Komunikaty PR

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

2025-06-30  |  06:00
Biuro prasowe
Laboratoires Expanscience Polska

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA) trafiły w tym roku do marki Mustela i jej innowacyjnego Kremu uzupełniającego lipidy Stelatopia+. Produkt ten nie tylko zdobył najwyższe uznanie specjalistów i konsumentów, ale również udowodnił, że skuteczność, bezpieczeństwo oraz wartości takie jak transparentność i zaangażowanie społeczne mają realne znaczenie dla osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry (AZS).

Eksperci i pacjenci docenili skuteczność, transparentność i zaangażowanie społeczne marki. Na podium rankingu znalazł się również inny produkt marki – balsam emolient Stelatopia, który uplasował się na drugim miejscu, potwierdzając konsekwencję Musteli w tworzeniu skutecznych i bezpiecznych rozwiązań dla całych rodzin.

Ranking tworzony przez pacjentów – i dla pacjentów

Ranking TOP10 Emolientów, organizowany cyklicznie przez PTCA, to jedno z najbardziej wiarygodnych i opiniotwórczych źródeł informacji dla pacjentów i ich rodzin. Uwzględnia głosy konsumentów, oceny ekspertów, kryteria cenowe oraz działania społeczne marek.

– To dla nas ogromne wyróżnienie – tym bardziej cenne, że przyznane głosami samych konsumentów, podkreśla Weronika Księżak, Brand Manager marki Mustela. – Cieszymy się, że wartości, które są dla nas fundamentalne – takie jak troska, bezpieczeństwo i bliskość z rodzinami – są dostrzegane i doceniane.

Produkt stworzony razem z rodzicami

Stelatopia+ to odpowiedź na realne potrzeby pacjentów. Formuła kremu została opracowana we współpracy z ponad 400 rodzicami dzieci z atopią oraz osobami dorosłymi ze skórą bardzo suchą i wymagającą. Produkt można stosować od 1. dnia życia, jest bezpieczny również dla kobiet w ciąży, a jego skuteczność wynika m.in. z obecności prebiotyku Bioecolia, który wspiera mikrobiom skóry, oraz opatentowanego destylatu oleju słonecznikowego, który stymuluje naturalną produkcję lipidów. Formuła oparta na składnikach pochodzenia naturalnego posiada także certyfikat ECOCERT.

Odpowiedź na zmieniające się potrzeby i trendy

W ostatnich latach podejście do pielęgnacji skóry atopowej uległo znaczącej ewolucji – a Mustela uważnie wsłuchuje się w te zmiany. Minimalizm, czyli ograniczona liczba składników, staje się coraz bardziej pożądany – rodzice szukają produktów prostych, ale skutecznych. Mustela odpowiada na ten trend, tworząc formuły zawierające jedynie niezbędne składniki, w tym produkty myjące złożone z 8–11 składników.

Kolejny silny kierunek to naturalność i ekologia – konsumenci oczekują zarówno naturalnych składników, jak i odpowiedzialnego podejścia do produkcji. Emolienty Mustela powstają z myślą o zrównoważonym rozwoju – stosowane są m.in. butelki wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu.

Na znaczeniu zyskuje również multifunkcyjność – pacjenci szukają produktów, które sprawdzą się w pielęgnacji całej rodziny. Krem uzupełniający lipidy Stelatopia+ idealnie wpisuje się w ten trend, będąc odpowiednią zarówno dla noworodków, jak i dorosłych. Równolegle rośnie też znaczenie mikrobiomu skóry – Mustela, jako jedna z pierwszych marek, zastosowała w formule produktowej prebiotyki wspierające naturalną równowagę skóry atopowej.

Edukacja i wsparcie rodzin

Mustela od lat prowadzi działania edukacyjne i wspierające – zarówno online, jak i bezpośrednio wśród specjalistów. Co roku w październiku marka organizuje kampanię „Miesiąc Egzemy”, bierze udział w inicjatywach takich jak Szkoła Atopii, organizuje warsztaty, webinary i prowadzi stałą współpracę z ponad 400 położnymi.

– Wierzymy, że świadomość i codzienne wsparcie mają kluczowe znaczenie dla jakości życia rodzin zmagających się z AZS. Naszą misją jest ułatwiać im codzienność – nie tylko przez skuteczne produkty, ale też przez wiedzę i empatię, podkreśla Weronika Księżak.

Złoty znak jakości

Zwycięstwo Stelatopia+ w Rankingu PTCA to nie tylko potwierdzenie jakości dermokosmetyku, ale również symbol zaufania i bliskiej relacji z pacjentami. Mustela pokazuje, że nowoczesna marka może jednocześnie oferować skuteczne rozwiązania i pozostać blisko realnych potrzeb rodzin – z empatią, odpowiedzialnością i szacunkiem.

Źródło informacji: Laboratoires Expanscience Polska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.