11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup
DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią automaty paczkowe. Do końca roku firma zamierza zwiększyć tę liczbę do 12 tys. urządzeń. Dynamiczny rozwój sieci OOH to odpowiedź firmy na oczekiwania klientów oraz wzrost rynku e‑commerce.
Sieć DPD Pickup jest doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych dostaw na adres i praktycznym udogodnieniem dla klientów, którzy preferują elastyczne dostawy poza domem. Automaty paczkowe DPD Pickup to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych konsumentów – ceniących sobie wygodę, szybkość i możliwość odbioru przesyłek w dogodnym czasie. Do sieci DPD Pickup paczkę można przekierować za pomocą aplikacji DPD Mobile - jeśli nasze plany się zmieniają i nie będzie nas w domu.
Automaty paczkowe umożliwiają wygodny odbiór paczki za pomocą aplikacji DPD Mobile lub przez wpisanie kodu odbioru na klawiaturze umieszczonej na automacie. Dzięki temu cały proces odbioru jest prosty i komfortowy.
Automaty paczkowe w sieci DPD Pickup - SwipBox Infinity - to innowacyjne urządzenia - są energooszczędne i nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania, zajmują mało przestrzeni (jedynie1 m kw.), a do tego są łatwe w użyciu i harmonijnie wpisują się w przestrzeń miejską.
Co dalej? DPD Polska nie zamierza zwalniać tempa. Firma planuje dalszą rozbudowę sieci automatów paczkowych, tak aby być jeszcze bliżej swoich klientów. W perspektywie są także nowe funkcjonalności, które mają uczynić korzystanie z automatów jeszcze bardziej intuicyjnym i dostosowanym do potrzeb użytkowników.
Więcej na: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/
Źródło informacji: DPD Polska

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.