Komunikaty PR

Najbardziej zaangażowani ludzie w branży IT pracują we wrocławskim Nowym Targu

2020-02-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Wrocławski Spyrosoft zajmuje się inżynierią oprogramowania, który na rynku usług IT działa od zaledwie trzech lat, a już teraz zatrudnia ponad 450 osób i wciąż rośnie. Wyróżnia go: wyjątkowa koncepcja biznesowa i zaangażowanie pracowników w działania firmy. Nowa lokalizacja oddziału we Wrocławiu to nowoczesny biurowiec Nowy Targ.

Na konkurencyjnym rynku usług IT firma Spyrosoft wyróżnia się nie tylko szybkim tempem wzrostu, kompetencjami, wiedzą i doświadczeniem swoich ekspertów, ale przede wszystkim relacyjnością i otwarciem na człowieka – zarówno klienta, jak i pracownika.

W praktyce oznacza to, że nabywcy poza rozwiązaniami technologicznymi otrzymują również doradztwo technologiczne i biznesowe oraz fachową, skoncentrowaną na kliencie, obsługę. Natomiast pracownicy mogą liczyć na partnerskie relacje, możliwość rozwoju i pomoc doświadczonych menadżerów.

„We are dynamically developing” – dynamicznie się rozwijamy

W rezultacie Spyrosoft nie zwalnia tempa i cały czas dynamicznie się rozwija. Choć na rynku IT działa niespełna od trzech lat, już zatrudnia kilkaset osób i nieprzerwanie rekrutuje nowych pracowników. Ma oddziały: we Wrocławiu, w Krakowie i w Białymstoku, a także w Zagrzebiu (Chorwacja), w Londynie (Wielka Brytania), Monachium i Brunszwiku (Niemcy) oraz w Detroit (Stany Zjednoczone). Co więcej, nie poprzestaje na tym i już planuje otwarcie kolejnych. Warto w tym miejscu dodać, że na lokalizację biur wpływ mają również opinie pracowników. Często są to centralne i prestiżowe części miasta. Na przykład we Wrocławiu jest to niedawno oddany do użytku, nowoczesny biurowiec Nowy Targ. Mieści się on blisko Rynku, w miejscu dobrze skomunikowanym, do którego łatwo i szybko można dotrzeć transportem publicznym.

W związku z tak szybkim i prężnym rozwojem w firmie podjęto decyzję o zmianie systemu identyfikacji wizualnej. Nowe logo i odświeżona strona mają za zadanie podkreślać energię przedsiębiorstwa, jego eksperckość w technologicznych i biznesowych obszarach oraz profesjonalizm pracowników.

Użyty w logotypie font nawiązuje do mocnej strony Spyrosoftu – ukierunkowania na ludzi. Zaakcentowanie środkowej litery w nazwie ma wskazywać na ważną pozycję człowieka w firmowej działalności. Nośnikiem informacji są również kolory. Pomarańczowy podkreśla dynamizm grupy, a fiolet – nastawienie na negocjacje i zaufanie.

Na nowej stronie uwagę przyciągają zdjęcia pracowników firmy i różnorodność propozycji pracy. W szczególności jednak ciekawie prezentuje się sposób przedstawienia oferowanych usług. Nie tylko poznajemy zakres dostarczanych rozwiązań, ale także dowiadujemy się, jakie osoby je tworzą, kim są dyrektorzy poszczególnych obszarów.

 

„We put people first” – stawiamy ludzi na pierwszym miejscu

Nie mniej priorytetowo traktowane są w Spyrosoft relacje z pracownikami. Dużą wagę przywiązuje się do tego, aby każdy w zespole czuł się dobrze. Dlatego stworzono unikalne stanowisko Employee Experience Partner, zrezygnowano ze sztywnych procedur, a także wprowadzono płaską strukturę organizacyjną. Pracownicy są zachęcani do realizowania swoich technologicznych pasji i dzielenia się wiedzą z innymi członkami zespołu.

Jestem przekonany, że to, co nas wyróżnia, to nie tylko ogromne doświadczenie biznesowe czy wiedza z zakresu inżynierii oprogramowania, lecz również autentyczność, szczerość w działaniu, troska o pracownika. I to, że pracują u nas prawdziwi entuzjaści. – mówi Sławomir Podolski, Chief Operations Officer Spyrosoft SA.

 

„Shaping technology, together”” – Kształtujemy technologię, razem

Dla inżynierów Spyrosoftu istotne jest dogłębne rozpoznanie biznesu klienta i zrozumiała komunikacja. Na tej podstawie mogą przygotować dla niego różne rozwiązania – od systemów wbudowanych po aplikacje w chmurze.

Zawsze najpierw staramy się dobrze rozpoznać wymagania i otoczenie biznesowe klienta. Dzięki temu możemy tworzyć szyte na miarę rozwiązania, wykorzystując możliwości, jakie dają nam nowoczesne technologie. – podkreśla Witold Leder, Chief Operations Officer Spyrosoft Solutions SA.

Firma dostarcza rozwiązania IT klientom z branż takich, jak: motoryzacja, finanse, przemysł 4.0, usługi geoprzestrzenne, czy optymalizuje pracę działów HR.

 

 

***

O Spyrosoft:

Spyrosoft to firma założona w 2016 roku we Wrocławiu, działająca w branży IT i zajmująca się wytwarzaniem oprogramowania - od rozwiązań wbudowanych po wysokopoziomowe systemy oparte na chmurach publicznych, każdorazowo dostosowane do potrzeb i wymagań klientów.

Firma oferuje kompleksowe prowadzenie projektów, w ramach których specjaliści Spyrosoft zarządzają projektami i związanymi z nimi wymaganiami, tworzą architekturę, piszą i rozwijają warstwę programistyczną. Rozwiązania wdrażane są z wykorzystaniem chmur publicznych oraz zaawansowanych technologii takich jak Arttificial Inteligence (AI) czy Mixed Reality.

Biura firmy znajdują się we Wrocławiu, Białymstoku i Krakowie, a także w Londynie, Brunszwiku, Monachium, Zagrzebiu i Detroit.

Więcej informacji o Spyrosoft na: www.spyrosoft.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.