Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
![]() |
Laboratoires Expanscience Polska |
Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA) trafiły w tym roku do marki Mustela i jej innowacyjnego Kremu uzupełniającego lipidy Stelatopia+. Produkt ten nie tylko zdobył najwyższe uznanie specjalistów i konsumentów, ale również udowodnił, że skuteczność, bezpieczeństwo oraz wartości takie jak transparentność i zaangażowanie społeczne mają realne znaczenie dla osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry (AZS).
Eksperci i pacjenci docenili skuteczność, transparentność i zaangażowanie społeczne marki. Na podium rankingu znalazł się również inny produkt marki – balsam emolient Stelatopia, który uplasował się na drugim miejscu, potwierdzając konsekwencję Musteli w tworzeniu skutecznych i bezpiecznych rozwiązań dla całych rodzin.
Ranking tworzony przez pacjentów – i dla pacjentów
Ranking TOP10 Emolientów, organizowany cyklicznie przez PTCA, to jedno z najbardziej wiarygodnych i opiniotwórczych źródeł informacji dla pacjentów i ich rodzin. Uwzględnia głosy konsumentów, oceny ekspertów, kryteria cenowe oraz działania społeczne marek.
– To dla nas ogromne wyróżnienie – tym bardziej cenne, że przyznane głosami samych konsumentów, podkreśla Weronika Księżak, Brand Manager marki Mustela. – Cieszymy się, że wartości, które są dla nas fundamentalne – takie jak troska, bezpieczeństwo i bliskość z rodzinami – są dostrzegane i doceniane.
Produkt stworzony razem z rodzicami
Stelatopia+ to odpowiedź na realne potrzeby pacjentów. Formuła kremu została opracowana we współpracy z ponad 400 rodzicami dzieci z atopią oraz osobami dorosłymi ze skórą bardzo suchą i wymagającą. Produkt można stosować od 1. dnia życia, jest bezpieczny również dla kobiet w ciąży, a jego skuteczność wynika m.in. z obecności prebiotyku Bioecolia, który wspiera mikrobiom skóry, oraz opatentowanego destylatu oleju słonecznikowego, który stymuluje naturalną produkcję lipidów. Formuła oparta na składnikach pochodzenia naturalnego posiada także certyfikat ECOCERT.
Odpowiedź na zmieniające się potrzeby i trendy
W ostatnich latach podejście do pielęgnacji skóry atopowej uległo znaczącej ewolucji – a Mustela uważnie wsłuchuje się w te zmiany. Minimalizm, czyli ograniczona liczba składników, staje się coraz bardziej pożądany – rodzice szukają produktów prostych, ale skutecznych. Mustela odpowiada na ten trend, tworząc formuły zawierające jedynie niezbędne składniki, w tym produkty myjące złożone z 8–11 składników.
Kolejny silny kierunek to naturalność i ekologia – konsumenci oczekują zarówno naturalnych składników, jak i odpowiedzialnego podejścia do produkcji. Emolienty Mustela powstają z myślą o zrównoważonym rozwoju – stosowane są m.in. butelki wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu.
Na znaczeniu zyskuje również multifunkcyjność – pacjenci szukają produktów, które sprawdzą się w pielęgnacji całej rodziny. Krem uzupełniający lipidy Stelatopia+ idealnie wpisuje się w ten trend, będąc odpowiednią zarówno dla noworodków, jak i dorosłych. Równolegle rośnie też znaczenie mikrobiomu skóry – Mustela, jako jedna z pierwszych marek, zastosowała w formule produktowej prebiotyki wspierające naturalną równowagę skóry atopowej.
Edukacja i wsparcie rodzin
Mustela od lat prowadzi działania edukacyjne i wspierające – zarówno online, jak i bezpośrednio wśród specjalistów. Co roku w październiku marka organizuje kampanię „Miesiąc Egzemy”, bierze udział w inicjatywach takich jak Szkoła Atopii, organizuje warsztaty, webinary i prowadzi stałą współpracę z ponad 400 położnymi.
– Wierzymy, że świadomość i codzienne wsparcie mają kluczowe znaczenie dla jakości życia rodzin zmagających się z AZS. Naszą misją jest ułatwiać im codzienność – nie tylko przez skuteczne produkty, ale też przez wiedzę i empatię, podkreśla Weronika Księżak.
Złoty znak jakości
Zwycięstwo Stelatopia+ w Rankingu PTCA to nie tylko potwierdzenie jakości dermokosmetyku, ale również symbol zaufania i bliskiej relacji z pacjentami. Mustela pokazuje, że nowoczesna marka może jednocześnie oferować skuteczne rozwiązania i pozostać blisko realnych potrzeb rodzin – z empatią, odpowiedzialnością i szacunkiem.
Źródło informacji: Laboratoires Expanscience Polska

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.