Komunikaty PR

Nowe standardy, niezmienna popularność - Targi Mieszkań i Domów w Poznaniu

2020-09-29  |  13:00
Biuro prasowe

Jesienna edycja Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu była wyjątkowo pierwszą w tym roku. 26 i 27 września poszukujący mieszkania, czy domu mieli okazję, by zapoznać się z ofertami deweloperów. A niezależnie od czasów i okoliczności, nie zabrakło ciekawych propozycji, promocji i premier.

Organizatorem wydarzenia był Nowy Adres S.A., członek grupy MTP. - Jeśli chodzi o logistykę i przygotowanie całego przedsięwzięcia, to trzeba przyznać, że ta edycja Targów Mieszkań i Domów była bardziej wymagająca niż poprzednie. Naszym priorytetem było spełnienie wszelkich obowiązujących zaleceń dotyczących bezpieczeństwa i higieny, i tak też się stało. Zadbaliśmy o dostępność środków dezynfekujących oraz maseczki dla wszystkich uczestników. Cieszymy się, że mimo tych obostrzeń chętnych do udziału w Targach było wiele. Wszyscy chyba już oswoiliśmy się z nową rzeczywistością – mówi Grzegorz Zieliński, dyrektor Targów Mieszkań i Domów z firmy Nowy Adres.

Nie zabrakło potencjalnych klientów, nie zabrakło również deweloperów, którzy zdecydowali się wziąć udział w jesiennej edycji wydarzenia. Łącznie swoją ofertę zaprezentowało blisko 90 wystawców – wśród nich tacy, którzy od lat cieszą się uznaną marką na rynku, jak: Agrobex, Atal, EBF Development, Grupa Inwest, Monday Development, Nickel, UWI. Targi Mieszkań i Domów to jednak nie tylko miejsce dla „znanych i lubianych”, ale też dla tych, którzy po raz pierwszy będą prezentować swoje inwestycje. - Specyfika tego wydarzenia jest taka, że klienci mogą w jednym miejscu i czasie porównać naprawdę różne oferty – dodaje Grzegorz Zieliński.

Znane marki, znane inwestycje

Agrobex to firma, która od lat prezentuje swoje projekty na Targach – w tym roku było ich kilka: Kleszczewo Park, Radosna IV, Wilczak 20, Nowe Żegrze i Zielone Pobiedziska. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się przygotowana przez nas promocja na wykończenie pod klucz mieszkań w inwestycji Wilczak 20. Pozostałe nasze propozycje również stanowiły atrakcję pod względem ceny i lokalizacji – mówi Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy Agrobex.

Znane i cieszące się popularnością inwestycje to między innymi osiedle Rodzinne Podolany od Sky Investments. Niedawno wystartował II etap budowy, a Klienci mogli zapoznać się z ofertą mieszkań i domów powstających w ramach tej inwestycji. Podobnie było w przypadku Osiedla Owocowego od Gravis Developer. Podczas tegorocznej edycji przedstawiliśmy ofertę nowego etapu sprzedaży, czyli 44 lokale bliźniacze o powierzchni 113 m kw. informuje Sonja Łykowska, prezes zarządu Gravis Developer. Zainteresowani zakupem mieszkania u dewelopera o sprawdzonej marce mogli odwiedzić stoisko EBF Development. W tym roku zaprezentowaliśmy budynek nr 9 w inwestycji Reduta Nowe Podolany. Było w czym wybierać, ponieważ docelowo w tej części znajdą się 142 mieszkania – zdradza Agata Nowaczyk, specjalista z biura sprzedaży EBF Development.

Projekty z promocjami

Popularną promocją, którą w tym roku przygotowało wielu deweloperów, był rabat na zakup miejsca postojowego. To okazja, by zaoszczędzić pieniądze, jak i zapewnić sobie komfort na co dzień. Na takie rozwiązanie zdecydowała się między innymi Grupa Partner. Dla zainteresowanych kupnem mieszkania w inwestycji Śródka Od Nowa 2 obowiązywała promocja: 5000 zł rabatu na zakup miejsca postojowego oraz komórka lokatorska gratis i deweloper postanowił ją przedłużyć na okres po targach. - Jest to dodatkowy przywilej dla naszych klientów, warto decyzję dotyczącą przyszłości podjąć tej jesieni. Promocja obowiązuje aż do odwołania. Warto zapytać też o nową ofertę dla Nadolnik Compact Apartments – informuje Michał Wawrzyniak z Grupy Partner. Podobną propozycję przygotowała firma DRN Concept Deweloper w ramach inwestycji Leonarda 8 – rabat 5000 zł na zakup miejsca postojowego. Deweloper zaprezentował dwa ostatnie już mieszkania.

Inwestor osiedla Enklawa Winogrady, zlokalizowanego przy ulicy Czarna Rola w Poznaniu, również zaplanował promocję targową. Kupując mieszkanie w tej inwestycji, zaoszczędzić można aż 16 000 zł na miejscu parkingowym naziemnym. Ofertą objęto wybrane mieszkania, niektóre z nich zostały zarezerwowane, a niektóre czekają na nabywców, także w najbliższych tygodniach z przedłużoną promocją.

Targowe nowości

Firma Quadro Development zaprezentowała kilka inwestycji – wszystkie również objęte wspomnianymi promocjami, nadal obowiązującymi (5000 zł rabatu na miejsce na auto).

Naszą szczególną atrakcją była natomiast premiera targowa. Po raz pierwszy gościom targowym zaprezentowaliśmy inwestycję Rezydencja Winiary, wcześniej działała tylko przedsprzedaż. To projekt zlokalizowany blisko innej naszej realizacji, Piątkowskiej103, ale o nieco innym wymiarze. Rezydencja Winiary to między innymi podwyższony standard wykończenia podkreśla Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development.

Dwie inwestycje gościom targowym pokazał deweloper Nexity, działający prężnie między innymi w Poznaniu. Na przyszłych nabywców czekają: Malta Point, gdzie będzie 98 mieszkań (dzielnica Łacina) i premierowy Bliski Marcelin. W tym drugim osiedlu zostanie wybudowanych 139 lokali mieszkalnych - od kawalerek aż do 4-pokojowych na rozwijającym się Grunwaldzie. - Oba poznańskie projekty zostały przyjęte bardzo ciepło. Oba są blisko miasta i blisko natury - podkreśla Michał Kostrow, dyrektor operacyjny Nexity Polska.

Do deweloperów oferujących nowości zalicza się Grupa Inwest. W tym roku zaproponowano klientom takie projekty, jak Horyzont Naramowice, gdzie powstanie 159 mieszkań, Wilda Corner z 70 mieszkaniami. Obie są poznańskimi premierami. Grupa Inwest proponuje znane już inwestycje: Harmonia + Karpia 27 (ostatnie mieszkania gotowe do odbioru) i Nova Łacina, która jest bliska finalizacji. Proxin Investment od pierwszego dnia targów proponuje osiedle Nowe Ogrody 6.0 i Nautic Park – inwestycję zlokalizowaną nad morzem. Wybierając mieszkanie z etapu V osiedla Nowe Ogrody, można było skorzystać z rabatu: 50% na miejsce postojowe, a więc kupić je za 12,5 tys. zł brutto.

Dla osób poszukujących nowych inwestycji pod Poznaniem ciekawym stoiskiem były „Domy w Szczytnikach”. – Zainteresowani zakupem domu w podpoznańskich Szczytnikach poznali naszą ofertę lokali z ogrodami w dwóch wariantach powierzchni: ponad 104 i 126 m kw. - komentuje Michał Rozwadowski, współinwestor osiedla Domy w Szczytnikach. Greenbud Development natomiast już po raz kolejny prezentuje swoje inwestycje na Targach. – Oprócz lubianych Zielonych Rabowic II i nowoczesnego Młodego Gwiazdowa, w tym roku proponujemy nowość – premierę II etapu osiedla Nowy Jasin – podsumowuje Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu w firmie Greenbud Development.

A jeśli nie stoiska, to...?

Tradycyjny wymiar prezentacji deweloperskich to przede wszystkim stoiska wystawców. To jednak nie jedyne sposoby na przedstawienie oferty, co udowodniono podczas jesiennej edycji. W tym roku we współpracy z 3DEstate przygotowano Strefę Wirtualnych Spacerów. To rozwiązanie pozwoliło zobaczyć wybrane mieszkania deweloperów, którzy zgłosili się do tego projektu, i stanowiło niemała atrakcję dla uczestników wydarzenia.

Dla tych, którzy wolą bardziej tradycyjne rozwiązania, możliwe są spotkania na powstających osiedlach, między innymi na Osiedlu Przy Jeziorach od firmy More Place (obejrzeć można etap I, natomiast II jest budowie) i w inwestycjach dewelopera KM Building, który realizuje projekty Rodzinny Zakątek i Zalasewo Park. Tymczasem zbliżają się Drzwi Otwarte w inwestycji Nowa Murowana. - Już 2 i 3 października zapraszamy na nasze osiedla, gdzie obejrzeć będzie mieszkania z etapu I. To doskonała okazja, by „przymierzyć” się do lokalu przed zakupem – mówi Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.