MJCC dołącza do sieci OneAgent
MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneAgent zrzesza podmioty funkcjonujące na kluczowych rynkach na świecie, które łącznie zatrudniają ponad 500 specjalistów.
– Wejście do sieci to wynik coraz bardziej międzynarodowego charakteru naszych projektów. Coraz więcej naszych partnerów poszukuje wsparcia także poza granicami kraju, więc znalezienie globalnego partnera stało się dla nas priorytetem. Aktualnie pracujemy już na kilkunastu rynkach, na których potrzebowaliśmy nie tylko lokalnych partnerów, ale też insightów i możliwości wymieniania się wiedzą z organizacjami, które się z nich wywodzą. A ponieważ już wcześniej współpracowaliśmy z agencjami wchodzącymi w skład OneAgent, wybór tej właśnie sieci był oczywisty – mówi Adrian Juchimiuk, Partner w MJCC.
Polska jest dla OneAgent ważnym rynkiem – zrzeszone w sieci agencje zauważały zwiększone zapotrzebowanie na strategiczne i kreatywne usługi w obszarze employer brandingu w naszym kraju.
– Polska wyróżnia się w Europie szybkim wzrostem ekonomicznym. Ostatnie dwie dekady to rewolucja dla tutejszego rynku pracy. Tym bardziej cieszymy się, że MJCC, najczęściej nagradzana polska agencja EB, dołączyła do grona naszych partnerów. Wierzymy, że nasze zespoły badawcze, marketingowe, kreatywne i strategiczne będą wspólnie dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w zakresie budowania marki pracodawcy naszych globalnych klientów – wyjaśnia Ed Barzilaij, prezes OneAgent.
***
MJCC specjalizuje się w strategicznych działaniach z obszaru employer branding. Usługi agencji obejmują m.in. badania marki pracodawcy, zaangażowania pracowników i preferencji kandydatów, tworzenie strategii employer branding, a także prowadzenie działań komunikacyjnych wewnątrz organizacji i na rynku pracy.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.