Paradyż Classica of Dreams – kolekcje płytek inspirowane wizją domu marzeń
Ceramika Paradyż rozpoczyna rok od wdrożenia produktowego w marce Paradyż Classica. Nowe propozycje polskiego producenta to dziewięć wyjątkowych kolekcji płytek ceramicznych powstałych z myślą o zaaranżowaniu domu marzeń. Cztery pierwsze prezentowane nowości łączą w sobie zestawienie wzorów i kolorów zaczerpniętych wprost ze świata przyrody.
Składający się z dziewięciu kolekcji set marki Paradyż Classica of Dreams to połączenie tradycji przeplatającej się z nowoczesnością i powiew świeżości w tym segmencie. Ich wspólny mianownik stanowi wizja stworzenia domu marzeń. Nowo prezentowane produkty mają bowiem pomóc w urządzeniu przestrzeni sprzyjającej celebrowaniu codzienności, umacnianiu więzi z bliskimi czy obcowaniu z przyrodą.
- Kolekcje Paradyż Classica of Dreams odpowiadają na potrzeby klienta, który bardziej niż dotychczas tęskni za naturą, miękkimi, organicznymi formami oraz kolorem w swoim otoczeniu. Wszystko po to, aby nasz dom stał się wymarzoną przestrzenią do życia, pracy i odpoczynku. W ostatnim czasie zauważamy nasilenie trendu „back to nature”. W myśl tej idei wracamy do życia w zgodzie ze sobą, w duchu slow life, myślimy o ekologii. Dlatego jednym z mocniej zaakcentowanych i eksponowanych motywów nowego setu jest natura. – powiedziała Aldona Chudzicka, dyrektor działu rozwoju produktu Ceramiki Paradyż.
W kolekcjach Sweet, Dream, Happiness oraz Ideal znajdziemy zarówno inspiracje egzotyką, światem orientu, jak i całą gamę delikatnych kolorów ziemi. Bogata paleta barw i dekorów gwarantuje ogromny wybór rozwiązań, odpowiadając na potrzeby klientów o różnych gustach. Z kolei uniwersalny format płytek 30x60 cm, pozwala na tworzenie prawdziwie oryginalnych zestawień i kompozycji.
Happiness - egzotyczna podróż
Kolekcja Happiness czerpie z egzotyki natury, którą podkreśla organiczny dekor. Wyraziste papugi na tle bujnej roślinności oraz liście palmy podkreślone błyszczącym tuszem przywodzą na myśl podróż na tropikalną wyspę. Efekt dopełniają płytki w kolorze morskiego turkusu, a także te przypominające piaszczystą plażę. Wszystkie te elementy świetnie korespondują też z dodatkami w kolorze zachodzącego słońca – przygaszony, ciepły róż sprawdzi się zatem w takiej aranżacji idealnie.
Dream - tajemniczy ogród
Równie imponująco prezentuje się kolekcja Dream, która stanowi urzeczywistnienie marzenia o zamianie domu w tajemniczy ogród. Obok klasycznych, nawiązujących do grafiki kamienia płytek w odcieniu szarości, znajdziemy tutaj także kafle, które dosłownie pokryją nasze ściany bujną roślinnością. Szklane inserta z motywem bluszczu czy panele ceramiczne z grafiką lilii wodnej, to rozwiązania, które wprowadzą do wnętrz pozytywną energię.
Sweet - spokój orientu
Wielbicielom nieco bardziej stosowanych propozycji, z całą pewnością przypadnie do gustu kolekcja Sweet, w której pierwsze skrzypce grają wyraziste motywy kwiatowe i patchwork, przypominający bogate tkaniny orientu. A to wszystko w kolorystyce napawającej spokojem i radością niczym po powrocie z wymarzonych wakacji: złamana biel, królewski błękit i szlachetna szarość. Co więcej, dzięki efektom specjalnym można nie tylko zobaczyć, ale również poczuć oryginalną fakturę płytek.
Ideal – balans idealny
Natomiast kolekcja Ideal to klasyka przełamana elementem dekoracyjnym w postaci uniwersalnego panelu szklanego z motywem złotych liści. Płytkę z grafiką drewna uzupełnia piękna tonalna mozaika w kształcie heksagonu, wykonana w technologii gresowej. Całość dopełni ciekawa struktura, która łączy klasykę z nowoczesnością.

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.