łaciate, śmietanki UHT 18 % Łaciatej, Deserów z maślanką Mlekpol, produktów marki Mazurski Smak.

Życzymy miłego oglądania i zachęcamy do wspólnego gotowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.