Platforma SmartLunch świętuje 10 milionów posiłków

PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
SmartLunch, nowoczesna platforma, za pośrednictwem której pracownicy mogą zamawiać posiłki z ponad 600 restauracji w całej Polsce, otrzymując dofinansowanie od pracodawcy, osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju na polskim rynku. 19 listopada 2021 r. firma odnotowała zamówienie, dzięki któremu mogła świętować dostarczenie do polskich przedsiębiorstw aż 10 milionów posiłków. Złożył je pracownik firmy Viessmann, z którą SmartLunch współpracuje od 2020 r. SmartLunch działa w Polsce od 2014 r., nie tylko dostarczając Polakom pełnowartościowe dania każdego dnia, ale także promując zdrowe nawyki żywieniowe w miejscu pracy. W ciągu ostatnich 18 miesięcy sprzedaż firmy wzrosła ponad trzykrotnie. Obecnie SmartLunch dostarcza posiłki za około 6 milionów zł miesięcznie.
– Kiedy rozpoczynaliśmy działalność, nasz model biznesowy był całkowitą nowością – podobnych rozwiązań brakowało nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Na pierwszy milion zamówień czekaliśmy kilka lat, ale zdobycie ostatniego zajęło nam tylko dwa miesiące. To ogromne przyspieszenie, a w kolejnych latach spodziewamy się jeszcze szybszego rozwoju, ponieważ zarówno pracodawcy, jak i pracownicy są coraz bardziej świadomi tego, jak ważne jest regularne spożywanie zdrowych posiłków. Dodatkowo mają narzędzie w postaci naszej platformy, które zapewnia im bardzo łatwy dostęp do pełnowartościowych dań każdego dnia. Obecnie z naszych usług korzysta już ponad 460 firm na terenie całego kraju, a z samej aplikacji ponad 60 tysięcy użytkowników. Dziękujemy wszystkim klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli – mówi Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.
SmartLunch odnotowuje obecnie rekordowe miesiące pod względem liczby użytkowników. Firma przewiduje, że w 2022 r. padnie kolejny rekord - 11 milionów dostarczonych posiłków, a przychody wzrosną trzykrotnie.
Smaczny i zdrowy benefit
Z badania Pracuj.pl „Zawodowy styl życia” wynika, że 55 proc. respondentów oczekuje dofinansowania do posiłków w firmie, a 59 proc. – obowiązkowych przerw na obiad, nieprzedłużających czasu pracy. Jednocześnie różne badania rynkowe pokazują, że Polacy odżywiają się w biurach czy zakładach produkcyjnych nieregularnie, a ich posiłki nie zawsze są pełnowartościowe.
Z pomocą przychodzi platforma SmartLunch, dzięki której pracownicy mogą zamawiać różne posiłki – śniadania, obiady i desery z oferty łącznie ponad 600 lokali gastronomicznych w całej Polsce, otrzymując przy tym dofinansowanie od pracodawcy. Lista restauracji, z którymi firma współpracuje, stale się rozszerza. Pozyskując nowych klientów, SmartLunch zawsze bierze pod uwagę ulubione lokale pracowników.
Zamówienia można składać w aplikacji mobilnej, za pośrednictwem strony internetowej lub kiosku SmartLunch, zainstalowanego w biurze bądź na hali produkcyjnej. Firma SmartLunch zajmuje się nie tylko dostawą dań na wybraną przez pracownika godzinę, ale także rozliczeniami czy obsługą ewentualnych reklamacji, kompleksowo podchodząc do procesu organizacji posiłku w miejscu pracy.
– Celem SmartLunch jest nie tylko łączenie firm, które chcą zapewnić swoim pracownikom posiłki, z restauratorami. Naszą misją jest zmienianie kultury jedzenia i promowanie zdrowych nawyków żywieniowych w miejscu pracy. Dzięki platformie SmartLunch pracownicy mają dostęp do smacznych, pełnowartościowych dań – zarówno ciepłych, jak i zimnych, a ponadto spożywają je o określonej porze dnia. Według WHO oraz Health Enhancement Research Organization, regularne jedzenie wpływa korzystnie na zdrowie i podnosi wydajność o ok. 20-25% – dodaje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.
SmartLunch to bardzo korzystne rozwiązanie także dla pracodawców. Firma ponosi koszty tylko realnie wykorzystanego dofinansowania, a dodatkowo może skorzystać z ulg ZUS – do 190 zł miesięcznie na pracownika.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.