Nowa, energetyczna i przyjazna strona internetowa Wiener
Responsywna, łatwa w nawigacji, przygotowana z wyjątkową troską o wygodę użytkownika – Wiener zaprezentował nową stronę internetową, która dostępna jest pod adresem wiener.pl. Ważną zmianą jest uproszczenie języka, dzięki której wszystkie aspekty pakietów ubezpieczeniowych są przedstawione jasno i przejrzyście.
Miesiące analiz, planów i projektów – wszystko po to, żeby stworzyć serwis, który najlepiej odpowiada na potrzeby klientów, agentów i osób szukających informacji na temat ubezpieczeń. Stronę odwiedzają tysiące użytkowników, którzy spodziewają się rozmaitych funkcjonalności, dlatego tak istotne było przygotowanie projektu intuicyjnego i prostego w nawigacji, a także wprowadzenie nowoczesnych mobilnych rozwiązań.
Perspektywa użytkownika jest kluczowa
Łatwa obsługa i proces zgłaszania szkód online to kluczowe cele, który przyświecały jej twórcom. Wiener postawił też na bardzo wyraźniejszą ekspozycję produktów, w tym rozwiązań directowych. Bezpośrednio na nowej stronie internetowej można zakupić m.in. ubezpieczenie turystyczne, szkolne czy instalacji fotowoltaicznych.
– Miesiące ciężkiej pracy przełożyły się na fantastyczny efekt. Na taką odsłonę energetycznego serwisu www czekaliśmy wiele miesięcy – komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Wiener. – Nowa strona powstała dzięki wszystkim zaangażowanym zespołom, które pracowały nad przygotowaniem treści oraz zgłaszały uwagi i poprawki do serwisu. Bardzo się cieszę, że nasi klienci mogą już korzystać z nowej i bardziej przejrzystej strony.
Prosta obsługa ubezpieczenia
Wiener wprowadził również intuicyjne narzędzie, dzięki któremu w kilka minut możemy zgłosić szkodę albo dosłać dodatkowe dokumenty. Wystarczy wybrać odpowiedni formularz i uzupełnić dane - nie powinno to zająć mniej, niż… zwykle zajmuje wypicie kawy!
Szeroka gama opisanych na stronie pakietów ubezpieczeniowych ułatwia intuicyjny wybór zakresu. Co więcej, wiele kwestii formalnych związanych z obsługą ubezpieczenia czy zgłoszeniem szkody możemy załatwić online, co stanowi znaczne ułatwienie i oszczędność czasu.
– Kluczowy był również dla nas sposób prezentacji produktu czyli intuicyjny podział na główne kategorie, a także graficzna ilustracja wszystkich możliwych opcji dodatkowych – dodaje Agnieszka Książek, dyrektor Biura Marketingu i PR Wiener. – Istotną zmianą jest również redakcja językowa opisów produktów zgodnie z ideą upraszczania języka.
Prosty język przełamuje bariery w komunikacji
Coraz więcej firm i instytucji upraszcza komunikację po to, żeby ułatwić współpracę z klientami oraz budować lepsze wzajemne relacje. Wiener wpisuje się w trend, tworząc m.in. nową stronę internetową w linii z tą myślą oraz prowadząc szeroko zakrojone działania, które mają na celu uproszenie języka dokumentów i informacji kierowanych do klienta.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.