Komunikaty PR

Renata Timoščik nową Senior Director Market Development w Circle K Polska

2020-02-26  |  17:10
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Wójtowicz
Grayling Poland

al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
katarzyna.wojtowicz-pietron|grayling.com| |katarzyna.wojtowicz-pietron|grayling.com
22 536 04 41
www.grayling.com
Do pobrania CircleK ( 0.08 MB )

Z początkiem lutego br. Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko Senior Director Market Development. Będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie ofertą convenience, w tym rozwój oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożenie nowego konceptu sklepów Circle K w Polsce.                                                                                      

Renata Timoščik posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów sieci handlowych, rozwoju działu convenience oraz realizacji projektów marketingowych. Z Circle K jest związana od 2009 roku, początkowo jako Manager Kategorii Convenience na Litwie. Odpowiadała wówczas za ofertę paliwową oraz wsparcie wdrożenia nowego konceptu sklepu. Przed dołączeniem do polskiego zespołu pełniła funkcję Dyrektor Marketingu Circle K na litewskim rynku.

Choć rynek litewski jest dużo mniejszy niż polski, już teraz mogę powiedzieć, że dostrzegam pewne podobieństwa, m.in. w oczekiwaniach klientów co do oferty na stacji. Polska branża stacji paliw również bardzo mocno rozwija się w kierunku convenience i poszerzania oferty dostępnych usługmówi Renata Timoščik, nowa Senior Director Market Development w Circle K Polska. Obecnie sieć Circle K jest w trakcie wdrażania sklepów w nowym koncepcie w kolejnych lokalizacjach w Polsce. Koncept sklepu m.in. z rozbudowaną strefą wypoczynkową dla gości oraz szerszą ofertą gastronomiczną jest mi doskonale znany, ponieważ został opracowany w oparciu o najlepsze praktyki z innych rynków i wcześniej wdrożony również na stacjach Circle K na Litwie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w tym obszarze przyczyni się do rozwoju sieci także w Polsce – dodaje Renata Timoščik.

Renata Timoščik jest absolwentką ISM University of Management and Economics w Wilnie. Posiada tytuł Master of Business Administration, który uzyskała w Baltic Management Institute. Jako Senior Director Market Development Timoščik będzie odpowiedzialna za zarządzanie ofertą convenience, w tym rozwój oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożenie nowego konceptu sklepów Circle K w Polsce. W ubiegłym roku firma podjęła decyzję o otwarciu pierwszych sklepów reprezentujących nowy koncept, w którym stawia na większą i klimatyczną strefę dla gości oraz bogatszą ofertę gastronomiczną. Pilotażowe stacje zostały otwarte w kilku głównych lokalizacjach, a do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na kolejnych 40 stacjach w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.