Komunikaty PR

Rozwiązania wideokonferencyjne Logitech już w Veracomp

2020-02-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Roman
Exclusive Networks Poland

Zawiła 61
30-382 Kraków
joanna.roman|exclusive-networks.pl | |joanna.roman|exclusive-networks.pl
665660291
www.exclusive-networks.com/pl/

Oferta systemów wideokonferencyjnych Veracomp została rozszerzona o produkty znanego na całym świecie szwajcarskiego producenta - Logitech. Od teraz w dystrybucji dostępne są rozwiązania z obszarów wideokolaboracji: teams i personal solutions, skierowane do klientów dowolnych rozmiarów.

Rozszerzenie dystrybucji o nową markę to ukłon w stronę Partnerów Handlowych, którzy od teraz będą mogli dotrzeć do swoich klientów z najszerszą ofertą rozwiązań wideokonferencyjnych. Atrakcyjność producenta docenią wszyscy ci, którzy poszukują systemów zapewniających natywną współpracę z aplikacjami Microsoft Teams, Zoom czy Google Meet.

 - W Veracomp zawsze dążymy do tego, aby nasi Partnerzy Handlowi mogli oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. W tę ideę doskonale wpisuje się Logitech, którego oferta i rozpoznawalność wnosi wiele pozytywów do naszego dotychczasowego portfolio. – mówi Bartek Madej, TELCO Group Manager. - Nowy producent z pewnością przyczyni się do osiągnięcia założonych przez nas celów w obszarze całego Unified Communication – dodaje.

Portfolio wideokolaboracji Logitech podzielone jest na dwa obszary. Teams solutions obejmują produkty skierowane do pomieszczeń, w których odbywają się wieloosobowe spotkania. W zależności od wielkości pokojów zastosowanie znajdą tu kamery MeetUp, system konferencyjny Rally i Rally Plus oraz panel sterowania Tap.

Drugi obszar to personal solutions. Mowa tu o produktach stworzonych z myślą o pracownikach biurowych, pracujących indywidualnie. Logitech proponuje im kamery USB mocowane na ekranach komputerów oraz słuchawki usprawniające komunikację głosową.

 - Oferta Logitech jest kompletna. Obejmuje szereg ciekawych rozwiązań skierowanych do klientów dowolnych rozmiarów. Dzięki temu produkty te znajdą zastosowanie w salach konferencyjnych, gdzie do zapewnienia efektywnej współpracy niezbędny jest sprzęt do kolaboracji, a także w mniejszych pomieszczeniach – zauważa Piotr Janicki, Product Manager w Veracomp. – Zatroszczono się również o pojedynczych użytkowników, którzy wykorzystują zaawansowaną technologię. To dla nich stworzono kamery USB oraz słuchawki.

Najważniejsze produkty w ofercie Logitech:

Rally i Rally Plus - najwyższej jakości system konferencyjny Ultra-HD z automatycznym sterowaniem kamerą.

Tap - sterowanie dotykowe zestawem wideokonferencyjnym, w tym wsparcie dla rozwiązań do wideokonferencji Google, Microsoft i Zoom. System bazuje na minikomputerze Intel NUC, gwarantującym najwyższą stabilność i efektywność.

MeetUp - kamera konferencyjna typu all-in-one z bardzo szerokim polem widzenia - 120 °, optyką 4K i zintegrowanym dźwiękiem. Idealny rozwiązanie do niewielkich salek konferencyjnych.

Brio – kamera USB dostarczająca obraz w rozdzielczości 4K. Posiada certyfikację do MS Teams i Windows Hello – technologii biometrycznego rozpoznawania twarzy.

Veracomp jako dystrybutor z wartością dodaną oferuje swoim Partnerom Biznesowym szerokie wsparcie. Do ich dyspozycji dostępny jest zespół certyfikowanych inżynierów, produkty demonstracyjne, a także rozwiązania komplementarne.


Veracomp jest dystrybutorem rozwiązań teleinformatycznych realizującym model dystrybucji z wartością dodaną (VAD - Value Added Distribution). Firma oferuje szeroką gamę rozwiązań w obszarze nowych technologii w zakresie różnych specjalizacji: sieci, telekomunikacja, bezpieczeństwo IT, pamięci masowe i serwery, zarządzanie infrastrukturą IT, systemy audiowizualne i Digital Signage, cyfrowy obieg dokumentów, obrazowanie medyczne, produkty dla użytkowników domowych i segmentu SOHO. Veracomp, jako dystrybutor VAD, oprócz standardowych w dystrybucji usług logistyki i finansowania, prowadzi także doradztwo techniczne i biznesowe, udziela konsultacji oraz oferuje wsparcie marketingowe. Spółka jest częścią Grupy Veracomp działającej w 18 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Więcej informacji pod adresem: www.veracomp.pl.

Logitech projektuje rozwiązania, które znajdują zastosowanie w codziennym życiu ludzi. Założona w 1981 r. w Lozannie w Szwajcarii spółka Logitech International jest notowana na giełdach SIX Swiss Exchange (LOGN) i NASDAQ Global Select Market (LOGI). Logitech zatrudnia obecnie 7000 pracowników w ponad 100 krajach na całym świecie. Obrót producenta w 2019 r. wyniósł 2,78 mld dolarów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack Biuro prasowe
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie
IT i technologie Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center
2024-05-08 | 09:50

Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rząd chce negocjować z Komisją Europejską wydłużenie terminu KPO. Czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku

W związku z prawie trzyletnim opóźnieniem w implementacji Krajowego Planu Odbudowy koalicyjny rząd przeprowadził na początku br. jego rewizję. Nowa wersja jest już w ok. 80 proc. uzgodniona z Komisją Europejską, a cały ten proces może się zakończyć  w wakacje – poinformowała w tym tygodniu ministra funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Jednocześnie rząd planuje rozpocząć z KE negocjacje dotyczące przedłużenia terminu zakończenia KPO, ponieważ czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku.

Problemy społeczne

Blisko co piąta firma zamierza ograniczać zatrudnienie. W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących kosztów pracowniczych

Z danych GUS wynika, że pod koniec marca 159 firm w Polsce ogłosiło plany zwolnień grupowych łącznie 17 tys. pracowników. Badania koniunktury wskazują, że wśród przedsiębiorców przeważają nastroje pozytywne, jednak zdecydowanie więcej z nich planuje ograniczenie zatrudnienia niż jego wzrost. – Nie jest to jeszcze zapowiedź armagedonu, ale warto się zastanowić, z czego to wynika. W dużej mierze to efekt rosnących kosztów prowadzenia biznesu i spowolnienia gospodarczego – ocenia dr hab. Jacek Męcina, prof. UW i doradca zarządu Konfederacji Lewiatan.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.