Komunikaty PR

Michał Kwiatkowski nowym Client Service Director w Soul & Mind

2022-10-19  |  09:25
Biuro prasowe

Poznańska agencja rozwija działania na linii klient-agencja. Do zespołu dołączył Michał Kwiatkowski, który objął stanowisko Client Service Director. Będzie on także pełnił funkcję Brand Strategy and Communication Expert, wspierając dział strategiczny.

Michał Kwiatkowski od ponad 20 lat uczestniczył przy realizacji kilkuset projektów brandingowych, strategicznych i kampanii reklamowych o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym. Posiada unikalne i kompleksowe doświadczenie łączące różne obszary marketingu: strategię, badania, komunikację marek, a także branding (kreacja marek, projektowanie opakowań).

Pracował między innymi dla: Totalizatora Sportowego, Nowej Ery, Grupy Onet, drogerii Rossmann, Grupy Hortex, mBanku, Banku Pocztowego, sieci Mediaexpert, sklepów Stokrotka, sklepów Żabka, Kamisa, Herbapolu, USP Zdrowie, Merck-Schering, UCB Pharma, Kompanii Piwowarskiej, Orlenu, sosów Łowicz, soków Fortuna.

W Soul & Mind będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii marki dla bieżących i nowych klientów agencji; będzie również pełnił funkcję doradczą z zakresu komunikacji. W ramach działu Client Service zadba o rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami, koordynował prace przetargowe, negocjacyjne, a także będzie wspierał działania New Business. Michał Kwiatkowski zadba także o doskonalenie jakości obsługi i satysfakcji klientów, a także nadzór nad realizowanymi projektami, we współpracy z wszystkimi działami agencji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.