Komunikaty PR

Nanovo rośnie na nowych rynkach w Europie i Azji

2022-10-03  |  10:00
Biuro prasowe
  • Polska firma technologiczna Nanovo realizacjami dla Cinema City, 6thStreet.com oraz Sephora rozszerza swoją obecność na rynkach Europy i Azji.
  • Dzięki współpracy z Cinema City spółka do końca 2022 r. wejdzie na rynki w Wielkiej Brytanii i Izraelu, a w 2023 r. wprowadzi technologie m.in. na Węgry, do Czech i Bułgarii.
  • W ostatnim czasie Nanovo wdrożyło w Dubaju pierwszy phygital store w regionie GCC (Gulf Cooperation Council), a na co dzień poza Polską obsługuje już 20 sklepów Sephora na rynku czeskim.

Nanovo jest polskim liderem w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań dla nowoczesnych formatów smart retail. Spółka wdraża rozwiązania Digital Singage+ oraz format phygital store, w którym łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical).

- Obecność na zagranicznych rynkach to jeden z naszych strategicznych celów, a zawarte w II poł. 2022 r. kontrakty i zamknięte w ostatnim czasie realizacje pokazują, że nie snujemy tych planów na wyrost. Najlepszym przykładem jest rozszerzenie współpracy z Cinema City, w ramach której stajemy się odpowiedzialni za kontekstową dystrybucję treści na ekranach LCD i LED w sieciach kin w kolejnych krajach. Jesteśmy w trakcie fazy pilotażowej, a do końca 2022 r. planujemy pełne wdrożenia w całych sieciach kin w Polsce, Wielkiej Brytanii i Izraelu. W przyszłym roku będziemy kontynuować realizację projektu w Bułgarii, Czechach i na Węgrzech – mówi Piotr Badowski, CEO Nanovo.

Rozwój współpracy Nanovo z Cinema City zbiegł się w czasie z innymi zagranicznymi realizacjami Nanovo. Polska spółka nawiązała partnerstwo technologiczne z 6thStreet.com, jednym z najszybciej rozwijających się e-commerce’ów w regionie GCC. W ramach tej współpracy powstał pierwszy phygital store w Dubaju i w regionie GCC w ogóle.

- Nieustannie patrzymy w przyszłość, poszukujemy przestrzeni do opracowywania i wdrożeń nowych rozwiązań. To nasi klienci, stawiając przed nami realne wyzwania, są najlepszym motorem naszego rozwoju. Wymagania innowacyjnych projektów rezonują z kompetencjami naszego zespołu w obszarach usług projektowo-doradczych, programistycznych oraz doboru i wdrożenia warstwy sprzętowej. Bardzo ważna jest też nasza autorska platforma software’owa SIGNIO, która stanowi realną przewagę konkurencyjną – tłumaczy Dariusz Sobczak, Partner Zarządzający Nanovo.

Wśród realizacji formatu phygital w portfolio Nanovo znajduje się również m.in. projekt i wdrożenie innowacyjnego rozwiązania typu endless aisle – z aplikacją podpisu elektronicznego – w całej sieci placówek stacjonarnych PKO Banku Polskiego.

E-commerce napędzi nowoczesne formaty brick & mortar

Nowe kontrakty na realizację w formacie phygital store potwierdzają kierunek, w którym globalnie zmierza rynek retail. Coraz większy udział w stacjonarnej sprzedaży będą miały sklepy internetowe. Aż 40% biznesu e-commerce w Europie planuje otwarcie sklepu stacjonarnego w ciągu najbliższych 3 lat – to szacunki Tribe Payments. Branża będzie się zmieniać m.in. dlatego, że pandemia przemodelowała oczekiwania konsumentów, którzy co prawda chętnie wracają do sklepów stacjonarnych, ale przyzwyczaili się do zakupów w internecie. Aż 73% klientów chce robić zakupy w modelu omnichannel, a 61% Polaków twierdzi, że woli kupować u sprzedawców, którzy wykorzystują nowe technologie do poprawy doświadczeń klientów – wynika z raportów Adyen.

- Trendy światowe potwierdzają, że format phygital store to recepta na dynamiczny wzrost graczy e-commerce, dla których sam online staje się za ciasny. To też rozwiązanie dla szeroko rozumianego klasycznego handlu detalicznego, który chce podłączyć swoje sklepy stacjonarne do omnichannel. Szybki, wygodny i automatyczny proces obsługi klienta można wprowadzać z powodzeniem w różnych kategoriach. Dane wskazują, że najważniejszymi polami przyszłych zmian będą branże fashion, electronic goods i grocery. Dostrzegamy też duży potencjał w branżach pharma oraz health & beauty. Droga do innowacji i osiągnięcia oczekiwanej z punktu widzenia biznesu efektywności – w zależności od kategorii – co do zasady jest różna. Nie działa tu formuła kopiuj-wklej – mówi Dariusz Sobczak z Nanovo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu

Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.