Rankomat.pl ułatwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego
Multiporównywarka ubezpieczeń rankomat.pl zoptymalizowała swój kalkulator polis komunikacyjnych. Teraz klienci, bez konieczności odpowiadania na skomplikowane i trudne pytania, otrzymają łatwy dostęp do najkorzystniejszych cenowo ofert polis OC i AC. Wystarczy, że podadzą zaledwie kilka kluczowych danych w tym np. numer rejestracyjny pojazdu właściciela.
Wprowadzona przez rankomat.pl innowacja to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce. Zapewnia klientom łatwy i szybki dostęp do pełnej oferty polis OC i autocasco, eliminując konieczność wypełniania długich formularzy ze skomplikowanymi pytaniami. Usprawnienie to było możliwe dzięki bliskiej współpracy technologicznej między mulitporównywarką i kilkunastoma towarzystwami ubezpieczeniowymi oferującymi za jej pośrednictwem polisy komunikacyjne.
- Zakup ubezpieczenia OC czy autocasco kojarzy się z koniecznością wypełniania długich, skomplikowanych formularzy pełnych trudnych pytań. Obawę może budzić fakt, że niepoprawnie czy nieprecyzyjnie udzielone odpowiedzi spowodują wyliczenie składki ubezpieczeniowej, która nie będzie chroniła w odpowiedni sposób w przypadku szkody. Rankomat.pl ułatwił wybór optymalnej polisy komunikacyjnej w najlepszej dostępnej cenie. Dzięki ograniczeniu liczby pytań do najbardziej niezbędnych proces zakupu ubezpieczenie jest prostszy, bezpieczniejszy i wygodniejszy dla klientów, a przede wszystkim daje im poczucie bezpieczeństwa – mówi Łukasz Janda, CPO rankomat.pl.
Nowy, łatwy sposób zakupu OC i AC jest dostępny na stronie rankomat.pl. Korzystają z niego również doradcy porównywarki, z którymi można skontaktować się telefonicznie. Dzięki temu klienci, którzy cenią możliwość bezpośredniej rozmowy, mają możliwość otrzymania wsparcia ze strony ekspertów porównywarki. Obecnie w rankomat.pl pracuje prawie 200 doradców ubezpieczeniowych, którzy pomagają klientom w wyborze najlepszych polis.
O nowym rozwiązaniu dla klientów marka będzie informowała w kampanii marketingowej pod hasłem „Tak się teraz kupuje OC”.
- To nowa jakość na rynku ubezpieczeniowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci w bezpieczny i wygodny sposób porównają ze sobą dziesiątki ofert, wybierając dla siebie najlepiej dopasowaną polisę. To wszystko odbędzie się bez konieczności znajomości pełnej historii swoich ubezpieczeń czy podawania skomplikowanych danych. Udzielanie odpowiedzi na większość pytań bierze bowiem na siebie rankomat.pl, ułatwiając tym cały proces – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Od ponad 15 lat rankomat.pl pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców, pracujących z rankomat.pl.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.