Najnowszy produkt Laktopolu kolejnym sukcesem sprzedażowym w Afryce
Przeznaczony jest głównie do zabielania kawy i herbaty, doskonale sprawdza się podczas przygotowywania napojów mlecznych. Z powodzeniem może być stosowany w piekarnictwie i cukiernictwie oraz przy produkcji koncentratów spożywczych. Jest też idealnym składnikiem do standaryzacji białka innych produktów mlecznych w proszku typu instant. O czym mowa? To DairyLak – nowy produkt suwalskiego Laktopolu, który zdobywa coraz większe uznanie wśród odbiorców w Afryce.
– DairyLak to wygodny w użyciu produkt w proszku, uzyskany podczas suszenia płynnej emulsji z odpowiednio dobranym tłuszczem roślinnym i innymi składnikami. Dodatkowo poddany jest on procesowi, dzięki któremu zwilżalność i rozpuszczalność jest natychmiastowa, czyli uzyskujemy produkt typu instant. Bez tych właściwości produkt nie nadawałby się do napojów ani do zabielania kawy czy herbaty - mówi Edyta Kowalewska, Kierownik Handlu w suwalskim Laktopolu.
DairyLak powstał na życzenie stałych odbiorców mleka natłuszczanego, którzy oczekiwali między innymi:
- słodkiego, bogatego, kremowego smaku,
- błyskawicznej rozpuszczalności i zwilżalności,
- wysokiej odporność na jełczenie dzięki specjalnie dobranym składnikom,
- dłuższego okresu trwałości,
- mniej rygorystycznych warunków składowania dzięki temu większej dostępności,
- konkurencyjnej cenowo alternatywy dostępnej dla wszystkich.
https://www.rafstudio.pl/360/dairy_lak/dairy_lak.html
O FIRMIE
Laktopol to jedna z czołowych spółek Grupy Kapitałowej Polindus-Laktopol. Została założona w 1989 roku, a dzisiejszy jej zakres działalności obejmuje pełny proces produkcyjny, począwszy od skupu mleka, transport, wstępne jego przetwórstwo, produkcję wyrobów finalnych, dystrybucję krajową i zagraniczną. Podstawowymi produktami oferowanymi przez Laktopol są: mleko w proszku odtłuszczone, serwatka słodka w proszku oraz preparat mleczno-tłuszczowy Fat Filled Milk Powder Instant. Wdrożone wysokie standardy produkcji, pozwoliły na uzyskanie certyfikatów: FSSC22000, HACCP, Kosher, Halal. Polindus-Laktopol znajduje się dziś w czołówce eksporterów nie tylko na rynkach krajów członkowskich UE, ale również Azji, obu Ameryk oraz Afryki.

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.