Najemcy Globalworth wracają do biur

Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
Warszawa, 20 lipca 2021
Najemcy wracają do biurowców. Globalworth wita ich niezwykłą kampanią!
Globalworth, czołowy właściciel i zarządca nieruchomości, rozpoczyna w Polsce kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wspierać powrót swoich najemców do przestrzeni biurowych. Powracających do biur pracowników witają niezwykłe grafiki, w kreatywny sposób nawiązujące do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia. Powstanie również cykl felietonów i podcastów we współpracy z radiem TOK FM, które poruszają tematykę powrotu do biurowców.
Po niemal roku pracy zdalnej, dla większości z nas stopniowe łagodzenie obostrzeń, prowadzony program szczepień, a także coraz silniejsza chęć firm i pracowników, by wrócić do biura, znajdują odbicie w stopniowym wzroście wskaźników fizycznego obłożenia biurowców.
Kampania OFFICE RENAISSANCE, inspirowana sympatią do sztuki, którą Globalworth zawsze wspierał, wzmacnia powitalne przesłanie kierowane dziś do najemców i osób pracujących w nieruchomościach spółki lub odwiedzających je. Coraz więcej firm wraca lub ogłasza zamiar swojego powrotu do biurowców należących do Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej.
„Te ostatnie miesiące były trudne dla nas wszystkich, a tym, za czym wszyscy najbardziej tęskniliśmy, są interakcje międzyludzkie. Życie w biurze to nie tylko praca, ale także bycie częścią społeczności. Znaczenie tego odkryliśmy naprawdę dopiero wtedy, gdy zaczęliśmy pracować zdalnie. Jesteśmy szczęśliwi, że nasi najemcy wracają do biur, skłaniając się bardziej ku hybrydowemu systemowi pracy. Postanowiliśmy ich powitać kampanią OFFICE RENAISSANCE. Zainspirowani pracami Leonarda da Vinci i Michała Anioła, chcieliśmy podkreślić odrodzenie życia biurowego, ponowne odkrywanie jego oraz więzi, których tak bardzo nam brakowało” - mówi Georgiana Oltenescu, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w grupie Globalworth.
Kampania OFFICE RENAISSANCE prowadzona jest równolegle w Polsce i Rumunii, gdzie swoje nieruchomości posiada Globalworth. Jej elementem są również kampanie radiowe w obu krajach. W Polsce firma podjęła współpracę z radiem TOK FM, gdzie od 19 lipca do końca września na stronie https://audycje.tokfm.pl/audycja/435,Witaj-w-biurze będą publikowane tematyczne felietony i specjalne podcasty dotyczące tematyki pracy biurowej w czasie pandemii, które powstaną we współpracy z ekspertami Globalworth.
„Dla wielu osób powroty do biur wiążą się z wieloma emocjami. Wiele osób nie może się doczekać pracy w biurowych wnętrzach, co pokazała nasza poprzednia kampania „Tęsknię za biurem”. Obecnie, gdy coraz więcej najemców ogłasza powroty do biur, wielu pracowników zadaje sobie pytania co się w biurach zmieniło, na ile zmieni się ich praca? Między innymi na tego typu pytania będziemy starali się odpowiedzieć wspólnie z dziennikarzami TOK FM. W sekcji „Witaj w biurze” dostępnej na tokfm.pl będziemy mówić również o tym jak my sami zmieniliśmy się w czasie pracy zdalnej, a także czemu sprzyja praca w biurze, a co z kolei utrudnia nam praca z domu” - mówi Paweł Słupski, Senior PR & Manager w Globalworth Poland.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Ponieważ wiele korporacji zachęca swoich pracowników do powrotu do biur lub też wprost stawia wobec nich takie oczekiwanie, bardzo ważne jest przestrzeganie niezbędnych zasad BHP. W tym celu firma Globalworth podjęła szereg kroków dotyczących bezpieczeństwa i higieny, takich jak przemyślenie organizacji ruchu wewnątrz budynków, podjęcie działań w celu zwiększenia wydajności systemów wentylacyjnych i klimatyzacji, używanie naklejek podłogowych przypominających o konieczności zachowania bezpiecznego dystansu, informowanie pracowników i gości o zasadach obowiązujących w obiekcie (zachowanie dystansu, dezynfekcja, noszenie masek itp.), instalacja dozowników z płynem dezynfekującym, częste sprzątanie i dezynfekcja miejsc o dużym natężeniu ruchu, a także wprowadzanie rozwiązań bezdotykowych.
O GLOBALWORTH
Globalworth jest giełdową spółką nieruchomościową działającą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną na alternatywnym rynku inwestycyjnym (AIM) – subrynku głównego parkietu Giełdy Papierów Wartościowych w Londynie. Firma jest czołowym inwestorem sektora biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki wiodącej pozycji zarówno w Rumunii, jak i w Polsce. Globalworth inwestuje w wysokiej jakości nieruchomości biurowe i parki logistyczne w pierwszorzędnych lokalizacjach, dzięki czemu uzyskuje przychody z wynajmu powierzchni renomowanym najemcom z całego świata. Firma buduje nieruchomości, nabywa je, a także bezpośrednio nimi zarządza. Globalworth, kierowany przez 200 specjalistów na Cyprze, Guernsey, w Rumunii i Polsce, posiada portfel aktywów o wartości 3 mld euro (według stanu na 31 grudnia 2020 roku). Około 92,5 proc. portfela to nieruchomości generujące przychody z wynajmu, głównie biurowe, wynajęte szerokiej gamie około 650 międzynarodowych i krajowych firm. W Rumunii spółka posiada nieruchomości w Bukareszcie, Timișoarze, Konstancy i Pitești. Z kolei w Polsce działa w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi i we Wrocławiu. Więcej informacji na stronie www.globalworth.com oraz w kanałach Facebook, Instagram i LinkedIn.
Michał Nitychoruk

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.