Komunikaty PR

Nowość we francuskim stylu – dipy śmietanowe typu crème fraiche od SM Mlekpol

2021-06-17  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania dipy ( 1.97 MB )

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość od SM Mlekpol. Na sklepowych półkach pojawią się już tego lata i to w trzech różnych odsłonach. Produkt cechuje lekko kwaśny śmietanowy smak. Można stosować go zarówno na ciepło, jak i na zimno, a każdej potrawie nada wyjątkowy, wyrazisty charakter i niepowtarzalną nutę smakową.

Crème fraiche to podstawa wielu francuskich dań. Wywodzi się z wyrafinowanej kuchni, pełnej szyku i delikatności. Ten rodzaj lekko ukwaszonej śmietany jest popularny zwłaszcza na zachodzie Europy, gdzie wykorzystuje się ją jako bazę do różnego rodzaju dipów i sosów. Dobrze sprawdza się także w gotowaniu – co najważniejsze nie warzy się, a przy tym wzbogaca smak zup. Teraz czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.

 

SM Mlekpol wprowadza na rodzimy rynek oryginalne i zaskakujące trzy smaki dipów śmietanowych typu crème fraiche. Oryginalne połączenie śmietany z charakterystycznymi dodatkami, daje nowoczesny i pyszny efekt, który warto wykorzystać w codziennym gotowaniu, urozmaicając swoją kuchnię. Produkty przygotowywane są na bazie śmietanki 18 % z pysznymi dodatkami smakowymi i kulturami bakterii. Nie zawierają glutenu. Dostępne są w wygodnych i praktycznych kubeczkach 180 g.

 

Dip z czosnkiem i ziołami typu crème fraiche powstaje z wyselekcjonowanych składników, nadających mu intensywnego smaku, który znakomicie będzie pasował nie tylko do mięs z grilla, ale także do surowych i gotowanych warzyw. Użycie go sprawia, że potrawa nie wymaga już dodatkowego dressingu. Natomiast dip śmietanowy z karmelizowaną cebulką i cheddarem typu crème fraiche, to śmietanowa nowość w łagodnym wydaniu. Wyjątkowy smak sera w połączeniu z cebulką idealnie będą pasować do dań na ciepło i na zimno. Warto z jego pomocą przygotować zapiekanki, makarony czy sałatki. Wśród nowości pojawi się też coś dla fanów ostrzejszych smaków - dip śmietanowy z pomidorami, papryką i chili typu crème fraiche. Idealnie sprawdzi się podczas przygotowywania ostrych sosów i orientalnych dań. Składniki nadają produktowi oryginalnego charakteru, dlatego z powodzeniem możemy zastosować go także do gulaszu czy jako dodatek do grissini na przyjęciu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2024-09-25 | 10:00

McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji

  McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report. McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji
Media i PR ​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
2024-09-24 | 17:00

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z
Media i PR 15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
2024-09-20 | 14:00

15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu

DlaSpania, sieć salonów oferujących produkty dla zdrowego i komfortowego snu, obchodzi wyjątkowy jubileusz – 15 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji marka przygotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.