Mimo kryzysu gospodarczego architekci z Tremend nie zwalniają tempa
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Obecna sytuacja ekonomiczna, rosnące stopy procentowe i wojna za ukraińską granicą spowodowała spowolnienie gospodarki i znaczne zmniejszenie planowanych inwestycji. Dla branży budowlanej oznacza to nieuniknione zaciągniecie hamulca. Mimo trudnych warunków rozwojowych, na brak projektów z pewnością nie narzeka utytułowana warszawska pracownia architektoniczna Tremend, która w ostatnim czasie podjęła się realizacji nowych spektakularnych inwestycji.
Znana z wielu nagradzanych projektów hotelowych pracownia Tremend nieustannie realizuje nowe obiekty. Rozbudowane działy architektów, projektantów i instalatorów oraz zaufane zespoły budowlane pozwalają na utrzymanie ciągłości wszystkich etapów realizacji projektów, co w obecnych czasach jest niezmiernie ważne. Dlatego też mimo spowolnienia na rynku budowlanym architekci Tremend wciąż mogą się pochwalić wieloma nowymi zleceniami.
Na lokalnym rynku
Rozwijająca się nieustannie stolica, nadal wzbogaca się o nowe lokale mieszkaniowe. Za jednym z takich projektów stoi pracownia Tremend, odpowiedzialna za budowę bloków mieszkalnych na warszawskiej Pradze. Kolejnym dużym przedsięwzięciem na polskim rynku jest Hotel Marriott Collection Autograf we Wrocławiu. Tu architekci Tremend odpowiedzialni będą zarówno za przygotowanie projektu kubaturowego, jak i projektów aranżacji wnętrz hotelu. Hotel stanie w miejscu, gdzie kiedyś mieścił się Pałac Hatzfeldów. Po wojnie zostały z niego ruiny, a ostatnimi czasy w parterowym budynku działała galeria sztuki. Wrocławski Autograph Collection będzie trzecim hotelem po Krakowie i Warszawie, jaki powstać ma w Polsce pod tą marką. Obiekt będzie posiadał 149 pokoi, salę balową, konferencyjną, centrum spa, basen i siłownię oraz garaż podziemny, a jego wnętrza nawiązywać będą do historycznych oryginałów budynku, który istniał w tym miejscu wcześniej.
Na arenie międzynarodowej
Tremend z powodzeniem podejmuje się projektowych wyzwań również poza granicami naszego kraju. -„Jesteśmy otwarci na zagraniczne inwestycje. Realizowaliśmy już projekty na Węgrzech, teraz działamy w Albanii, Paryżu, a nawet na Ukrainie” - mówi architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.
W Budapeszcie niedawno otwarty został obsypany już międzynarodowymi nagrodami hotel Crowne Plaza Budapest, którego wnętrza także zostały zaprojektowane przez Tremend. Teraz architekci pracują nad kolejnym hotelowym projektem, tym razem dla sieci Mövenpick. Mövenpick to szwajcarska marka z historią sięgającą lat 40. dwudziestego wieku. W swojej ofercie ma wyjątkową mieszankę nowoczesnych hoteli w wielkich miastach i kurortach na całym świecie.
W stolicy Francji architekci odpowiadają za powstanie nowego butikowego hotelu, tuż przy wieży Eiffla. Uzyskano już decyzje administracyjne na przebudowę haussmanowskiej kamienicy, w której będzie się znajdował, a budowa jest obecnie w trakcie realizacji. Otwarcie planowane jest jeszcze w tym roku. W związku z rozwojem projektów zagranicznych pracownia Tremend planuje otworzyć swoją filię w Paryżu.
- Mamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu obiektów hotelowych, kubaturowych i wnętrz. Przez te lata spotykaliśmy się z różnymi wyzwaniami, dzięki temu już potrafimy rozwiązać każdą niespodziewana sytuację. Czasami jest to wymaganie inwestora, czasami wymogi techniczne. Jesteśmy elastyczni i potrafimy dostosować projekt do bieżących wymagań. Wyzwaniem są zawsze modernizacje obiektów, tu niekiedy inwestor chce zostawić już istniejące posadzki, czy schody i musimy to uwzględnić w projekcie, nadając im świeżego blasku. - dodaje Magdalena Federowicz – Boule.
Więcej na: http://tremend.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/tremendarchitects
Instagram: https://www.instagram.com/tremend_architects/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.