Komunikaty PR

Pół miliona klientów w Walutomacie

2022-06-22  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

W Walutomacie zarejestrowało się 500 000 klientów a aplikację serwisu pobrano już 300 000 razy. To imponujący wynik platformy, która od ponad 12 lat rewolucjonizuje branżę wymiany walut, osiągając ponad 100 miliardów zł obrotu.

Walutomat notuje stały przyrost klientów. W ciągu ostatniego pół roku serwis zanotował 67% wzrost rejestracji niż w analogicznym okresie 2021 roku. Ostatnie 50 tys. klientów platforma zdobyła zaledwie w niespełna 8 miesięcy. 

- Stały przyrost klientów bardzo cieszy. Jest on  wynikiem nie tylko trafnych kampanii marketingowych, ale przede wszystkim  oferty produktowej dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Wszelkie nowe funkcjonalności oferowane przez nasz serwis są wprowadzane zawsze z myślą o kliencie - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing and PR w Walutomacie. 

Kto wymienia waluty online? Z danych Walutomatu wynika, że statystycznie (ok. 47%) są to osoby w wieku 30-45 lat, dwóch na trzech klientów to mężczyźni. Jak podkreślają specjaliści Walutomatu, nie tylko pozyskanie klienta jest ważne, ale przede wszystkim jego utrzymanie. Regularnie w serwisie prowadzone są badania satysfakcji klientów, z których wynika, że cenią oni platformą przede wszystkim za atrakcyjne kursy, wygodne formy transakcji, szybkość transakcji oraz brak dodatkowych kosztów przelewów międzybankowych.

To właśnie konkurencyjne kursy walut wymieniają klienci jako największy plus platformy. Nie dziwi to, gdy spojrzy się na szacunki Walutomatu, które pokazują, że sumaryczne oszczędności klientów wyniosły prawie 1,5 miliarda zł. 

Walutomat od lat nie zwalnia tempa. Jego całkowite obroty od 2012 roku przekroczyły już 105 miliardów złotych. W ciągu ostatnich 10 dni użytkownicy w tym serwisie wymienili 653 milionów zł. Także aplikacja Walutomatu notuje bardzo dobre wyniki. Pobrano ją już ponad 300 000 razy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.