Komunikaty PR

Nanovo rośnie na nowych rynkach w Europie i Azji

2022-10-03  |  10:00
Biuro prasowe
  • Polska firma technologiczna Nanovo realizacjami dla Cinema City, 6thStreet.com oraz Sephora rozszerza swoją obecność na rynkach Europy i Azji.
  • Dzięki współpracy z Cinema City spółka do końca 2022 r. wejdzie na rynki w Wielkiej Brytanii i Izraelu, a w 2023 r. wprowadzi technologie m.in. na Węgry, do Czech i Bułgarii.
  • W ostatnim czasie Nanovo wdrożyło w Dubaju pierwszy phygital store w regionie GCC (Gulf Cooperation Council), a na co dzień poza Polską obsługuje już 20 sklepów Sephora na rynku czeskim.

Nanovo jest polskim liderem w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań dla nowoczesnych formatów smart retail. Spółka wdraża rozwiązania Digital Singage+ oraz format phygital store, w którym łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical).

- Obecność na zagranicznych rynkach to jeden z naszych strategicznych celów, a zawarte w II poł. 2022 r. kontrakty i zamknięte w ostatnim czasie realizacje pokazują, że nie snujemy tych planów na wyrost. Najlepszym przykładem jest rozszerzenie współpracy z Cinema City, w ramach której stajemy się odpowiedzialni za kontekstową dystrybucję treści na ekranach LCD i LED w sieciach kin w kolejnych krajach. Jesteśmy w trakcie fazy pilotażowej, a do końca 2022 r. planujemy pełne wdrożenia w całych sieciach kin w Polsce, Wielkiej Brytanii i Izraelu. W przyszłym roku będziemy kontynuować realizację projektu w Bułgarii, Czechach i na Węgrzech – mówi Piotr Badowski, CEO Nanovo.

Rozwój współpracy Nanovo z Cinema City zbiegł się w czasie z innymi zagranicznymi realizacjami Nanovo. Polska spółka nawiązała partnerstwo technologiczne z 6thStreet.com, jednym z najszybciej rozwijających się e-commerce’ów w regionie GCC. W ramach tej współpracy powstał pierwszy phygital store w Dubaju i w regionie GCC w ogóle.

- Nieustannie patrzymy w przyszłość, poszukujemy przestrzeni do opracowywania i wdrożeń nowych rozwiązań. To nasi klienci, stawiając przed nami realne wyzwania, są najlepszym motorem naszego rozwoju. Wymagania innowacyjnych projektów rezonują z kompetencjami naszego zespołu w obszarach usług projektowo-doradczych, programistycznych oraz doboru i wdrożenia warstwy sprzętowej. Bardzo ważna jest też nasza autorska platforma software’owa SIGNIO, która stanowi realną przewagę konkurencyjną – tłumaczy Dariusz Sobczak, Partner Zarządzający Nanovo.

Wśród realizacji formatu phygital w portfolio Nanovo znajduje się również m.in. projekt i wdrożenie innowacyjnego rozwiązania typu endless aisle – z aplikacją podpisu elektronicznego – w całej sieci placówek stacjonarnych PKO Banku Polskiego.

E-commerce napędzi nowoczesne formaty brick & mortar

Nowe kontrakty na realizację w formacie phygital store potwierdzają kierunek, w którym globalnie zmierza rynek retail. Coraz większy udział w stacjonarnej sprzedaży będą miały sklepy internetowe. Aż 40% biznesu e-commerce w Europie planuje otwarcie sklepu stacjonarnego w ciągu najbliższych 3 lat – to szacunki Tribe Payments. Branża będzie się zmieniać m.in. dlatego, że pandemia przemodelowała oczekiwania konsumentów, którzy co prawda chętnie wracają do sklepów stacjonarnych, ale przyzwyczaili się do zakupów w internecie. Aż 73% klientów chce robić zakupy w modelu omnichannel, a 61% Polaków twierdzi, że woli kupować u sprzedawców, którzy wykorzystują nowe technologie do poprawy doświadczeń klientów – wynika z raportów Adyen.

- Trendy światowe potwierdzają, że format phygital store to recepta na dynamiczny wzrost graczy e-commerce, dla których sam online staje się za ciasny. To też rozwiązanie dla szeroko rozumianego klasycznego handlu detalicznego, który chce podłączyć swoje sklepy stacjonarne do omnichannel. Szybki, wygodny i automatyczny proces obsługi klienta można wprowadzać z powodzeniem w różnych kategoriach. Dane wskazują, że najważniejszymi polami przyszłych zmian będą branże fashion, electronic goods i grocery. Dostrzegamy też duży potencjał w branżach pharma oraz health & beauty. Droga do innowacji i osiągnięcia oczekiwanej z punktu widzenia biznesu efektywności – w zależności od kategorii – co do zasady jest różna. Nie działa tu formuła kopiuj-wklej – mówi Dariusz Sobczak z Nanovo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.