Partnerstwo VeloBank i BNP Paribas Cardif w Polsce
VeloBank nawiązał partnerstwo ze światowym liderem w obszarze ubezpieczeń do kredytów. BNP Paribas Cardif jest obecny w Polsce od 25 lat i jest prekursorem bancassurance na naszym rynku. Bank i ubezpieczyciel wspólnie zaoferują klientom polisy VeloSpokój i VeloBezpieczny do kredytu gotówkowego i hipotecznego, a w przyszłości także inne produkty ubezpieczeniowe. Oferta uwzględnia wymagania Rekomendacji U, która wejdzie w życie w połowie przyszłego roku, i będzie wdrażana etapowo.
Decyzja o kredycie gotówkowym czy hipotecznym w naturalny sposób skłania do zakupu ubezpieczenia na życie i zdrowie. Jak wynika z badania „Mapa Ryzyka Polaków” przeprowadzonego w lutym 2022 r. przez Polską Izbę Ubezpieczeń, 80 proc. Polaków obawia się braku pieniędzy na leczenie poważnej choroby. Z takimi obawami trudniej zdecydować się na kredyt. Miesięczne raty są wówczas dodatkowym zobowiązaniem. Ubezpieczenie kredytobiorcy jest remedium na tę sytuację. Ubezpieczyciel spłaca kredyt, a klient ma zapewnione środki finansowe na leczenie.
Dzięki partnerstwu VeloBank i BNP Paribas Cardif w Polsce, nowe produkty wzbogacą zakres ochrony życia oraz zdrowia klientów banku, zapewniając im bezpieczeństwo spłaty kredytu na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Ubezpieczyciel dostarczył produkty, w których poziom wypłaty świadczeń odpowiada oczekiwaniom regulacyjnym polskiego i europejskiego rynku, nadzorowanego odpowiednio przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA). Dla klienta oznacza to otrzymanie polisy w przystępnej cenie oraz gwarancję wysokiego poziomu wypłaty świadczenia.
Zobowiązaniem BNP Paribas Cardif jest dążenie do oferowania bardziej inkluzywnych ubezpieczeń poprzez zmniejszenie liczby wyłączeń w ochronie ubezpieczeniowej. Dlatego ubezpieczyciel rozszerzył katalog poważnych zachorowań do 17 chorób, w tym m.in. obejmując ochroną łagodny guz mózgu lub stwardnienie rozsiane. Ubezpieczenie obejmuje także współczesne choroby cywilizacyjne, takie jak schorzenia kręgosłupa czy depresja. W ryzyku utraty pracy uwzględniono rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron. Oprócz tego produkt zawiera standardową ochronę, która zapewnia wsparcie finansowe dla rodziny kredytobiorcy w przypadku jego śmierci. Dodatkowo, ubezpieczyciel wyszedł poza standardowo dostępny zakres ubezpieczenia. Według prognoz Światowej Organizacji Zdrowia depresja będzie w 2030 roku najczęściej diagnozowaną chorobą na świecie. Stąd decyzja o włączeniu do ochrony zdarzeń, które były depresją spowodowane, np. niezdolność do pracy. Innowacyjność produktów i otwartość na aktualne potrzeby społeczne to wartość, której VeloBank szukał dla swoich klientów.
– Poważne zachorowanie czy utrata pracy to, zaraz obok śmierci kogoś bliskiego, jedne z najbardziej stresujących wydarzeń w naszym życiu. Nie da się ich przewidzieć, ale można się odpowiednio zabezpieczyć, żeby łatwiej sprostać wyzwaniom. Dbamy o naszych klientów i będziemy ich wspierać w trudnych sytuacjach, dlatego rozszerzamy ofertę produktów ubezpieczeniowych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z BNP Paribas Cardif, który tak jak my, stawia potrzeby klientów na pierwszym miejscu. Łączy nas dążenie do tworzenia nowoczesnych, prostych i wygodnych rozwiązań. Nasza wspólna oferta jest transparentna i po prostu fair, dlatego w polisach VeloSpokój i VeloBezpieczny lista wyłączeń jest minimalna, a zakres ochrony szeroki. Dokładnie tak, jak oczekują tego klienci – mówi Adrian Adamowicz, członek zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej VeloBanku.
– Jesteśmy ubezpieczycielem skoncentrowanym na partnerstwach i rozwój współpracy z bankami to jeden z kluczowych filarów naszej strategii. To prawdziwa duma, że zostaliśmy partnerem VeloBanku i będziemy wspierać go w zapewnieniu kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej kredytobiorcom, wykorzystując w tym nasze lokalne i międzynarodowe doświadczenie. Od lat wyróżnikiem oferty BNP Paribas Cardif jest stałe podnoszenie wartości produktów ubezpieczeniowych dla klientów. Wyprzedzamy standardy zapowiadane przez KNF i EIOPA. Klienci VeloBanku poczują realną korzyść z posiadanego ubezpieczenia i otrzymają produkt prosty, zrozumiały i spełniający ich oczekiwania – komentuje Tomasz Byczyński, członek zarządu BNP Paribas Cardif w Polsce.
Pierwszym etapem współpracy VeloBanku z BNP Paribas Cardif jest wprowadzenie do oferty banku ubezpieczenia na życie udzielanego przy okazji zawierania umowy o kredyt gotówkowy i hipoteczny. Polisy VeloSpokój oraz VeloBezpieczny charakteryzuje innowacyjność oraz uwaga skierowana na potrzeby klientów.
Szczegóły oferty ubezpieczenia VeloSpokój oraz VeloBezpieczny w tym OWU, ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności dostępne są we wszystkich kanałach obsługi VeloBank S.A.
---
O VeloBanku
VeloBank to bank uniwersalny, który oferuje innowacyjne rozwiązania finansowe, ułatwiające codzienność klientom indywidualnym i firmowym. U podstaw działania banku są takie wartości jak bezpieczeństwo, transparentność, zrozumienie i nowoczesność, a jego klienci mają dostęp do rozbudowanej sieci oddziałów, jak również elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej. VeloBank tworzy bank przyszłości, w którym dobre wybory się opłacają, a pozytywne wartości i postawy tworzą wartość dodatkową: satysfakcję klientów i pracowników, pozytywne zmiany w środowisku oraz atrakcyjne warunki dla inwestorów.
O BNP Paribas Cardif w Polsce
BNP Paribas Cardif jest obecny na polskim rynku od 1998 r. i działa jako Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. i Cardif - Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce. BNP Paribas Cardif oferuje szeroką gamę wysokiej jakości produktów ubezpieczeniowych sprzedawanych za pośrednictwem sieci partnerów: banków, firm leasingowych, przedsiębiorców telekomunikacyjnych i dystrybutorów detalicznych. Ścisła współpraca z naszymi partnerami pozwala nam tworzyć rozwiązania ubezpieczeniowe dla każdego partnera w oparciu o ich indywidualne potrzeby oraz potrzeby ich klientów.
O BNP Paribas Cardif
BNP Paribas Cardif jest światowym liderem w dziedzinie ubezpieczeń kredytów*, dostarczając swoim ponad 80 milionom klientów produkty i usługi, które pozwalają im realizować swoje cele, jednocześnie chroniąc ich przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń. BNP Paribas Cardif działa na rzecz pozytywnego wpływu na społeczeństwo i lepszej dostępności ubezpieczeń. Ubezpieczyciel, spółka zależna BNP Paribas, ma unikalny model biznesowy oparty na partnerstwach. Współtworzy rozwiązania z ponad 500 dystrybutorami partnerskimi w różnych branżach (m.in. z bankami i instytucjami finansowymi, firmami z branży automotive, sieciami handlowymi, firmami telekomunikacyjnymi i energetycznymi), a także z doradcami finansowymi i brokerami. Z obecnością w ponad 30 krajach i silną pozycją w trzech regionach – Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej – BNP Paribas Cardif jest światowym ekspertem w zakresie ubezpieczeń osobowych i ma znaczący wkład w finansowanie realnej gospodarki. Zatrudniając prawie 8 000 pracowników na całym świecie, BNP Paribas Cardif zebrał składkę przypisaną brutto w wysokości 30,0 mld euro w 2022 r.
*Źródło: Finaccord - 2022

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.