Komunikaty PR

Polska agencja gamingowa świadczy usługi na skalę międzynarodową

2020-02-06  |  11:00
Biuro prasowe

Współpraca z rozpoznawalnymi markami, uczestnictwo w eventach na całym świecie oraz projekty realizowane dla branżowych liderów - wrocławska agencja gamingowa Fantasyexpo świadczy usługi na skalę międzynarodową.

W Polsce Fantasyexpo jest znane przede wszystkim z organizacji kluczowych rozgrywek esportowych w ramach Polskiej Ligi Esportowej. Należy dodać, że agencja jest również właścicielem drużyny Izako Boars oraz portalu ESPORTNOW, a w 2019 roku stworzyła PLAY Polską Ligę Mobilną, czyli pierwszą w Polsce profesjonalną ligę dla fanów gier mobilnych. Na tym jednak zakres działań oferowanych przez wrocławską agencję gamingową się nie kończy. W ubiegłym roku Fantasyexpo realizowało także projekty z zakresu influencer i content marketingu dla marek rozpoznawalnych na całym świecie. Jednym z większych przedsięwzięć było przygotowanie we współpracy z Nvidia turnieju VERSUS #FramesWinGames, który odbył się pod koniec lipca 2019 roku w podwarszawskim Julinku. Na miejscu do rywalizacji przystąpiło sześć drużyn składających się z gwiazd YouTube oraz topowych streamerów z Francji, Niemiec, Hiszpanii, Rosji, Polski, Wielkiej Brytanii i krajów skandynawskich. Zmagania były transmitowane w internecie, a podczas ich trwania widzowie mogli wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

Dysponujemy wyjątkowym know-how, które nabyliśmy przez wieloletnią działalność na rynku esportowym i gamingowym. Od dłuższego czasu nasze doświadczenie jest również doceniane przez marki znane na całym świecie. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy realizować projekty dla liderów w swoich branżach, takich jak Acer Predator, KFC, LG, czy Gillette. Nasza agencja oferuje usługi z zakresu produkcji wideo, influencer marketingu oraz organizacji wydarzeń esportowych i gamingowych. Wyróżnia nas jednak to, że wiemy jak to robić na skalę międzynarodowąmówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasyexpo.

Zaufanie liderów

W 2019 roku Fatasyexpo poszerzyło swoje portfolio pod względem realizacji projektów dla światowych marek. Doświadczenie i skuteczność agencji zostały docenione m.in. przez takie firmy jak Acer Predator, Gillette, KFC, czy Old Spice. Kampanie były realizowane na wielu zagranicznych rynkach - dla przykładu, współpracę z Acer Predator realizowano na rynku niemieckim, hiszpańskim i francuskim, tworząc materiały wideo na kanały globalne.

Nasza agencja nie zamyka się tylko na współpracę z zagranicznymi markami. Współpracujemy również z firmami z polskim kapitałem, które także doceniają potencjał marketingowy drzemiący w gamingu. Bardzo dobrze odnajdujemy się w społeczności fanów wirtualnej rozrywki na całym świecie, co stanowi kluczową przewagę konkurencyjną na tle innych agencji. Zarówno gracze, jak i widzowie esportu stają się bardzo ważną grupą docelową. Nie tylko ze względu na ich pasję do gier wideo, ale też inne zainteresowania komentuje Stypułkowski. 

Powrót do korzeni. Stoiska w Kolonii i Dubaju

Początków działalności Fantasyexpo można upatrywać w pierwszym sukcesie, czyli organizacji eventu we Wrocławiu w 2013 roku.

Obecnie z tego typu działalnością jesteśmy obecni już na rynkach zagranicznych, ponieważ budujemy stoiska nie tylko w Polsce, ale też np. w Kolonii na Gamescom, natomiast w tym roku pojawimy się także na Gitex Technology Week w Dubaju. Aktualnie jesteśmy w trakcie ofertowania kolejnych działań dla naprawdę dużych graczy na rynku – dodaje członek zarządu Fantasyexpo.

Działalność agencji gamingowej Fantasyexpo pokazuje, że zainteresowanie rynkiem esportowym jest coraz większe wśród różnych firm z całego swiata. Niektóre z nich swoje cele realizują poprzez organizację eventów, natomiast inne angażują w swoje działania popularnych influencerów. Niewątpliwe inwestycja w esport na dużą skalę to dla marek z różnych segmentów doskonała forma promowania swoich produktów nie tylko na rynku krajowym, ale także międzynarodowym. Dzięki temu mogą dotrzeć do wielu nowych odbiorców, którzy wcześniej nie mieli styczności z ich ofertą lub prowadzić komunikację z dotychczasowymi klientami.

Fantasyexpo to największa polska agencja gamingowa oferująca kreatywne doradztwo strategiczne dla marek z różnych branż. Z agencją na stałe współpracują popularni influencerzy, tacy jak m.in. Jarosław “Pasha” Jarząbkowski (ponad 1 mln obserwujących na Twitchu, 775 tys. polubień na Facebooku, ponad 550 tys. obserwujących na Instagramie, ponad 340 tys. obserwujących na Twitterze), Piotr “Izak” Skowyrski (ponad 2 mln subskrypcji na YouTube, ponad 1,2 mln obserwujących na Twitchu, ponad 600 tys. polubień na Facebooku, ponad 650 tys. obserwujących na Instagramie), Damian “Nervarien” Ziaja (ponad 480 tys. subskrypcji na YouTube, ponad 450 tys. obserwujących na Twitchu, ponad 200 tys. polubień na Facebooku, ponad 85 tysięcy obserwujących na Instagramie), czy też Marcin “Jankos” Jankowski (prawie 400 tys. obserwujących na Twitchu, ponad 170 tys. obserwujących na Twitterze, prawie 150 tys. obserwujących na Instagramie, ponad 130 tys. polubień na Facebooku).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.