Komunikaty PR

ORPEA Polska wdrożyła program STUDIA DLA OPIEKUNA

2020-02-13  |  01:00
Biuro prasowe

Program STUDIA DLA OPIEKUNA to nowy program rozwoju pracowników, wdrożony w ORPEA Polska. Jest on skierowany do personelu opiekuńczego domów i klinik rehabilitacyjnych oraz osób, które dołączą do zespołu i rozpoczną studia na kierunku Pielęgniarstwo. Koszt studiów pokrywa w całości ORPEA Polska. Program jest odpowiedzią na rosnący problem braku opiekunów osób starszych i personelu pielęgniarskiego.

Program jest realizowany we współpracy z uczelniami, realizującymi studia pielęgniarstwa I stopnia. Po zdobyciu tytułu licencjata Pielęgniarstwa, osoby biorące udział w Programie, podejmują pracę na stanowisku pielęgniarz/pielęgniarka w domu lub klinice ORPEA, mając gwarancję 30% wzrostu wynagrodzenia. Dodatkowo, uczestnicy Programu mogą rozpocząć finansowaną przez firmę naukę języka obcego w celu przygotowania się do podjęcia pracy w wybranym domu opieki Grupy ORPEA w Europie (np. Niemcy, Francja, Belgia, Holandia, Portugalia, Hiszpania, Włochy, Szwajcaria, Austria, Czechy), jeśli podejmą decyzję o wyjeździe.

Wraz ze wzrostem liczby naszych domów i klinik, a co za tym idzie mieszkańców i pacjentów, nasze potrzeby rekrutacyjne nieustannie rosną. Program STUDIA DLA OPIEKUNA daje aktualnym i nowym pracownikom możliwość rozwoju na kierunku Pielęgniarstwo, a także gwarancję bezpieczeństwa finansowego. Pracownik może bowiem pracować w pełnym wymiarze godzin i otrzymywać pełne wynagrodzenie, a dodatkowo podnosić swoje kwalifikacje studiując bez ponoszenia kosztów” – mówi inicjatorka Programu Justyna Szymczyk, HR Biznes Partner w ORPEA Polska.

Polskie społeczeństwo się starzeje. Według danych demograficznych, w końcu 2015 r. liczba Polaków w wieku 60 lat i więcej stanowiła ponad 25% społeczeństwa. Eksperci alarmują, że w 2026 r. rozpocznie się lawinowy wzrost liczby osób w wieku 80+, a w latach 2026-2040 ich liczba zwiększy się dwukrotnie - z 1,7 mln do 3,4 mln. Wraz ze starzeniem się społeczeństwa będą rosnąć potrzeby opiekuńcze. Tymczasem w swoim Raporcie nt. jakości opieki, NIK zwrócił uwagę, że w większości placówek opiekuńczych (tzw. OPS) osoby zatrudniane na stanowisku opiekun nie mają kierunkowego przygotowania i wykształcenia. Jako lider stacjonarnej opieki długoterminowej w Polsce ORPEA Polska czuje się zobowiązana do ciągłego podnoszenia jakości opieki, głównie poprzez zwiększanie kwalifikacji personelu pielęgniarsko-opiekuńczego.

Więcej: www.orpea.pl/kariera

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Logi rozszerza funkcje analizy nawyków i raportowania – nowe narzędzia wspierają współpracę pacjenta ze specjalistą w walce z insulinoopornością Biuro prasowe
2025-08-18 | 05:00

Logi rozszerza funkcje analizy nawyków i raportowania – nowe narzędzia wspierają współpracę pacjenta ze specjalistą w walce z insulinoopornością

Logi, polska aplikacja mobilna oparta na sztucznej inteligencji, wprowadza dwie kluczowe funkcje: generowanie raportów PDF z historią posiłków oraz Habit Compass –
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 09:30

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.