Głodni równowagi, czyli noworoczna kampania Maczfit
Maczfit jeden z wiodących cateringów dietetycznych z Wyborem Menu, wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. W jej ramach marka zachęca do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia oraz do zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach. Komunikacji towarzyszy specjalna promocja na wszystkie diety Maczfit.
„Nowy rok, nowa ja”? Noworoczne plany to wielka frajda, ale też wyzwanie. Jak sprostać swoim postanowieniom, kiedy obowiązki i realia codziennego życia zajmują większość naszego czasu? Z ratunkiem przychodzi catering dietetyczny Maczfit, który właśnie wystartował z kampanią „Głodni równowagi”.
W naszej kampanii przypominamy o życiowej równowadze, której wszyscy tak bardzo potrzebujemy i pokazujemy, jak nasza marka może pomóc w jej osiągnięciu. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna spędza sen z powiek wielu z nas. W jej obliczu nawet małe wyzwania potrafią być stresujące i czasochłonne, dlatego postanowiliśmy wesprzeć naszych konsumentów w znalezieniu odpowiedniego balansu, który pozwala na realizację życiowych pasji, zadbanie o swoją rodzinę oraz znalezienie czasu dla siebie. Jak? Dając im wygodne i elastyczne rozwiązania, które zdejmują z nich część codziennych obowiązków, a to wszystko w cenie dostosowanej do realiów rynkowych i finansowych – wyjaśnia Dyrektor ds. Marketingu i PR
Kampania „Głodni równowagi” zwraca uwagę na codzienne historie ludzi, którzy potrzebują życiowej równowagi, pozytywnych doświadczeń i więcej wolnego czasu na życie tak, jak lubią. Dlaczego mówi o tym Maczfit? Bo na wielu płaszczyznach może to zapewnić. Jak? Dając klientom:
- restauracyjne smaki,
- bezkompromisową jakość,
- wygodę zamawiania dzięki intuicyjnej aplikacji,
- najlepszy stosunek jakości do ceny (za 5 posiłków zapłacisz mniej, niż niekiedy za jeden obiad na mieście),
- szeroką ofertę zbilansowanych posiłków (12 gotowych diet i 3 warianty diet z Wyborem Menu),
- elastyczność (klienci sami decydują, co pojawi się na ich talerzu, mogą domawiać dania, dodatki lub usuwać wybrane posiłki i zmieniać miejsca dostawy).
Kampania obejmuje TV, VOD, radio, digital oraz działania w zakresie PR i SoMe. Komunikację marki wspierają influencerzy i ambasadorzy marki, m.in. Anita Sokołowska, Maria Gaca, Michał Ligocki czy Kasia Sokołowska. Kampanię wspierają firmy: Spark Foundry, Tribe47, PromoTraffic, Badi Badi, Beat Shop, Magnifico i 99 Złota Proporcja.
Spot towarzyszący kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=0xzm_OhkgPY
Za jego koncept kreatywny odpowiada BBDO.
Więcej informacji o działaniach marki i trwającej promocji znajduje się na www.maczfit.pl oraz kanałach social mediowych Maczfit.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.