Komunikaty PR

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

2024-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska Center w ostatni weekend kwietnia po raz pierwszy w tym roku zaproszą gości do swoich ogródków. Na bywalców OFFa w jego wiosennej odsłonie czekać będą też foodtrucki i DJ’e.

OFF Piotrkowska Center przygotowuje się do sezonu w plenerze. W weekend 26-28 kwietnia dziedziniec dawnej fabryki Ramischa wypełni ogródkowy gwar oraz muzyka, bo o muzyczną oprawę początku letniego sezonu zadbają DJ’e z grupy Impakt. Jak co roku w przestrzeni od ul. Piotrkowskiej do klubokawiarni Spaleni Słońcem staną foodtrucki.

– Po raz kolejny przestrzeń OFFa wypełni wspaniała atmosfera i gwarne rozmowy przy muzyce. Aż do ostatnich dni września goście OFFa będą spędzać czas w dwunastu ogródkach przygotowanych przez najemców – zapowiada Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.

Smakowitości na wolnym powietrzu

W ostatni kwietniowy weekend swoje ogródki otworzą restauracje, między innymi DOKI, które tradycyjnie wraz z dobrą pogodą udostępnią również swoim gościom górny taras. Natomiast w menu restauracji Len i Bawełna nie zabraknie przygotowanych przez szefa kuchni nowych propozycji kuchni polskiej i śródziemnomorskiej, a na talerzach królować będzie botwina oraz truskawki. A także szparagi, po które sięgnie również Drukarnia, przygotowując cały Festiwal Szparagów: zaserwuje je z jajkami po turecku, z makaronem pappardelle, albo w formie pide z pudrem orzechowym i chrustem z boczku. Będą też krewetki na szparagach w anyżowym sosie z sambuką. Swój drugi sezon ogródkowy w OFFie rozpoczyna też meksykańska restauracja Companeros, dlatego na ten weekend opracowała specjalną kartę drinków i wyjątkowe tacos, których skosztować będzie można tylko w weekend otwarcia sezonu ogródkowego.

Nie zabraknie tradycyjnych ogródków słynnego Football Pubu, Spalonych Słońcem, Shamo, klubu DOM, ATO RAMEN czy górki Brush. A od maja do swojej przestrzeni na wolnym powietrzu zaprosi również Steakownia. Spółdzielnia po raz kolejny do współpracy zaprosiła Dj’ów z grupy Impakt. Już w sobotę, 27 kwietnia, od 18.00 o muzyczne brzmienia na dziedzińcu OFFa zadbają: Me How, Johnny J, VHT i Zuzka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle Biuro prasowe
2024-04-29 | 15:59

Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle

Przed nami niemal tydzień błogiego lenistwa nad Wisłą. Z pomysłem na spędzenie majówki w mieście przychodzi Elektrownia Powiśle. Piknik pod gołym niebem z wiosennym menu, otwarcie
Styl życia Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart
2024-04-29 | 11:15

Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart

25 kwietnia br. ponownie swoje przestrzenie otworzyło Cook Story by Samsung, unikatowy punkt na kulinarnej mapie Warszawy. W Cook Story można wziąć udział w warsztatach kulinarnych, jak
Styl życia Kwietniowe grillowanie – pomysły i przepisy
2024-04-29 | 01:00

Kwietniowe grillowanie – pomysły i przepisy

Opiekanie jedzenia nad żywym ogniem jest najstarszą formą gotowania. Czas spędzany przy ognisku od tysięcy lat służył nie tylko przetrwaniu gatunku, ale przede wszystkim budowaniu więzi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.