Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
![]() |
Laboratoires Expanscience Polska |
Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA) trafiły w tym roku do marki Mustela i jej innowacyjnego Kremu uzupełniającego lipidy Stelatopia+. Produkt ten nie tylko zdobył najwyższe uznanie specjalistów i konsumentów, ale również udowodnił, że skuteczność, bezpieczeństwo oraz wartości takie jak transparentność i zaangażowanie społeczne mają realne znaczenie dla osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry (AZS).
Eksperci i pacjenci docenili skuteczność, transparentność i zaangażowanie społeczne marki. Na podium rankingu znalazł się również inny produkt marki – balsam emolient Stelatopia, który uplasował się na drugim miejscu, potwierdzając konsekwencję Musteli w tworzeniu skutecznych i bezpiecznych rozwiązań dla całych rodzin.
Ranking tworzony przez pacjentów – i dla pacjentów
Ranking TOP10 Emolientów, organizowany cyklicznie przez PTCA, to jedno z najbardziej wiarygodnych i opiniotwórczych źródeł informacji dla pacjentów i ich rodzin. Uwzględnia głosy konsumentów, oceny ekspertów, kryteria cenowe oraz działania społeczne marek.
– To dla nas ogromne wyróżnienie – tym bardziej cenne, że przyznane głosami samych konsumentów, podkreśla Weronika Księżak, Brand Manager marki Mustela. – Cieszymy się, że wartości, które są dla nas fundamentalne – takie jak troska, bezpieczeństwo i bliskość z rodzinami – są dostrzegane i doceniane.
Produkt stworzony razem z rodzicami
Stelatopia+ to odpowiedź na realne potrzeby pacjentów. Formuła kremu została opracowana we współpracy z ponad 400 rodzicami dzieci z atopią oraz osobami dorosłymi ze skórą bardzo suchą i wymagającą. Produkt można stosować od 1. dnia życia, jest bezpieczny również dla kobiet w ciąży, a jego skuteczność wynika m.in. z obecności prebiotyku Bioecolia, który wspiera mikrobiom skóry, oraz opatentowanego destylatu oleju słonecznikowego, który stymuluje naturalną produkcję lipidów. Formuła oparta na składnikach pochodzenia naturalnego posiada także certyfikat ECOCERT.
Odpowiedź na zmieniające się potrzeby i trendy
W ostatnich latach podejście do pielęgnacji skóry atopowej uległo znaczącej ewolucji – a Mustela uważnie wsłuchuje się w te zmiany. Minimalizm, czyli ograniczona liczba składników, staje się coraz bardziej pożądany – rodzice szukają produktów prostych, ale skutecznych. Mustela odpowiada na ten trend, tworząc formuły zawierające jedynie niezbędne składniki, w tym produkty myjące złożone z 8–11 składników.
Kolejny silny kierunek to naturalność i ekologia – konsumenci oczekują zarówno naturalnych składników, jak i odpowiedzialnego podejścia do produkcji. Emolienty Mustela powstają z myślą o zrównoważonym rozwoju – stosowane są m.in. butelki wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu.
Na znaczeniu zyskuje również multifunkcyjność – pacjenci szukają produktów, które sprawdzą się w pielęgnacji całej rodziny. Krem uzupełniający lipidy Stelatopia+ idealnie wpisuje się w ten trend, będąc odpowiednią zarówno dla noworodków, jak i dorosłych. Równolegle rośnie też znaczenie mikrobiomu skóry – Mustela, jako jedna z pierwszych marek, zastosowała w formule produktowej prebiotyki wspierające naturalną równowagę skóry atopowej.
Edukacja i wsparcie rodzin
Mustela od lat prowadzi działania edukacyjne i wspierające – zarówno online, jak i bezpośrednio wśród specjalistów. Co roku w październiku marka organizuje kampanię „Miesiąc Egzemy”, bierze udział w inicjatywach takich jak Szkoła Atopii, organizuje warsztaty, webinary i prowadzi stałą współpracę z ponad 400 położnymi.
– Wierzymy, że świadomość i codzienne wsparcie mają kluczowe znaczenie dla jakości życia rodzin zmagających się z AZS. Naszą misją jest ułatwiać im codzienność – nie tylko przez skuteczne produkty, ale też przez wiedzę i empatię, podkreśla Weronika Księżak.
Złoty znak jakości
Zwycięstwo Stelatopia+ w Rankingu PTCA to nie tylko potwierdzenie jakości dermokosmetyku, ale również symbol zaufania i bliskiej relacji z pacjentami. Mustela pokazuje, że nowoczesna marka może jednocześnie oferować skuteczne rozwiązania i pozostać blisko realnych potrzeb rodzin – z empatią, odpowiedzialnością i szacunkiem.
Źródło informacji: Laboratoires Expanscience Polska

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.