Komunikaty PR

„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake

2024-03-05  |  11:00
Biuro prasowe

Tym razem marka ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność. 

Użytkownicy, poszukujący w Internecie przepisów na wielkanocne wypieki, kierowani będą na stronę internetową kampanii, gdzie znajdą m.in. spoty i kreatywne przepisy kulinarne.  Każdy z nich oparty jest na zbliżonej recepturze: wystarczy otworzyć ulubiony wypiek z oferty świątecznej marki Dan Cake, a następnie położyć go na wielkanocnym stole i… odpoczywać – delektując się zyskanym w ten sposób wolnym czasem.

Aktywacji towarzyszą dwa spoty video, które będą emitowane w ramach kampanii zasięgowej na YouTube oraz w mediach społecznościowych. 

  • Link do spotu 1: https://youtu.be/wY6-U6Cz9og  
  • Link do spotu 2: https://youtu.be/9_ylOIQLcZU

 

Kampania będzie dodatkowo wzmocniona aktywnościami podejmowanymi przez influencerów. DowboryBeHappy“, czyli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor oraz „Here we go again“, znani jako Ula i Olek, tematykę przygotowania świątecznych wypieków podejmą na swoich kanałach na Tik Toku w znanej ich odbiorcom, zabawnej formule.

Działania promocyjne prowadzone będą także w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Moja Gazetka, Glovo)

W tegorocznej odsłonie kampanii wielkanocnej ponownie pokazujemy nie tylko wszechstronność i wygodę produktów z naszej sezonowej oferty świątecznej, ale także to, jak dużym ułatwieniem są one w naszej codziennej, zabieganej rzeczywistości. Nasze babki, ciasta, baranki wielkanocne i babeczki nie tylko smakują jak domowe, ale także świetnie prezentują się na świątecznych stołach czy też w wielkanocnych koszyczkach. A dodatkowo pozwalają nam zaoszczędzić czas, który możemy spędzić nie na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, ale tak, jak lubimy najbardziej – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Spotlight Films, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Mateusza Mirochy, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialny jest Bluerank

www.BardzoProstyPrzepis.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.