Komunikaty PR

Nowe smartfony od Huawei na wiosnę – atrakcyjne ceny, bogaty pakiet serwisowy

2020-02-05  |  14:20

Huawei w pierwszym półroczu 2020 roku wprowadzi na rynek aż dziewięć nowych modeli smartfonów w cenie zaczynającej się od 300 zł. Producent zapowiedział intensywne działania w średnim segmencie rynku i nadal atrakcyjną ofertę w segmencie premium. Każdy, kto kupi smartfon z nowej oferty, otrzyma bogaty pakiet usług serwisowych.

 

Nowe smartfony będą działać w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS) i autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Huawei zamierza skupić się na intensywnej promocji urządzeń ze średniej półki, które będą oferowane w atrakcyjnych cenach.

 

- Średni segment rynku był zawsze ważny dla Huawei, mamy istotny udział w jego budowie w Polsce, od niego zaczęliśmy swoją obecność i rozwój. Nasze smartfony w wersji lite cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Chcemy w tym roku skoncentrować się na dużej grupie polskich klientów, która już zna i docenia nasze produkty – a jest tych osób ponad dziesięć milionów. Zamierzamy zawalczyć o kolejne udziały na rynku, wprowadzając na średnią półkę smartfony z parametrami znanymi z flagowych produktów i świadomie proponując bardzo atrakcyjne ceny – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

 

Wysoka jakość obsługi serwisowej

Klienci, którzy zdecydują się na zakup nowych telefonów Huawei, otrzymają dedykowaną ofertę serwisową. Aplikacja HiCare (Wsparcie), którą można znaleźć na urządzeniach mobilnych Huawei, zapewni klientom szybką możliwość znalezienia odpowiedzi na potencjalne pytania oraz niezbędne wsparcie serwisowe. Co więcej, bezpłatna usługa „door-to-door” dla wszystkich nadchodzących modeli smartfonów Huawei ma zwiększyć komfort korzystania z serwisu, niezależnie od miejsca zamieszkania. Producent oferuje bezpłatny odbiór, a później doręczenie serwisowanych urządzeń na adres wskazany przez klienta. 

 

Bogata oferta usług mobilnych i treści premium

Istotną częścią strategii na 2020 rok jest rozwój Huawei Mobile Services (HMS), czyli autorskiego rozwiązania Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, składającego się z takich usług jak Huawei AppGallery, Chmura Huawei, Motywy i Przeglądarka. Docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania, z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów.

 

Huawei chce również zaproponować użytkownikom nowych smartfonów listę preinstalowanych skrótów do ponad 70 aplikacji, które będą kierować użytkownika bezpośrednio do sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Właściciel nowego telefonu sam dokona wyboru, które aplikacje zainstaluje na swoim urządzeniu.

 

 

- Nabywcom flagowych smartfonów Huawei chcemy zaproponować darmowy dostęp do usług premium w takich obszarach jak nawigacja, muzyka, audiobooki, radio, video, telewizja i gry powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu, Huawei CBG Polska.

 

Dynamiczny rozwój Huawei AppGallery

Huawei zaprezentował dane pokazujące dynamiczny wzrost jego sklepu z aplikacjami. Liczba aktywnych użytkowników AppGallery wyniosła na koniec 2019 roku 1,05 mln wobec 525 tysięcy w połowie 2019 roku. W tym samym czasie liczba aktywnych użytkowników usług mobilnych Huawei w Polsce wzrosła do 2,19 mln na koniec grudnia z 1,8 mln na koniec czerwca.

 

Imponujący jest również wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników ID Huawei w Polsce – na koniec grudnia było ich 4,16 mln wobec 3,34 mln na koniec czerwca.

 

- Sukces oraz dynamiczny rozwój AppGallery świetnie obrazuje zestawienie ze sobą czwartego i trzeciego kwartału 2019 roku. Liczba pobrań z Huawei AppGallery zwiększyła się o 78%, natomiast liczba użytkowników naszego sklepu z aplikacjami zwiększyła się o 63%. Te liczby pokazują, że klienci darzą nas zaufaniem i chętnie korzystają z naszych usług – powiedziała Justyna Jaworska, Head of Mobile Service Business w Huawei.

 

Huawei zapowiedział kontynuację intensywnych działań marketingowych promujących Huawei AppGallery – taka strategia, jak pokazują liczby, przyniosła wymierny efekt w czwartym kwartale 2019 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej Biuro prasowe
2024-07-04 | 09:00

Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej

Polscy przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którzy stanowią trzon sektora oraz filar polskiej gospodarki cyfrowej, apelują do posłów o stworzenie dobrego i przewidywalnego prawa.
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych!
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.