Komunikaty PR

Najbardziej zaangażowani ludzie w branży IT pracują we wrocławskim Nowym Targu

2020-02-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Wrocławski Spyrosoft zajmuje się inżynierią oprogramowania, który na rynku usług IT działa od zaledwie trzech lat, a już teraz zatrudnia ponad 450 osób i wciąż rośnie. Wyróżnia go: wyjątkowa koncepcja biznesowa i zaangażowanie pracowników w działania firmy. Nowa lokalizacja oddziału we Wrocławiu to nowoczesny biurowiec Nowy Targ.

Na konkurencyjnym rynku usług IT firma Spyrosoft wyróżnia się nie tylko szybkim tempem wzrostu, kompetencjami, wiedzą i doświadczeniem swoich ekspertów, ale przede wszystkim relacyjnością i otwarciem na człowieka – zarówno klienta, jak i pracownika.

W praktyce oznacza to, że nabywcy poza rozwiązaniami technologicznymi otrzymują również doradztwo technologiczne i biznesowe oraz fachową, skoncentrowaną na kliencie, obsługę. Natomiast pracownicy mogą liczyć na partnerskie relacje, możliwość rozwoju i pomoc doświadczonych menadżerów.

„We are dynamically developing” – dynamicznie się rozwijamy

W rezultacie Spyrosoft nie zwalnia tempa i cały czas dynamicznie się rozwija. Choć na rynku IT działa niespełna od trzech lat, już zatrudnia kilkaset osób i nieprzerwanie rekrutuje nowych pracowników. Ma oddziały: we Wrocławiu, w Krakowie i w Białymstoku, a także w Zagrzebiu (Chorwacja), w Londynie (Wielka Brytania), Monachium i Brunszwiku (Niemcy) oraz w Detroit (Stany Zjednoczone). Co więcej, nie poprzestaje na tym i już planuje otwarcie kolejnych. Warto w tym miejscu dodać, że na lokalizację biur wpływ mają również opinie pracowników. Często są to centralne i prestiżowe części miasta. Na przykład we Wrocławiu jest to niedawno oddany do użytku, nowoczesny biurowiec Nowy Targ. Mieści się on blisko Rynku, w miejscu dobrze skomunikowanym, do którego łatwo i szybko można dotrzeć transportem publicznym.

W związku z tak szybkim i prężnym rozwojem w firmie podjęto decyzję o zmianie systemu identyfikacji wizualnej. Nowe logo i odświeżona strona mają za zadanie podkreślać energię przedsiębiorstwa, jego eksperckość w technologicznych i biznesowych obszarach oraz profesjonalizm pracowników.

Użyty w logotypie font nawiązuje do mocnej strony Spyrosoftu – ukierunkowania na ludzi. Zaakcentowanie środkowej litery w nazwie ma wskazywać na ważną pozycję człowieka w firmowej działalności. Nośnikiem informacji są również kolory. Pomarańczowy podkreśla dynamizm grupy, a fiolet – nastawienie na negocjacje i zaufanie.

Na nowej stronie uwagę przyciągają zdjęcia pracowników firmy i różnorodność propozycji pracy. W szczególności jednak ciekawie prezentuje się sposób przedstawienia oferowanych usług. Nie tylko poznajemy zakres dostarczanych rozwiązań, ale także dowiadujemy się, jakie osoby je tworzą, kim są dyrektorzy poszczególnych obszarów.

 

„We put people first” – stawiamy ludzi na pierwszym miejscu

Nie mniej priorytetowo traktowane są w Spyrosoft relacje z pracownikami. Dużą wagę przywiązuje się do tego, aby każdy w zespole czuł się dobrze. Dlatego stworzono unikalne stanowisko Employee Experience Partner, zrezygnowano ze sztywnych procedur, a także wprowadzono płaską strukturę organizacyjną. Pracownicy są zachęcani do realizowania swoich technologicznych pasji i dzielenia się wiedzą z innymi członkami zespołu.

Jestem przekonany, że to, co nas wyróżnia, to nie tylko ogromne doświadczenie biznesowe czy wiedza z zakresu inżynierii oprogramowania, lecz również autentyczność, szczerość w działaniu, troska o pracownika. I to, że pracują u nas prawdziwi entuzjaści. – mówi Sławomir Podolski, Chief Operations Officer Spyrosoft SA.

 

„Shaping technology, together”” – Kształtujemy technologię, razem

Dla inżynierów Spyrosoftu istotne jest dogłębne rozpoznanie biznesu klienta i zrozumiała komunikacja. Na tej podstawie mogą przygotować dla niego różne rozwiązania – od systemów wbudowanych po aplikacje w chmurze.

Zawsze najpierw staramy się dobrze rozpoznać wymagania i otoczenie biznesowe klienta. Dzięki temu możemy tworzyć szyte na miarę rozwiązania, wykorzystując możliwości, jakie dają nam nowoczesne technologie. – podkreśla Witold Leder, Chief Operations Officer Spyrosoft Solutions SA.

Firma dostarcza rozwiązania IT klientom z branż takich, jak: motoryzacja, finanse, przemysł 4.0, usługi geoprzestrzenne, czy optymalizuje pracę działów HR.

 

 

***

O Spyrosoft:

Spyrosoft to firma założona w 2016 roku we Wrocławiu, działająca w branży IT i zajmująca się wytwarzaniem oprogramowania - od rozwiązań wbudowanych po wysokopoziomowe systemy oparte na chmurach publicznych, każdorazowo dostosowane do potrzeb i wymagań klientów.

Firma oferuje kompleksowe prowadzenie projektów, w ramach których specjaliści Spyrosoft zarządzają projektami i związanymi z nimi wymaganiami, tworzą architekturę, piszą i rozwijają warstwę programistyczną. Rozwiązania wdrażane są z wykorzystaniem chmur publicznych oraz zaawansowanych technologii takich jak Arttificial Inteligence (AI) czy Mixed Reality.

Biura firmy znajdują się we Wrocławiu, Białymstoku i Krakowie, a także w Londynie, Brunszwiku, Monachium, Zagrzebiu i Detroit.

Więcej informacji o Spyrosoft na: www.spyrosoft.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.