Smak zaczyna się od mięsa
W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu. – Jako odpowiedzialny producent, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających, świadomych konsumentów, dbamy o jakość naszego surowca na każdym etapie produkcji. Od pokoleń współpracujemy z polskimi hodowcami w ramach programu „Razem w Przyszłość”, który realizujemy już od ponad 20 lat. Naszym priorytetem jest także dbałość o dobrostan zwierząt. Mięsa i produkty marki Sokołów przechodzą ponadto rygorystyczną kontrolę jakości na wszystkich etapach produkcji, aby spełnić najwyższe standardy. W naszym różnorodnym i szerokim asortymencie każdy konsument znajdzie coś dla siebie, a dzięki sprawnie działającemu modelowi dystrybucji zapewniamy łatwą i szeroką dostępność produktów, z gwarancją zachowania świeżości i jakości.
W spotach emitowanych w ramach kampanii, o jakości mięsa Sokołów mówi Pascal Brodnicki – polski kucharz, znany z telewizyjnych programów kulinarnych oraz książek. Od lat dzieli się on swoją wiedzą na temat gotowania i promuje zdrowe, smaczne jedzenie. – Styl gotowania Pascala łączy w sobie pasję do prostoty z dbałością o detale, a jego dania często charakteryzują się nowoczesnym podejściem do klasycznych smaków – podkreśla Maciej Częścik. – Taka idea jest nam bardzo bliska, dlatego to właśnie Pascal pojawia się w naszej kampanii jako kulinarny autorytet.
W kampanijnych materiałach zaprezentowane jest także nowe logo Sokołowa. Jest ono uwspółcześnioną, uproszczoną i bardziej czytelną wersją poprzedniego znaku firmowego. Pojawiają się również opakowania w nowej identyfikacji wizualnej. Ich szata graficzna jest ujednolicona i odświeżona. Wyróżnia ją nowoczesna estetyka, która wzmacnia rozpoznawalność i podkreśla wysoką jakość produktów.
Kampania „Smak zaczyna się od mięsa” jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: wiodących stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej.

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.