Rozwiązania wideokonferencyjne Logitech już w Veracomp
Exclusive Networks Poland
Zawiła 61
30-382 Kraków
joanna.roman|exclusive-networks.pl | |joanna.roman|exclusive-networks.pl
665660291
www.exclusive-networks.com/pl/
Oferta systemów wideokonferencyjnych Veracomp została rozszerzona o produkty znanego na całym świecie szwajcarskiego producenta - Logitech. Od teraz w dystrybucji dostępne są rozwiązania z obszarów wideokolaboracji: teams i personal solutions, skierowane do klientów dowolnych rozmiarów.
Rozszerzenie dystrybucji o nową markę to ukłon w stronę Partnerów Handlowych, którzy od teraz będą mogli dotrzeć do swoich klientów z najszerszą ofertą rozwiązań wideokonferencyjnych. Atrakcyjność producenta docenią wszyscy ci, którzy poszukują systemów zapewniających natywną współpracę z aplikacjami Microsoft Teams, Zoom czy Google Meet.
- W Veracomp zawsze dążymy do tego, aby nasi Partnerzy Handlowi mogli oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. W tę ideę doskonale wpisuje się Logitech, którego oferta i rozpoznawalność wnosi wiele pozytywów do naszego dotychczasowego portfolio. – mówi Bartek Madej, TELCO Group Manager. - Nowy producent z pewnością przyczyni się do osiągnięcia założonych przez nas celów w obszarze całego Unified Communication – dodaje.
Portfolio wideokolaboracji Logitech podzielone jest na dwa obszary. Teams solutions obejmują produkty skierowane do pomieszczeń, w których odbywają się wieloosobowe spotkania. W zależności od wielkości pokojów zastosowanie znajdą tu kamery MeetUp, system konferencyjny Rally i Rally Plus oraz panel sterowania Tap.
Drugi obszar to personal solutions. Mowa tu o produktach stworzonych z myślą o pracownikach biurowych, pracujących indywidualnie. Logitech proponuje im kamery USB mocowane na ekranach komputerów oraz słuchawki usprawniające komunikację głosową.
- Oferta Logitech jest kompletna. Obejmuje szereg ciekawych rozwiązań skierowanych do klientów dowolnych rozmiarów. Dzięki temu produkty te znajdą zastosowanie w salach konferencyjnych, gdzie do zapewnienia efektywnej współpracy niezbędny jest sprzęt do kolaboracji, a także w mniejszych pomieszczeniach – zauważa Piotr Janicki, Product Manager w Veracomp. – Zatroszczono się również o pojedynczych użytkowników, którzy wykorzystują zaawansowaną technologię. To dla nich stworzono kamery USB oraz słuchawki.
Najważniejsze produkty w ofercie Logitech:
Rally i Rally Plus - najwyższej jakości system konferencyjny Ultra-HD z automatycznym sterowaniem kamerą.
Tap - sterowanie dotykowe zestawem wideokonferencyjnym, w tym wsparcie dla rozwiązań do wideokonferencji Google, Microsoft i Zoom. System bazuje na minikomputerze Intel NUC, gwarantującym najwyższą stabilność i efektywność.
MeetUp - kamera konferencyjna typu all-in-one z bardzo szerokim polem widzenia - 120 °, optyką 4K i zintegrowanym dźwiękiem. Idealny rozwiązanie do niewielkich salek konferencyjnych.
Brio – kamera USB dostarczająca obraz w rozdzielczości 4K. Posiada certyfikację do MS Teams i Windows Hello – technologii biometrycznego rozpoznawania twarzy.
Veracomp jako dystrybutor z wartością dodaną oferuje swoim Partnerom Biznesowym szerokie wsparcie. Do ich dyspozycji dostępny jest zespół certyfikowanych inżynierów, produkty demonstracyjne, a także rozwiązania komplementarne.
Veracomp jest dystrybutorem rozwiązań teleinformatycznych realizującym model dystrybucji z wartością dodaną (VAD - Value Added Distribution). Firma oferuje szeroką gamę rozwiązań w obszarze nowych technologii w zakresie różnych specjalizacji: sieci, telekomunikacja, bezpieczeństwo IT, pamięci masowe i serwery, zarządzanie infrastrukturą IT, systemy audiowizualne i Digital Signage, cyfrowy obieg dokumentów, obrazowanie medyczne, produkty dla użytkowników domowych i segmentu SOHO. Veracomp, jako dystrybutor VAD, oprócz standardowych w dystrybucji usług logistyki i finansowania, prowadzi także doradztwo techniczne i biznesowe, udziela konsultacji oraz oferuje wsparcie marketingowe. Spółka jest częścią Grupy Veracomp działającej w 18 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Więcej informacji pod adresem: www.veracomp.pl.
Logitech projektuje rozwiązania, które znajdują zastosowanie w codziennym życiu ludzi. Założona w 1981 r. w Lozannie w Szwajcarii spółka Logitech International jest notowana na giełdach SIX Swiss Exchange (LOGN) i NASDAQ Global Select Market (LOGI). Logitech zatrudnia obecnie 7000 pracowników w ponad 100 krajach na całym świecie. Obrót producenta w 2019 r. wyniósł 2,78 mld dolarów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.