Komunikaty PR

Premiera Neon 750 RGB - flagowe słuchawki dla graczy od Genesis

2021-06-09  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.01 MB )

Headset Genesis Neon 750 RGB to topowa propozycja z serii Neon. W materiałach producent podkreśla zastosowanie tworzyw klasy premium. Mają one przełożyć się na wysoki komfort oraz trwałość słuchawek. W komplecie znalazły się także duże, 50-milimetrowe przetworniki i efektowne podświetlenie Prismo RGB.

Słuchawki dla graczy Genesis Neon 750 RGB to nowy, wokółuszny model, który staje na czele serii Neon. Producent deklaruje, że zarówno pałąk jak i muszle, które poruszają się w osi pionowej, są obszyte skórą premium. Ma ona zagwarantować wysoką wygodę użytkowania. Z kolei pokryte dyskretnym oplotem przewody mają być elastyczne i jednocześnie odporne na uszkodzenia mechaniczne.

 

Headset Genesis Neon 750 RGB został wyposażony w 50-milimetrowe przetworniki. Projektanci obiecują wysokiej jakości dźwięk, który ma przekazywać istotne dla graczy detale. W komplecie znajduje się także podświetlenie RGB Prismo. Dzięki niemu słuchawki mogą zyskać bardziej indywidualny charakter i pozwolić użytkownikom na lepsze wyrażenie siebie. Sterowanie całością przeniesiono do pilota.
 

 

Korzystając z niego użytkownik może przełączać się pomiędzy dostępnymi nastawami iluminacji, zmienić głośność czy też wyciszyć dookólny mikrofon. W słuchawkach gamingowych Genesis Neon 750 RGB jest on odłączany. Pozwala to na odłożenie elastycznego ramienia, na którym został osadzony, by nie wadziło ono, gdy nie jest używane. Łączność z PC odbywa się za pomocą kabla mini-jack 3,5 mm.


 

Urządzenie jest wyposażone w 4-polową wtyczkę, którą dołączony adapter rozgałęzia na dwa złącza 3-pin. Do zasilania jest niezbędne złącze USB. Całkowita długość przewodu wraz z przejściówką wynosi 2,5 metra, a całość pokryto tekstylną plecionką.

 

 

Słuchawki dla graczy Genesis Neon 750 RGB mają trafić do sklepów w ciągu kilku najbliższych dni. Za produkt przyjdzie nam zapłacić ok. 229 zł


Dane techniczne:
 

  • model: Neon 750 RGB
  • typ słuchawek: nagłowne, wokółuszne
  • przetworniki: dynamiczne, o średnicy 50 mm
  • pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz
  • impedancja: 32 Ohm
  • dynamika: 106 dB
  • mikrofon: 
    • czułość: -42 dB
    • pasmo przenoszenia: 100 Hz - 16 kHz
  • interfejs:
    • 2 x mini-jack 3,5 mm (3-polowy)
    • 1 x USB (zasilanie)
  • przewód: tekstylny o długości 2,5 metra (1,5 m + 1,0m adapter)

 

Zdjęcia hi res i karta produktu są dostępne https://www.mediafire.com/file/dgvitqwx8d7ed3n/Genesis+Neon+750+RGB.zip/file

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy

Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Infrastruktura

Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.