Komunikaty PR

Panasonic wybiera system SFA/RSE aby zwiększać skuteczność merchandisingu

2020-02-17  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartłomiej Łaciński
eLeader Sp. z o.o.

ul. Nałęczowska 16
20-701 Lublin
bartlomiej.lacinski|eleader.biz| |bartlomiej.lacinski|eleader.biz
+48 81 536 96 90 (wew. 418)
www.eleader.biz

Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile Visit.

Wymaganiem Panasonic było aby zamodelowane w systemie scenariusze wizyt merchandiserów Panasonic obejmowały wszystkie działania, które powinny zostać zrealizowane w punktach sprzedaży posegmentowanych według określonych kryteriów. Oprócz więc takich zadań, jak badanie obecności produktów (np. względem listingu właściwego dla danego segmentu) czy badanie zgodności ze standardem, należało zamodelować m.in. procesy kontroli materiałów POSM (marketingowych), zarówno tych związanych z produktami jak wobblery, jak i elementów wyposażenia stanowisk (czyli np. mebli, wysp, standów).


eLeader Mobile Visit upraszcza procesy merchandisingowe i kontrolingowe w sklepach oraz usprawnia komunikację merchandiserów z centralą. Ujęcie naszych procesów w przejrzystą i sprawnie działającą aplikację uwalnia pracowników od wielu niekomfortowych czynności związanych z gromadzeniem danych, a Key Account Managerom daje możliwość monitoringu i szybkiej reakcji na egzekucję ustaleń centralnych z kupcami – od listingów po akcje promocyjne. Na poziomie strategicznym pozwala optymalizować tzw. „trasówki” oraz zadania i czas wizyt w różnych typach sklepów. Wszystkie wyżej wymienione zastosowania pozwalają na optymalizację kosztów i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.

Marcin Ostachowski
Business Director Baltics Bulgaria Poland Romania
Panasonic Marketing Europe GmbH


Informacja o realizacji celów wytyczonych przedstawicielom przekazywana jest w formie raportów mobilnych, generowanych w ramach systemu. Dla kadry managerskiej informacje o efektywności merchandiserów (np. typu realizacja vs. target) dostępne są jako element systemu raportowego w aplikacji WEB, służącej do zarządzania całością.

W celu bardziej komfortowej pracy z aplikacją jej interfejs został uspójniony z systemem identyfikacji wizualnej Panasonic – poprzez branding tapet i ekranu logowania pracownicy odbierają aplikację jako bardziej przyjazną, związaną z marką, dla której wykonują zadania. Aplikacja mobilna umożliwia również obsługę pewnych procesów kadrowych, takich jak nieobecności (zwolnienia, urlopy).

W ramach swoich zadań pracownicy mobilni Panasonic wykorzystują zdjęcia jako dokumentację przeprowadzanych działań na własnych  i należących do konkurencji produktach oraz materiałach POSM. Tę samą funkcjonalność wykorzystują audytorzy przeprowadzający kontrolę jakości pracy i schludności stanowiska pracy merchandiserów.


Dodatkowe informacje o eLeader:

eLeader należy do czołówki dostawców rozwiązań Retail Store Execution wspierających realizację strategii sprzedażowej w terenie. Nieustannie rozwijane mobilne systemy SFA/FFM ze sztuczną inteligencją usprawniającą m.in. merchandising wizualny, doceniane są przez globalne ośrodki analityczne (np. Gartner, POI) i zostały wdrożone przez międzynarodowe koncerny w ponad 80 krajach.

Firma jest podstawą Grupy eLeader, która dostarcza również systemy bankowości mobilnej (Finanteq) oraz rozwiązania automatyzujące tworzenie aplikacji biznesowych (Productive24).

Więcej informacji na stronie: www.eleader.biz/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: eLeader Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.