Platforma SmartLunch świętuje 10 milionów posiłków

PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
SmartLunch, nowoczesna platforma, za pośrednictwem której pracownicy mogą zamawiać posiłki z ponad 600 restauracji w całej Polsce, otrzymując dofinansowanie od pracodawcy, osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju na polskim rynku. 19 listopada 2021 r. firma odnotowała zamówienie, dzięki któremu mogła świętować dostarczenie do polskich przedsiębiorstw aż 10 milionów posiłków. Złożył je pracownik firmy Viessmann, z którą SmartLunch współpracuje od 2020 r. SmartLunch działa w Polsce od 2014 r., nie tylko dostarczając Polakom pełnowartościowe dania każdego dnia, ale także promując zdrowe nawyki żywieniowe w miejscu pracy. W ciągu ostatnich 18 miesięcy sprzedaż firmy wzrosła ponad trzykrotnie. Obecnie SmartLunch dostarcza posiłki za około 6 milionów zł miesięcznie.
– Kiedy rozpoczynaliśmy działalność, nasz model biznesowy był całkowitą nowością – podobnych rozwiązań brakowało nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Na pierwszy milion zamówień czekaliśmy kilka lat, ale zdobycie ostatniego zajęło nam tylko dwa miesiące. To ogromne przyspieszenie, a w kolejnych latach spodziewamy się jeszcze szybszego rozwoju, ponieważ zarówno pracodawcy, jak i pracownicy są coraz bardziej świadomi tego, jak ważne jest regularne spożywanie zdrowych posiłków. Dodatkowo mają narzędzie w postaci naszej platformy, które zapewnia im bardzo łatwy dostęp do pełnowartościowych dań każdego dnia. Obecnie z naszych usług korzysta już ponad 460 firm na terenie całego kraju, a z samej aplikacji ponad 60 tysięcy użytkowników. Dziękujemy wszystkim klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli – mówi Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.
SmartLunch odnotowuje obecnie rekordowe miesiące pod względem liczby użytkowników. Firma przewiduje, że w 2022 r. padnie kolejny rekord - 11 milionów dostarczonych posiłków, a przychody wzrosną trzykrotnie.
Smaczny i zdrowy benefit
Z badania Pracuj.pl „Zawodowy styl życia” wynika, że 55 proc. respondentów oczekuje dofinansowania do posiłków w firmie, a 59 proc. – obowiązkowych przerw na obiad, nieprzedłużających czasu pracy. Jednocześnie różne badania rynkowe pokazują, że Polacy odżywiają się w biurach czy zakładach produkcyjnych nieregularnie, a ich posiłki nie zawsze są pełnowartościowe.
Z pomocą przychodzi platforma SmartLunch, dzięki której pracownicy mogą zamawiać różne posiłki – śniadania, obiady i desery z oferty łącznie ponad 600 lokali gastronomicznych w całej Polsce, otrzymując przy tym dofinansowanie od pracodawcy. Lista restauracji, z którymi firma współpracuje, stale się rozszerza. Pozyskując nowych klientów, SmartLunch zawsze bierze pod uwagę ulubione lokale pracowników.
Zamówienia można składać w aplikacji mobilnej, za pośrednictwem strony internetowej lub kiosku SmartLunch, zainstalowanego w biurze bądź na hali produkcyjnej. Firma SmartLunch zajmuje się nie tylko dostawą dań na wybraną przez pracownika godzinę, ale także rozliczeniami czy obsługą ewentualnych reklamacji, kompleksowo podchodząc do procesu organizacji posiłku w miejscu pracy.
– Celem SmartLunch jest nie tylko łączenie firm, które chcą zapewnić swoim pracownikom posiłki, z restauratorami. Naszą misją jest zmienianie kultury jedzenia i promowanie zdrowych nawyków żywieniowych w miejscu pracy. Dzięki platformie SmartLunch pracownicy mają dostęp do smacznych, pełnowartościowych dań – zarówno ciepłych, jak i zimnych, a ponadto spożywają je o określonej porze dnia. Według WHO oraz Health Enhancement Research Organization, regularne jedzenie wpływa korzystnie na zdrowie i podnosi wydajność o ok. 20-25% – dodaje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.
SmartLunch to bardzo korzystne rozwiązanie także dla pracodawców. Firma ponosi koszty tylko realnie wykorzystanego dofinansowania, a dodatkowo może skorzystać z ulg ZUS – do 190 zł miesięcznie na pracownika.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.