Komunikaty PR

Najnowszy produkt Laktopolu kolejnym sukcesem sprzedażowym w Afryce

2021-06-18  |  01:00
Biuro prasowe

Przeznaczony jest głównie do zabielania kawy i herbaty, doskonale sprawdza się podczas przygotowywania napojów mlecznych. Z powodzeniem może być stosowany w piekarnictwie i cukiernictwie oraz przy produkcji koncentratów spożywczych. Jest też idealnym składnikiem do standaryzacji białka innych produktów mlecznych w proszku typu instant. O czym mowa? To DairyLak – nowy produkt suwalskiego Laktopolu, który zdobywa coraz większe uznanie wśród odbiorców w Afryce.

– DairyLak to wygodny w użyciu produkt w proszku, uzyskany podczas suszenia płynnej emulsji z odpowiednio dobranym tłuszczem roślinnym i innymi składnikami. Dodatkowo poddany jest on procesowi, dzięki któremu zwilżalność i rozpuszczalność jest natychmiastowa, czyli uzyskujemy produkt typu instant. Bez tych właściwości produkt nie nadawałby się do napojów ani do zabielania kawy czy herbaty - mówi Edyta Kowalewska, Kierownik Handlu w suwalskim Laktopolu.  

DairyLak powstał na życzenie stałych odbiorców mleka natłuszczanego, którzy oczekiwali między innymi:

- słodkiego, bogatego, kremowego smaku,

- błyskawicznej rozpuszczalności i zwilżalności,

- wysokiej odporność na jełczenie dzięki specjalnie dobranym składnikom,

- dłuższego okresu trwałości,

- mniej rygorystycznych warunków składowania dzięki temu większej dostępności,

- konkurencyjnej cenowo alternatywy dostępnej dla wszystkich.
 

https://www.rafstudio.pl/360/dairy_lak/dairy_lak.html

O FIRMIE

Laktopol to jedna z czołowych spółek Grupy Kapitałowej Polindus-Laktopol. Została założona w 1989 roku, a dzisiejszy jej zakres działalności obejmuje pełny proces produkcyjny, począwszy od skupu mleka, transport, wstępne jego przetwórstwo, produkcję wyrobów finalnych, dystrybucję krajową i zagraniczną. Podstawowymi produktami oferowanymi przez Laktopol są: mleko w proszku odtłuszczone, serwatka słodka w proszku oraz preparat mleczno-tłuszczowy Fat Filled Milk Powder Instant. Wdrożone wysokie standardy produkcji, pozwoliły na uzyskanie certyfikatów: FSSC22000, HACCP, Kosher, Halal. Polindus-Laktopol znajduje się dziś w czołówce eksporterów nie tylko na rynkach krajów członkowskich UE, ale również Azji, obu Ameryk oraz Afryki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:30

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Współczesne wnętrza coraz częściej łączą estetykę z funkcjonalnością, a zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem projektowania. Ekologiczne
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.