Komunikaty PR

Nowość we francuskim stylu – dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol

2021-06-17  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania dipy ( 1.97 MB )

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol. Na sklepowych półkach pojawią się już tego lata i to w trzech różnych odsłonach. Produkt cechuje lekko kwaśny śmietanowy smak. Można stosować go zarówno na ciepło, jak i na zimno, a każdej potrawie nada wyjątkowy, wyrazisty charakter i niepowtarzalną nutę smakową.

Crème fraiche to podstawa wielu francuskich dań. Wywodzi się z wyrafinowanej kuchni, pełnej szyku i delikatności. Ten rodzaj lekko ukwaszonej śmietany jest popularny zwłaszcza na zachodzie Europy, gdzie wykorzystuje się ją jako bazę do różnego rodzaju dipów i sosów. Dobrze sprawdza się także w gotowaniu – co najważniejsze nie warzy się, a przy tym wzbogaca smak zup. Teraz czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.

 

SM Mlekpol wprowadza na rodzimy rynek oryginalne i zaskakujące trzy smaki dipów śmietanowych typu crème fraiche. Oryginalne połączenie śmietany z charakterystycznymi dodatkami, daje nowoczesny i pyszny efekt, który warto wykorzystać w codziennym gotowaniu, urozmaicając swoją kuchnię. Produkty przygotowywane są na bazie śmietanki 18 % z pysznymi dodatkami smakowymi i kulturami bakterii. Nie zawierają glutenu. Dostępne są w wygodnych i praktycznych kubeczkach 180 g.

 

Dip z czosnkiem i ziołami typu crème fraiche powstaje z wyselekcjonowanych składników, nadających mu intensywnego smaku, który znakomicie będzie pasował nie tylko do mięs z grilla, ale także do surowych i gotowanych warzyw. Użycie go sprawia, że potrawa nie wymaga już dodatkowego dressingu. Natomiast dip śmietanowy z karmelizowaną cebulką i cheddarem typu crème fraiche, to śmietanowa nowość w łagodnym wydaniu. Wyjątkowy smak sera w połączeniu z cebulką idealnie będą pasować do dań na ciepło i na zimno. Warto z jego pomocą przygotować zapiekanki, makarony czy sałatki. Wśród nowości pojawi się też coś dla fanów ostrzejszych smaków - dip śmietanowy z pomidorami, papryką i chili typu crème fraiche. Idealnie sprawdzi się podczas przygotowywania ostrych sosów i orientalnych dań. Składniki nadają produktowi oryginalnego charakteru, dlatego z powodzeniem możemy zastosować go także do gulaszu czy jako dodatek do grissini na przyjęciu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.