Komunikaty PR

Rebranding Backbase

2022-10-19  |  09:45
Biuro prasowe

Rebranding Backbase odzwierciedla wzrost, inwestycje i wizję Engagement Banking

Po latach wzrostu oraz ostatnich inwestycjach, Backbase przechodzi proces rebrandingu, aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do klientów z rozwijającego się sektora bankowości.

AMSTERDAM - 17 października 2022 r. - Oparta na przedsiębiorczości kultura Backbase napędza organiczny wzrost firmy na całym świecie, zarówno pod względem jej przychodów, jak i liczby klientów. Naszą misją jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta za pomocą Engagement Banking Platform. Nasza kultura, misja oraz wzrost zostały docenione otrzymanym w czerwcu 2022 roku dofinansowaniem o wartości 120 milionów euro.

Backbase zatrudnia 2 000 pracowników w 14 oddziałach na całym świecie. Firma stanowi cyfrowy fundament dla setek instytucji finansowych, będąc częścią codziennego doświadczenia w bankowości dla ponad 50 milionów klientów. Po pozyskaniu kapitału na przyspieszenie realizacji wizji Engagement Banking, Backbase jeszcze szerzej realizuje swoją misję budowania bankowości wokół klienta.

Konsumenci oczekują obecnie płynnego doświadczenia w realizacji usług bankowych. Backbase jest liderem rozwiązań mających na celu transformację bankowości, która w przeszłości nie odpowiadała w pełni na potrzeby klientów, i wprowadza ją w erę platformizacji. Ujednolicona platforma Backbase Engagement Banking zapewnia klientom płynną realizację usług bankowych oraz umożliwia obsługę pełnego cyklu życia klienta.

„Nowa marka jest wyrazem naszej nieustannej ambicji, mocno zakorzenionej w kulturze Backbase, aby wspierać banki w osiągnięciu sukcesu, zmienić myślenie o bankowości i przeorganizować ją w taki sposób, aby w pełni odpowiadała na potrzeby klientów" - mówi Jouk Pleiter, założyciel i CEO Backbase. „Nasz sprawdzony model rozwoju biznesu doprowadził nas do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj. Nadszedł więc czas na ewolucję naszej marki, która odzwierciedli wzrost firmy. Backbase jest partnerem w zakresie innowacji, umożliwiając tradycyjnym bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym wejście w erę platformizacji – a to dopiero początek”.

„Z nowym, odważniejszym logo i identyfikacją wizualną oraz wyraźniejszym, bardziej zdecydowanym przekazem i misją, nasza marka patrzy w przyszłość" – wyjaśniła Nicole Rosanella, dyrektorka marketingu i komunikacji Backbase. „Nie zapominając o tym, jak zaczynaliśmy i kim jesteśmy, opowiadamy historię Backbase, dostosowując ją do etapu, na którym jesteśmy jako firma.”     

Nowa marka zostanie zaprezentowana podczas ENGAGE, corocznej konferencji firmy dla klientów Backbase. ENGAGE gromadzi ponad 750 dyrektorów i menedżerów wyższego szczebla z sektora bankowości, praktyków i liderów technologicznych z całego świata, którzy spotykają się, aby poszerzyć swoją wiedzę w obszarze cyfrowej transformacji poprzez wykłady, praktyczne warsztaty oraz wymianę opinii i doświadczeń.

Kiedy zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na odświeżenie marki, zapytaliśmy naszych pracowników, co jest najbardziej wyjątkowe w Backbase – wyjaśnia Rosanella. „Podkreślali naszą przedsiębiorczość, nastawienie na rezultat oraz fakt, że nasze produkty poprawiają doświadczenia bankowe milionom ludzi na całym świecie. Łącząc to wszystko, stworzyliśmy markę, która odzwierciedla naszą kulturę i tożsamość oraz napędza nasze ambicje.”

***

 

Informacje o Backbase:

Misją Backbase jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta.

Backbase stworzyło wiodącą w swojej kategorii Engagement Banking Platform (EBP), która pomaga bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym zarządzać pełnym cyklem życia klienta poprzez jedną, oferowaną pod marką własną platformą, zastępując kilka pojedynczych rozwiązań.

Firmy analityczne takie jak Forrester, Gartner, Celent, Omdia and IDC nieustannie potwierdzają wiodącą pozycję Backbase w branży. Aktualnie na całym świecie rozwiązania Backbase Engagement Banking Platform zostały wdrożone w ponad 150 dużych instytucjach finansowych, w tym: AIB, Barclays, Bank of the Philippine Islands, BNP Paribas, Citibank, Citizens Bank, CheBanca!, Discovery Bank, Greater Bank, HDFC, IDFC First, KeyBank, Lloyds Banking Group, Navy Federal Credit Union, PostFinance, RBC, Société Générale, TPBank, Vantage Bank Texas, Westpac, a także Wildfire Credit Union.

Backbase jest prywatnie finansowaną firmą fintech, założoną w 2003 roku w Amsterdamie (globalna siedziba główna), z regionalnymi biurami w Krakowie, Atlancie (amerykańska siedziba główna), Nowym Jorku, Boise, Mexico City, Toronto, Londynie, Cardiff, Dubaju, Singapurze, Sydney, Australii i Tokio.

Kontakt dla prasy:

Backbase

Will Haskins

press-relations@backbase.com

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.