NFON przedstawia nowego dyrektora zarządzającego
- Jako dyrektor zarządzający Joachim Fischer jest odpowiedzialny za Austrię i Polskę.
- Wyraźne skupienie na zrównoważonym rentownym rozwoju firmy.
Witamy Joachima
NFON, wiodący europejski dostawca zintegrowanej komunikacji biznesowej w chmurze, powołał Joachima Fischera na stanowisko dyrektora zarządzającego NFON w Austrii. Oznacza to, że Joachim Fischer jest odpowiedzialny nie tylko za działalność w Austrii, ale także za Europę Środkowo-Wschodnią, a także przejmuje zarządzanie NFON w Polsce, wraz z oddziałem w Warszawie. Zastępuje on Gernota Hofstettera, który pełnił tę funkcję od 2018 r. i niedawno awansował na stanowisko dyrektora handlowego NFON AG. „Rynki austriacki i wschodnioeuropejski mają ogromny potencjał i są kluczowe strategicznie dla wzrostu NFON. Cieszę się, że Joachim, jako wieloletni członek zespołu ze swoją rozległą wiedzą na temat rynku, pełniąc nową funkcję kierowniczą wniesie znaczący wkład w kontynuację rentownego rozwoju korporacyjnego NFON GmbH w Austrii i skutecznie pokieruje wzrostem w Europie Środkowo-Wschodniej", przekonuje Gernot Hofstetter.
Doświadczenie Joachima
Joachim Fischer jest związany z NFON GmbH w St. Pölten od 2011 roku. Początkowo jako szef sprzedaży i marketingu, a następnie jako szef zarządzania partnerami w Austrii i CEE. Wcześniej pracował w Microsoft Channel Executive Hosting oraz w firmie telekomunikacyjnej Kabelplus jako szef sprzedaży i zarządzania produktem. „NFON ma bardzo silną pozycję w Austrii. Wraz ze znakomitym i zmotywowanym zespołem będziemy rozwijać naszą pozycję w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej oraz z entuzjazmem poświęcać się aktywnościom na dynamicznie rozwijających się rynkach i przyszłościowym perspektywom działań partnerskich".
Joachim Fischer ukończył HTL St. Pölten na kierunku elektroniki i inżynierii komunikacyjnej oraz uzyskał tytuł magistra marketingu i sprzedaży na Uniwersytecie Danube w Krems. Jest żonaty, ma dwoje dzieci i mieszka w St. Pölten.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.