Komunikaty PR

Smak zaczyna się od mięsa

2024-12-30  |  15:20
Biuro prasowe

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu. – Jako odpowiedzialny producent, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających, świadomych konsumentów, dbamy o jakość naszego surowca na każdym etapie produkcji. Od pokoleń współpracujemy z polskimi hodowcami w ramach programu „Razem w Przyszłość”, który realizujemy już od ponad 20 lat. Naszym priorytetem jest także dbałość o dobrostan zwierząt. Mięsa i produkty marki Sokołów przechodzą ponadto rygorystyczną kontrolę jakości na wszystkich etapach produkcji, aby spełnić najwyższe standardy. W naszym różnorodnym i szerokim asortymencie każdy konsument znajdzie coś dla siebie, a dzięki sprawnie działającemu modelowi dystrybucji zapewniamy łatwą i szeroką dostępność produktów, z gwarancją zachowania świeżości i jakości.

W spotach emitowanych w ramach kampanii, o jakości mięsa Sokołów mówi Pascal Brodnicki – polski kucharz, znany z telewizyjnych programów kulinarnych oraz książek. Od lat dzieli się on swoją wiedzą na temat gotowania i promuje zdrowe, smaczne jedzenie. – Styl gotowania Pascala łączy w sobie pasję do prostoty z dbałością o detale, a jego dania często charakteryzują się nowoczesnym podejściem do klasycznych smaków – podkreśla Maciej Częścik. – Taka idea jest nam bardzo bliska, dlatego to właśnie Pascal pojawia się w naszej kampanii jako kulinarny autorytet.

W kampanijnych materiałach zaprezentowane jest także nowe logo Sokołowa. Jest ono uwspółcześnioną, uproszczoną i bardziej czytelną wersją poprzedniego znaku firmowego. Pojawiają się również opakowania w nowej identyfikacji wizualnej. Ich szata graficzna jest ujednolicona i odświeżona. Wyróżnia ją nowoczesna estetyka, która wzmacnia rozpoznawalność i podkreśla wysoką jakość produktów.

Kampania „Smak zaczyna się od mięsa” jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: wiodących stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia? Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie
Przemysł spożywczy Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-17 | 14:30

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.