Portal społecznościowy TIM-u z kolejną nagrodą!

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
„Łączy nas napięcie” (Łnn), działający od prawie trzech lat serwis zrzeszający społeczność fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej, wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”.
Łnn jest unikatowym projektem na polskim rynku i jedyną taką społecznością w branży elektrotechnicznej. Jego celem jest zrzeszenie profesjonalistów i nie tylko z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej. Umożliwia wymianę zdań w szerokim zakresie, a także pomaga użytkownikom w uzyskaniu odpowiedzi na stawiane przez nich pytania.
Coraz dłuższa lista wyróżnień
Łnn wystartował we wrześniu 2020 r., a statuetka Golden Arrow dołączyła do coraz liczniejszego zbioru nagród dla portalu. Już po roku działalności zdobył pierwszą i od razu złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021. W 2022 r. otrzymał Srebrny Spinacz w kategorii „Content marketing – branded content” w 20. edycji najważniejszego konkursu polskiej branży PR - Złote Spinacze. Pod koniec maja 2023 r. zajął 1. miejsce w jednej z dwóch głównych kategorii, tj. „B2B Campaign of the Year”, V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. i łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. O wyborze laureatów decyduje jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji.
- Jestem dumny z miejsca, w którym jest teraz „Łączy nas napięcie” i kolejnych nagród, które zdobywamy. Historia tego portalu przypomina nieco uruchomienie przez TIM sprzedaży online. Na początku nie brakowało głosów sceptycznych, czy profesjonaliści z branży technicznej odnajdą się w tej formule, czy będą mieć czas i ochotę, by - najczęściej po pracy – usiąść przy komputerze czy sięgnąć po smartfon i wymieniać się doświadczeniami – mówi Piotr Bibik, menadżer ds. projektów marketingowych w TIM SA, kierujący projektem Łnn. - Dziś sens istnienia Łnn potwierdzają nie tylko kolejne nagrody, lecz i twarde liczby: ponad 8000 zarejestrowanych użytkowników, którzy zadali łącznie ponad 3800 pytań i podzielili się swoją wiedzą, udzielając ponad 23 000 odpowiedzi. Na Łnn znajdują się również szkolenia. Obecnie jest ich już ponad 80. Nie bylibyśmy jednak w tym miejscu, gdyby nie nasz partner, agencja Euvic Digital, która od samego początku wspiera nas w rozwoju portalu – dodaje Piotr Bibik.
Lepiej zrozumieć potrzeby klientów
Łnn stanowi także ważny element jednego z czterech filarów strategii biznesowej TIM-u: centrum elektrotechniki. Ambicją TIM-u jest nie tylko dostarczanie produktów czy usług, lecz także uczestniczenie w zawodowym życiu klientów. Specjalistyczna platforma wiedzy, jaką jest portal Łnn, ma ważne miejsce w ekosystemie online marki TIM. Łączy pasjonatów i ekspertów w swoich dziedzinach z osobami, które poszukują rozwiązania konkretnego problemu. Pozwala lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dzięki czemu TIM wspólnie z dostawcami jest w stanie dostarczyć rozwiązania, które te potrzeby realizują.
- Nie zawsze te potrzeby są uświadomione, jednak z głosów wybrzmiewających w dyskusjach na Łnn jesteśmy w stanie je zidentyfikować. Efektem są nasze ambitne plany dotyczące działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa, o których wkrótce będziemy szerzej informować – zapowiada Piotr Bibik.
Na zdjęciu u góry od prawej: Piotr Bibik, odpowiedzialny za projekt po stronie TIM-u, oraz przedstawiciele Euvic Digital – Marta Maksymowicz (Group Account Director) i Jakub Mazurkiewicz (Chief Operating Officer).

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.