Poly prezentuje swoje najnowsze rozwiązania UC na targach Call Center World 2020
Plantronics, Inc. ("Poly" - dawniej Plantronics i Polycom) (NYSE: PLT) zaprezentuje portfolio swoich najnowszych urządzeń Unified Communications (UC) w ramach targów Call Center World (CCW) odbywających się w marcu 2020 roku w Berlinie. Rozwiązania firmy Poly, zaprojektowane przede wszystkim z myślą o wspieraniu międzyludzkiej komunikacji będzie można oglądać na stoisku Poly C1 w hali 2.
„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu mamy doskonałą znajomość potrzeb komunikacyjnych pracowników, niezależnie od tego, czy pracują z biura, domu, w podróży czy w contact center”, mówi Henning Schäfer, Senior Director Sales DACH & EE w Poly.
„Pracownicy i klienci nadal głównie komunikują się za pomocą połączeń głosowych, dlatego wymagają najwyższej jakości i niezawodności. Z myślą o nich Poly tworzy rozwiązania UC, które gwarantują firmie i pracownikom skuteczne narzędzia komunikacyjne, są one jednocześnie proste i intuicyjne we wdrażaniu i zarządzaniu”, dodaje Schäfer.
Podczas CCW Poly zaprezentuje następujące rozwiązania:
- Zestawy słuchawkowe Poly Savi 8200 z serii Office i UC – rozwiązanie, które sprawdzi się nawet w najbardziej hałaśliwych biurach. Dzięki wykorzystaniu bezprzewodowej łączności i zdolności do parowania z wieloma urządzeniami naraz gwarantuje pracownikom mobilność i swobodę w ich codziennej pracy.
- Seria Poly Voyager – najnowsze zestawy słuchawkowe z Aktywną Redukcją Szumu (ANC) pozwalają pracownikom skupić się na tym, co ważne, niezależnie od tego, czy pracują przy własnym biurku, czy poruszają się bez hałaśliwe otoczenie.
- Seria Encore Pro – przystępne cenowo zestawy słuchawkowe, które oferują wysokiej jakości dźwięk, trwałość i komfort noszenia, dzięki czemu są idealnym rozwiązaniem dla pracowników contact center.
- Poly Studio X – rozwiązanie typu all-in-one, natywnie współpracujące z aplikacją Zoom, pozwala zorganizować profesjonalną wideokonferencję, dzięki automatycznemu śledzeniu głosu mówiącego, tłumieniu szumów w tle i funkcji Poly MeetingAI, bez konieczności posiadania laptopa czy innego urządzenia w sali.
- Seria CCX – to nowe telefony biurkowe wyposażone w duży, responsywny ekran dotykowy, który zapewnia bezproblemową współpracę z aplikacją MS Teams, w tym obsługę połączeń głosowych, organizację spotkań i zarządzanie kalendarzem.
- Poly Lens – ta nowa usługa chmurowa, stworzona z myślą o efektywnym zarządzaniu urządzeniami Poly. Rozwiązanie to pozwala na wgląd w to, jak urządzenia Poly są rzeczywiście wykorzystywane, aby zapewnić działom IT większą kontrolę i pozwolić na optymalizację procesów obiegu informacji.
„Komunikacja zunifikowana (UC) wciąż się rozwija i znajduje zastosowanie we wszystkich gałęziach przemysłu. Biura obsługi klienta chcą, żeby kontakt z konsumentem był spersonalizowany i osobisty. Technologia UC wspiera tworzenie pozytywnych doświadczeń klienta, a pracownikom dostarcza nowoczesne rozwiązania ułatwiające pracę. Aktualnie UC to nie tylko połączenia głosowe i zestawy słuchawkowe. Dziś to także połączenia wideo, które ułatwiają pozyskiwanie klientów, a także współpracę pomiędzy pracownikami firmy”, powiedziała Stephanie Watson, General Manager, MZA Ltd.
Podczas CCW 2020 firma Poly dołącza do grona prelegentów na głównej scenie. O 15:00 na forum wystawowym w hali 2, Gerrit Lipgens, Sales Manager Germany, Strategic Resellers w Poly opowie o nowych rozwiązaniach UC firmy.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.