Komunikaty PR

RDB udostępnił darmowe konto osobiste

2023-06-05  |  14:16

(Wiedeń, Austria 01.06.2023) Raiffeisen Digital Bank poinformował dziś o uruchomieniu nowego konta osobistego oraz konta oszczędnościowego dla obywateli Polski. Rachunek bieżący jest wolny od opłat za prowadzenie konta, bank nie pobiera również prowizji
za przelewy i transakcje walutowe. Z kolei rachunek oszczędnościowy oferuje ograniczone czasowo oprocentowanie 10% w skali roku. 

Konto osobiste stworzone przez Raiffeisen Digital Bank ma zapewnić klientom najważniejsze
i podstawowe funkcjonalności, z których korzystają na co dzień. Są to m.in. szybki i całkowicie cyfrowy proces otwierania konta oraz wirtualnej karty debetowej. Od razu po otworzeniu konta, klient może podłączyć kartę do portfeli cyfrowych. Dzięki tej synergii świata cyfrowego
ze światem realnym, możliwe jest wykonywanie płatności lub wypłacanie pieniędzy
z bankomatów wyłącznie za pomocą smartfona.  Dodatkowe funkcjonalności będą rozwijane
z czasem. 

Klienci, którzy szukają skutecznego sposobu na pomnażanie swoich oszczędności, będą mogli skorzystać z konta oszczędnościowego. Promocyjne oprocentowanie 10% w skali roku na środki do 30 000 obowiązuje do 29 września 2023 roku. 

Słuchamy naszych klientów i staramy się rozwijać nasze produkty zgodnie z ich oczekiwaniami. Wprowadzenie na polski rynek konta oszczędnościowego i konta osobistego stanowi kolejny krok
w rozwijaniu portfolio produktów skierowanych do polskich klientów. Cyfrowa pożyczka, która była
pierwszym produktem naszego banku na polskim rynku, spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Mamy nadzieję, że kolejne rozwiązania również trafią w gusta Polaków
– mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager Raiffeisen Digital Bank na Polskę.

Chcemy by tworzone przez nas rozwiązania finansowe dawały klientom swobodę i by ułatwiały im codzienne życie. Nowe produkty zostały zaprojektowane na podobnych zasadach co nasza oferta pożyczkowa – łatwość, prostota i pełna cyfrowość. Klienci mogą z nich korzystać, gdzie chcą i kiedy chcą – mówi Alexey Kapustin,  CEO Raiffeisen Digital Bank. 

W ciągu ponad roku naszej obecności na polskim rynku otrzymaliśmy wiele opinii od dotychczasowych klientów. Doceniamy każdą informację zwrotną, każdą opinię, ponieważ właśnie dzięki nim możemy ulepszyć ofertę i dostosowywać do oczekiwań klientów. Taki proces rozwijania produktów przekłada się na większe zadowolenie klientów, które widzimy np. ocenach naszej aplikacji– mówi Jakub Malach, Członek Zarządu Raiffeisen Digital Bank. 

Więcej informacji na:  https://www.raiffeisendigital.com/pl/pl/index.html

Kontakt dla Mediów: media@raiffeisendigital.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.