Queris rozwija komunikację i zmienia stronę internetową
Polski producent nowoczesnych systemów IT dla produkcji zaprezentował odświeżoną stronę internetową. Zmiana ma na celu dostosowanie serwisu do wciąż poszerzanej oferty firmy i lepszą komunikację z odbiorcami marki.
Twórca i dostawca uznanych na rynku systemów Queris MES oraz Queris CMMS zyskał nowy serwis dostosowany do aktualnych wymogów klientów, najnowszych standardów technologicznych i oczekiwań swoich odbiorców.
Uporządkowana struktura
Na stronie pojawiła się zmieniona szata wizualna, uporządkowana została nawigacja, a rozbudowane informacje o firmie i jej produktach zyskały nową, przejrzystą strukturę. Serwis został zaprojektowany w zgodzie z zasadami UI/UX, dzięki czemu poruszanie się po nim jest bardzo intuicyjne, a znalezienie potrzebnych informacji znacznie łatwiejsze niż dotychczas.
Więcej informacji i funkcji
Kilkumiesięczne prace nad zmianą zaowocowały także dodatkowymi treściami i znacznie poszerzonymi informacjami o sztandarowych rozwiązaniach producenta. Ponadto pojawiły się nowe funkcje i możliwości łatwiejszego nawiązania kontaktu.
Zmiany w komunikacji marki
Nowa strona internetowa jest początkiem szerszych zmian komunikacyjnych marki. Queris wraz z rozwojem działalności chce być bliżej klientów i budować z nimi jeszcze trwalsze relacje. W związku z tym spółka reorganizuje swoje działania marketingowe, które mają skupiać się na zwiększeniu dostępności firmy dla klientów i mocniejszym zaznaczeniu jej szerokiej obecności na rynku.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.