Komunikaty PR

Rusza nowa kampania sieci sklepów KOMFORT z innowacyjną platformą komunikacyjną

2024-06-18  |  16:00
Biuro prasowe

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.

Marka Komfort, ekspert w kategoriach: kompleksowego urządzania łazienki, wykańczania podłóg, wyboru drzwi oraz projektowania kuchni rozpoczął właśnie kampanię reklamową pod hasłem “Satysfakcja”. Nowoczesna platforma kreatywna oraz wykorzystanie rozwiązań produkcyjnych opartych o AI to dla marki sięganie po nieznane. Innowacyjne podejście ma pomóc zbudować zauważalność marki Komfort w kategorii oraz wspierać budowanie świadomości wysokiej jakości jej oferty. 

“W Komforcie nieustannie podnosimy jakość oferty i rozwiązań proponowanych Klientom, mając na celu ich pełną satysfakcję z doświadczenia zakupowego w naszych sklepach. Postanowiliśmy przełożyć tę ambicję wprost na sposób mówienia o marce w kampanii, a nowoczesne technologie nam to umożliwiły” - mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu Sklepów Komfort. S.A. “Nowa platforma kreatywna marki Komfort Satysfakcja to przełom w branży. Po raz pierwszy w produkcji wideo, kluczowego elementu kampanii reklamowej, zastosowano tak nowatorskie metody twórcze i produkcyjne. Wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję i silniki dotychczas stosowane tylko w grach. Z perspektywy naszego biznesu jest to niezwykle odważny krok.” - dodaje.

Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały nieszablonowe, fotorealistyczne spoty wideo, które przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Produkcja teledysku o długości 2:30 min. - na który składa się 9 reklam z około 120 dynamicznymi ujęciami w 16 unikalnych scenografiach - została w całości zrealizowana w silniku do tworzenia gier Unreal Engine, co pozwoliło na osiągnięcie niespotykanego dotąd realizmu i głębi obrazu.

Scenariusze spotów w zabawny sposób ilustrują wyzwania, z jakimi mierzą się konsumenci stający przed potrzebą remontu lub wyposażenia domu oraz oferują rozwiązania w kategoriach produktowych, w których marka Komfort jest ekspertem takich jak łazienki, podłogi,  drzwi czy kuchnie.

“Remont lub urządzanie wnętrza, w którym mieszkamy to momenty, które często wiążą się z ważnymi zmianami w życiu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu zakupowego w czasie tych zmian, bo rozumiemy wyzwania, przed jakimi stoją i emocje, jakie im mogą towarzyszyć. Dlatego też obietnica, jaką składamy w komunikacji to właśnie uczucie satysfakcji: z dobrych wyborów, z wysokiego standardu obsługi w salonach i sklepie internetowym komfort.pl oraz z najwyższej jakości asortymentu, który mogą u nas kupić, by poczuć się komfortowo w swoim domu. Żeby pokryć w kampanii tak wiele obszarów i kategorii produktowych postanowiliśmy wykorzystać narzędzia usprawniające proces kreatywny i produkcyjny” - podkreśla Konrad Jezierski.

AI została wykorzystana w procesie produkcji oraz w kluczowych obszarach wizualnych - takich jak analiza i poprawianie tekstur obiektów, generowanie efektów głębi ostrości, naśladowanie ruchów kamery czy symulacja interakcji światła z obiektami - aby poprawić jakość obrazu i doprowadzić ujęcia 3D do poziomu fotorealistycznego. 

O kampanii

Platforma kreatywna powstała w wyniku współpracy marki Komfort z agencją reklamową Digitas oraz producentem kreatywnych treści mimo.ooo.

Kampania obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanie online i advocacy. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. Za kampanie SEM, Paid Social i Programmatic, wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka MarTech i E-commerce connected Salestube. Komplementarną obsługą marki w zakresie advocacy - obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media - zajmuje się agencja relevant stories Labcon

Kampania podzielona jest na dwie fazy, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Działania potrwają od czerwca 2024 do marca 2025 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Frisco z rozszerzoną ofertą dla zwierząt uruchamia akcję charytatywną Biuro prasowe
2024-06-21 | 13:00

Frisco z rozszerzoną ofertą dla zwierząt uruchamia akcję charytatywną

Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To
Media i PR Platforma biznesowa dla firm – jakie niesie za sobą korzyści?
2024-06-19 | 17:00

Platforma biznesowa dla firm – jakie niesie za sobą korzyści?

W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu budowanie i utrzymywanie relacji odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu. Celebracja ważnych wydarzeń, takich jak jubileusze
Media i PR Założyciele Red8 odchodzą z dentsu i powołują agencję VerdeAgency
2024-06-19 | 01:00

Założyciele Red8 odchodzą z dentsu i powołują agencję VerdeAgency

Adam Niesłuchowski, Piotr Potorski, Jerzy Przeździecki i Jarosław Król rozstali się z agencją, którą budowali przez 22 lata – najpierw jako niezależną polską grupę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polskie samorządy zaczynają wydatkować pieniądze z KPO. Obawiają się, że nie wystarczy im na to czasu

– Środki z KPO i pieniądze z nowego unijnego budżetu, których wydatkowanie też się w tym momencie rozpoczyna, to może być dla nas ostatnia szansa na pozyskanie tak dużych zewnętrznych funduszy – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu. Jak wskazuje, polskie samorządy mają już na starcie duże opóźnienia w wydatkowaniu środków z Krajowego Planu Odbudowy, dlatego problemem może być czas na to przeznaczony, który upływa w 2026 roku. – Jako samorząd oczekujemy przede wszystkim bardzo szybkich konkursów i programów. Oczekujemy również przesunięcia choćby części środków z części pożyczkowej na część dotacyjną albo deklaracji rządu, że być może te pożyczki zostaną jednak częściowo umorzone. Bez tego będzie nam ciężko – podkreśla prezydentka Sopotu.

Transport

Prezes CPK: Czekamy na decyzję kierunkową rządu. Od 1 lipca spółka przechodzi pod nadzór Ministerstwa Infrastruktury

– Chcielibyśmy uzyskać w możliwie jak najkrótszym terminie informacje ze strony rządu o tym, czy i w jakim zakresie ta inwestycja będzie realizowana, na jakie wsparcie możemy liczyć – mówi Filip Czernicki, prezes zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego. Jak podkreśla, ze względu na ogromną skalę inwestycji i nakłady na nią potrzebne spółka potrzebuje jasnych, dobrze określonych priorytetów. Prezes CPK spodziewa się, że ogłoszenie nastąpi w najbliższych dniach, najpóźniej do końca czerwca. Zbiegnie się to ze zmianami formalnymi w kontekście nadzoru.

Ochrona środowiska

Polska wciąż w unijnym ogonie pod względem rozwoju sektora biogazu. Nie pomogła specustawa, barierą pozostają wysokie koszty

Potencjał produkcyjny polskiego rolnictwa jest jednym z największych w Europie, ale wciąż nie przekłada się to na rozwój sektora biogazu. W rejestrze prowadzonym przez KOWR figuruje w tej chwili zaledwie 167 instalacji biogazowych o łącznej mocy zainstalowanej nieco ponad 156 MW. Pod tym względem Polsce wciąż daleko m.in. do sąsiednich Czech, a do poprawy sytuacji jak na razie nie przyczyniła się nawet wprowadzona w ubiegłym roku specustawa. Barierą pozostają m.in. wysokie koszty. Eksperci wskazują na pilną potrzebę stworzenia impulsów dla rozwoju tego sektora, ponieważ biogazownie odpowiadają na cały szereg problemów związanych nie tylko z transformacją energetyczną.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.