Komunikaty PR

Nowości LEDVANCE na targach Light+Building 2020

2020-02-23  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Do pobrania LDV ( 0.86 MB )

Podczas tegorocznej edycji targówl Light + Building, LEDVANCE zaprezentuje szeroką gamę rozwiązań systemowych do profesjonalnych zastosowań oświetleniowych, w tym zintegrowane oświetlenie Human Centric Lighting.

Tegoroczna edycja targów technologii oświetlenia, elektrotechniki oraz automatyki obiektów odbędzie się w dniach 8-13 marca we Frankfurcie nad Menem. LEDVANCE, który znajdzie się wśród 2700 wystawców, zaprasza wszystkich odwiedzających na swoje stoisko A10 w hali 2,0 (Festhalle).

Targi Light+ Building odbywają się w Niemczech co dwa lata i są doskonałą okazją do pokazania nowości 
z branży oświetlenia, inteligentnych technologii oraz aktualnych trendów projektowych. Firma LEDVANCE jako jeden ze światowych liderów w tej dziedzinie, zaprezentuje i tym razem szeroką ofertę najnowszych rozwiązań oświetleniowych zarówno dla specjalistów, jak i użytkowników końcowych. Jednym z nich będzie profesjonalny system sterowania oświetleniem zgodnie ze standardami wersji ZigBee 3.0 i DALI 2.0. LEDVANCE zaprezentuje też intuicyjny system BIOLUX Human CentricLighting, a także różnorodne rozwiązania oświetleniowe do przestrzeni przemysłowych, biurowych, sklepów, hoteli czy terenów zewnętrznych.

Po zakończeniu procesu wydzielenia spółki z firmy OSRAM w 2016 r. LEDVANCE już po raz drugi wystąpi na targach jako jedna z najprężniej działających niezależnych firm, rozwijająca segment oświetlenia ogólnego w Europie i na świecie – teraz już nie tylko producent opraw LED, lecz także dostawca najbardziej zaawansowanych systemów.

Osiągnęliśmy pozycję lidera w dziedzinie zrównoważonych rozwiązań oświetleniowych, co nas zobowiązuje do nieustającej pracy nad zwiększeniem produktywności, zdrowia i dobrego samopoczucia każdego człowieka – przyznaje dr Oliver Vogler, Dyrektor Zarządzający na Europę Zachodnią. Nasz system oświetleniowy BIOLUX Human CentricLightingłączy zarówno prostotę jak i inteligencję dotychczasowych systemów zarządzania, po to by zaoferować jeszcze większy komfort użytkownikom. Działanie tego systemu będzie można sprawdzić na stoisku A10 w hali 2.0 – najbardziej rozświetlonym punkcie na tegorocznych targach. Tym razem koncentrujemy się na pokazaniu naszych najbardziej innowacyjnych produktów, które łatwo adaptują się do oczekiwać najbardziej wymagających klientów.

Podczas targów LIGHT + BUILDING firma LEDVANCE zaprosi zwiedzających do jednego z największych stoisk na terenie targów, gdzie będzie można sprawdzić, w jaki sposób działają różnorodne prezentowane rozwiązania oświetleniowe. Znajdziemy na nim przestrzeń zaaranżowaną na biurową, gdzie zostanie zaprezentowany szeroki zakres różnorodnych świetlnych rozwiązań zgodnych z różnorodnymi standardami pracy – od przestronnych powierzchni typu open space, po biura z wysokiej jakości wyposażeniem. Poznamy system BIOLUX Human Centric Lighting, który pozwala dostosowywać oświetlenie do różnych warunków pracy, w miarę potrzeb użytkowników.

Będzie też okazja sprawdzenia nowoczesnych możliwości oświetlenia dedykowanego do przemysłu dzięki TruSys – systemowi opraw do montażu na ścianach i sufitach w pomieszczeniach magazynowych oraz halach produkcyjnych. Ponadto w tym obszarze stosuje się również specjalistyczne źródła światła odporne na wilgoć i do wysokich pomieszczeń, takie jak nowa, prezentowana na targach, lampa HQI LED, która zastępuje tradycyjne lampy wyładowcze HQI. W supermarketach i butikachoświetlenie sklepowe takie jak TracklightSpot i Downlight, gwarantują między innymi prezentację produktów we właściwym świetle. 

Oprócz tego na wystawie w części poświęconej parkingom, hotelom i terenom zewnętrznym odwiedzający będą mogli zapoznać się z szeroką gamą nowych produktów do oświetlenia parkingów i oświetlenia zewnętrznego, w tym
z nowym rozwiązaniem oświetleniowym HQL LED PRO, które stosowane jest przede wszystkim do oświetlenia ulic. W wydzielonej części stoiska, przedstawiającej inteligentnądzielnicę mieszkaniową,cała uwaga skupi się na współdziałaniu nowych inteligentnych świateł w pomieszczeniach mieszkalnych, które można łatwo i wygodnie obsługiwać za pomocą sterowania głosowego, przy użyciu zwykłych inteligentnych głośników.

Warto także wspomnieć, iż firma LEDVANCE poszerza swoje już bogate portfolio o szereg komponentów elektronicznych, w tym o elastyczne paski świetlne LED w trzech kategoriach do różnych zastosowań, 
dedykowane zwłaszcza dla sektora hotelarskiego. Produkty te również zostaną zaprezentowane na targach. Portfolio obejmuje również szeroką gamę zasilaczy LED, profili do montażu i instalacji powierzchniowej, osłon i innych akcesoriów. Idealnie dopasowane rozwiązania systemowe dla profesjonalistów oświetleniowych spełniają szeroki zakres wymogów dotyczących profesjonalnych zastosowań oświetleniowych. LEDVANCE pokaże bogatą gamę rozwiązań dedykowanych przede wszystkim dla elektryków i projektantów instalacji elektrycznych.

W tym roku firma LEDVANCE otrzymała nominację do prestiżowej nagrody German InnovationAward2020, 
w kategorii „Rozwiązania Oświetleniowe” za produkt BIOLUX Human CentricLightingumożliwiający użytkownikom bieżące dostosowanie światła do zmieniających się warunków pracy. Zwycięzców tej niemieckiej nagrody Innovation Award 2020 poznamy 26 marca podczas gali finałowej w Muzeum Techniki w Berlinie.

 

Kontakt dla mediów: Karina Grygielska: karinagrygielska@ramkapr.pl; tel. +48 601 369 597

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.