Pół miliona klientów w Walutomacie
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
W Walutomacie zarejestrowało się 500 000 klientów a aplikację serwisu pobrano już 300 000 razy. To imponujący wynik platformy, która od ponad 12 lat rewolucjonizuje branżę wymiany walut, osiągając ponad 100 miliardów zł obrotu.
Walutomat notuje stały przyrost klientów. W ciągu ostatniego pół roku serwis zanotował 67% wzrost rejestracji niż w analogicznym okresie 2021 roku. Ostatnie 50 tys. klientów platforma zdobyła zaledwie w niespełna 8 miesięcy.
- Stały przyrost klientów bardzo cieszy. Jest on wynikiem nie tylko trafnych kampanii marketingowych, ale przede wszystkim oferty produktowej dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Wszelkie nowe funkcjonalności oferowane przez nasz serwis są wprowadzane zawsze z myślą o kliencie - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing and PR w Walutomacie.
Kto wymienia waluty online? Z danych Walutomatu wynika, że statystycznie (ok. 47%) są to osoby w wieku 30-45 lat, dwóch na trzech klientów to mężczyźni. Jak podkreślają specjaliści Walutomatu, nie tylko pozyskanie klienta jest ważne, ale przede wszystkim jego utrzymanie. Regularnie w serwisie prowadzone są badania satysfakcji klientów, z których wynika, że cenią oni platformą przede wszystkim za atrakcyjne kursy, wygodne formy transakcji, szybkość transakcji oraz brak dodatkowych kosztów przelewów międzybankowych.
To właśnie konkurencyjne kursy walut wymieniają klienci jako największy plus platformy. Nie dziwi to, gdy spojrzy się na szacunki Walutomatu, które pokazują, że sumaryczne oszczędności klientów wyniosły prawie 1,5 miliarda zł.
Walutomat od lat nie zwalnia tempa. Jego całkowite obroty od 2012 roku przekroczyły już 105 miliardów złotych. W ciągu ostatnich 10 dni użytkownicy w tym serwisie wymienili 653 milionów zł. Także aplikacja Walutomatu notuje bardzo dobre wyniki. Pobrano ją już ponad 300 000 razy.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.